Jeroen doet dat bij words en dan bij etiketten en enveloppen en dan voegt hij words en excel samen. Hij zegt dat het heel makkelijk is,maar ik kan het niet ( ben ook blond )
Ja ik weet hoe het moet, maar ik heb er zo'n hekel aan Wil ze ook niet uitprinten, vind ik teveel gedoe ( ik weet het ) Maar ik weet nu al hoe het gaat, moet ik van die klote stickers hebben, die printen het er niet goed op, mijn geduld is tegenwoordig ver te zoeken en voor je het weet heb je een vliegende printer
haha, het is nog een gedoe, die kaartjes Maar ben dus gelukkig niet de enigste die etiketten maakt Mijn moeder vond dat zo onpersoonlijk, maar ik schrijf echt heel lelijk!
Jeroen heeft ze bij Jordy ook gemaakt en ik vond het wel makkelijk. Hoefde alleen maar stickers en postzegels er op te plakken , kaartjes erin en klaar was Linda
ideaal inderdaad! ik print ze gewoon op het werk uit, ik doe de kerstkaartjes vant werk ook altijd op deze manier, scheelt ook een hoop schrijfwerk.. pffff
Sureyya, fijn dat je weer thuis bent! Doe maar rustig aan!! @ kaarten.. had kaarten etc. besteld, zijn ze mijn nummer kwijt, van de bestelde kaarten. En ik kan dus nergens die nummer vinden (had het ergens opgeschreven, maar waar dat ligt?) Dus binnenkort maar weer langs als die map binnen is.. Pff.. Zit nu al weken te wachten op een proefdruk, maar zo schiet het niet op natuurlijk
Ik ga tv kijken.. lekker nootjes snaaien... en dan maar weer op tijd naar bed.. Morgen komt mijn zusje hier gezellig, en mannetje is ook vroeg vrij en gaan weer verder met behang afhalen.. gezellig! hahaha... zaterdag wordt dochterlief haar kamer behangen met pip.. ben zooo benieuwd! En dan komt volgende week ook nog haar nieuwe kast.. kan ik eindelijk alles gaan inruimen en dus ook voor de baby, want die kasten zijn dan leeg! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Hallo! Ik had vanmorgen al een heel stuk getypt maar toen liep de computer vast! Ik lees dat Sureyya lekker thuis is! Geweldig nieuws. Lekker rustig aan meid en plak er nog wat weken bij (stuk of 10!) Kaarten Ik laat nog 1 proefdrukje komen deze week en dan ga ik enveloppen bestellen. We maken stickers op de computer en bestellen 10 kaarten extra. Ik print gewoon thuis uit.. ben van mening dat werkspullen niet voor privedoeleinden zijn Buik Hier gaat het allemaal wonderbaarlijk goed. Ook het tillen van een doosje (niet zo vaak) en schoonmaken geven geen problemen. Natuurlijk heb ik 's avonds wat meer last van mijn rug maar Truitje voel ik nog altijd heel goed en vaak. Ik merk dat wanneer het genoeg is geweest, ik ook echt moet stoppen en even volledige rust moest nemen. Nu ik een bad heb, lukt dat prima! Ik lees het e.e.a. over stuitliggingen. Ik hoop dat het bij mij dit keer weer gewoon goed gaat maar als Truitje in een stuit ligt dan laat ik me goed informeren. Ik wil wel open staan voor draaien maar dan wel op advies van een professional. Ach, hopelijk komt het niet zo ver. Kapotte neus Mijn ergste kwaal op dit moment is weer eens een kapotte neus met veel bloedneuzen als gevolg. Ik word er gek van. Dit is nu de tweede keer en het duurt eindeloos voordat het allemaal over is. Ik ben met deze al bijna 2 weken bezig, het gaat gelukkig nu wat beter. Babykamer Ik ben blij dat we verhuisd zijn... nu kunnen we eindelijk ook beginnen aan de babykamer. Er hoeft niet meer veel te gebeuren hoor. Gordijnen uitzoeken en behangen en dan moet de wieg nog een beetje aangepast worden. Geen grootste ingrepen. Maar ik wil zo graag gaan inruimen en al die lieve kleertjes en mini luiertjes gewoon weer in mijn handen hebben! Mis ik Tinkelbel? Of heb ik iets gemist in de communicatie? Volgende week ga ik bij een vriendinnetje langs die inmiddels 36 weken is (dan ruim 37).. spannend. Ik ben heel benieuwd naar het kamertje en naar haar! Met 20 weken kon je nog helemaal niet zien! Ben ik de enige die wel eens op de rem zou willen kunnen trappen? Het gaat me allemaal zo snel. Nog even en het is alweer voorbij met het zwangeren (dit is waarschijnlijk de laatste...) Even een paar weekjes 'on-hold' .... Natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig maar toch.. even rustig aan zou ik niet erg vinden. De tjid vliegt voorbij. Zo, en nu ga ik even naar de geboortekaartjes kijken. Iedereen een heel fijne avond en tot snel! xxx Verhuismama
Cygnet, dat gebeurt in overleg met de baas hoor, dat uitprinten Qua rem intrappen heb ik een heel dubbel gevoel, aan de ene kant heb ik zo'n zin in die kleine, aan de andere kant geniet ik ook enorm van m'n buik!
