mama2010, maarre.... zou er nu wel rekening mee houden dat je lekker voor die 25,5 uren mag dokken! Als ze de tel al niet eens meer opneemt zal ze het wel niet met je eens zijn vrees ik...
Hoe zo? Online kun je ook een proefdruk aanvragen....Heb al van 5 verschillende kaartjes een proefdruk opgevraagd en we hebben nu wat we willen....Dus online zegt niks hoor.... enne wat een debiel gastouderbureau....Ik zou zeggen dat als zij geen contact meer met je opneemt hoef jij toch zeker niet te betalen....raar allemaal.
@Mama2010: die gastouder van jou gooit haar kop in het zand, lekker type! Wat vinden jullie van die kaartje?
Het is een langwerpige kaart, enkel. Ik kwam hem net tegen op het i-net. Popje had een zoet kaartje: fuchsia roze met daar in een kaartje. We hebben haar gepresenteerd als of ze in een film speelt. We zijn nog al gek op film. Ik hou wel van kaarten met een knipoog en ze hadden daar ook concertkaartjes, bisocoopkaartje, zwitsal kaartjes. Zo ben ik ook eens eens een geboortemuisjes doosje tegen gekomen als kaart!
leuk kaartje .... Ik heb een kant en klaar kaartje via www.kaartmix.nl en dan uit de baby wishper collectie ......Je kunt daar trouwens ook zelf kaartjes maken ....