Ik vind het nu wel erg snel gaan ja... Over iets meer dan 7 weken mag ik thuis bevallen... Gek idee al!! Ik ga me ook maar eens verdiepen in adres stickers, kan mooi schrijven, maar moet er echt zin in hebben. Morgen avond gaan Marcel en ik ff praten, heb nog geen 1 x een normaal gesprek kunnen voeren met hem, moeten het ook ff hebben over de bevalling enzo. Vrijdag avond wil ik ff gaan ikea'en, maar heb nog niemand die mee wilt in m'n eentje vind ik zo saai.. Vandaag de lades van het dressior leeg gehaald, maar heb ff teveel last van m'n heupen.. Morgen rustig aan verder kijken. Ben iig blij dat m'n lekkere kereltje weer thuis is, morgen lekker tutten samen, filmpje kijken enzo! Truste meiden!!
Heey allemaaltjes! Sur: Gelukkig weer thuis! Home sweet home! Ik las iemand over honing, maar dit wordt toch afgeraden tijdens de zwangerschap? Ik heb op het moment erg veel last van mn keel, en heb weinig dat er tegen helpt Ben naar de apotheek gegaan om raad te vragen, omdat ik normaal gesproken al 3 zakken drop en 2 potten honing op zou hebben. Maar die vrouw zei dat dat idd niet mocht...? Toen allerlei bijsluiters gelezen, welke ik wel mag tijdens zwangerschap, want bijv. Strepsils worden ook afgeraden tijdens zwangerschap. Uiteindelijk had ik zuigtabletten gevonden die ik wel mocht. (maar uiteindelijk niet helpen... dus ik wacht maar af...) Kaarten: Ik heb nu map nummer 16,17 en 18 hier liggen. Mag er elke keer maar 3 meenemen... Nog 4 mappen en ik heb ze allemaal gehad! Dan definitieve keuze maken. Binnenkort eerst maar eens adressen verzamelen... Weet nog niet hoe we het hier doen, want tot nu toe hebben we 2 verschillende kaartjes in gedachten, 1 voor jongen, 1 voor meisje. Maar ze hebben niet dezelfde formaat dus ik kan geen enveloppen voor af schrijven... Stickers is wel een goede optie, maar hoe kom je daar aan? Liefs Kimonootje
Owja, nog iets: Is er hier iemand die ook aan een bad-bevalling denkt? Of ervaringen er mee heeft? Of kent? Als het kan, kies ik hier voor, het kan in enkele ziekenhuizen. Vrijdag weer een check-up, dus ga het wel vragen of het hier in het zh kan! Liefs
Owja, nog een 'Owja': We zijn geslaagd in een wandelwagen/reismand/autostoel/buggy-alles-in-1-dinges!! Toppie Motion in aquablauw!! sorry effe ego, maar ben er blij mee kregen we binnenkort binnen
Honing, ik eet ook geen 2 potten honing haha, TE VEEL van dat soor dingen is niet goed, maar dat is net als met kaneel... je moet eerst wel 10 HELE ontbijtkoeken opeten voordat je iets te veel kaneel in je systeem hebt....
Goedemorgen trouwens! Yes, als je toch naar Ikea gaat, ik heb nog wat handgreepjes nodig voor me keukenkastjes