Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik neem bananensoesen mee voor in bad, ben niet zo van de tompoucen.

Heb ook een ds, met geheugenkaartje, weet niet meer waar vandaan, als ik spelletjes download let ik er altijd op of tie in het nl is.
    Buurjongen van mn moeder doet er altijd vanalles op zetten voor me.

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Oh ja bigdennis, dat was het!

3. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!!!

Vandaag lekker niet zo veel doen... Maar eens was opvouwen en strijken... Nog wat pakketjes voor MP versturen.. en hopelijk ook nog ontvangen... rekeningen betalen.. is dat ook weer gebeurd.. ;)

Ik ben elke morgen echt nog zoooo moe... hebben jullie dat ook nu weer meer? Heb dat sinds een week ofzo opeens weer... Half 11 is echt de max om naar bed te gaan... en dan slaap ik dus ca. 8/9 uur.. dat heb ik echt nodig!!

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ga meestal te laat naar bed. Sta elke morgen om 7 uur op, maar doe wel bijna elke middag een dutje....Hmmm heerlijk

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik slaap ook om half elf, en 7 uur weer uit bed, maar ik kan smiddags echt niet slapen... ik kan echt niet smiddags op bed gaan liggen en 1 a 2 uurtjes slapen ofzo, dan ben ik de rest van de middag/avond echt kapot! ik hang meestal gewoon voor de tv smiddags :D

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ga s'middags ook niet naar bed hoor daar wordt ik gaar van. Maar even een dutje van een uurtje of ander half met de hond op de bank...

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    thanx voor de info , ik ga eens bij bigdennis kijken ( wat een naam trouwens ) .............................gokje : www.bigdennis.nl????

8. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Tjaaaaa.... ik heb al een paar keer geprobeerd om met dochterlief op bed te gaan liggen.. maar helaas, ze wil niet meer slapen.. tja, kan haar niet dwingen he.. ze is bijna 3.. ze heeft het gewoon niet meer nodig.

Ik denk dat ik al blij moet zijn dat ze elke avond rond 7 uur naar bed wil! :D

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien komik nog wel bij je terug voor dat cd-tje met spellen , of kan ik ze zelfook makkelijk downloaden ?
    Wat dat betreft ben ik echt een blondje hoor , de ballen verstand...

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

Was trouwens vergeten te zeggen dat het ziekenhuis een bad heeft!! Woehoeee, hoop daar mijn weeën in op te kunnen vangen :D Ik wou erg graag thuis in bad bevallen, maar aangezien dat niet kan had ik het al een beetje opgegeven. Nu is het wel mogelijk om in het bad te zitten in het ziekenhuis, maar niet te bevallen, maar dat geeft niets, wil het erg graag proberen om de weeën er in op te vangen.

Zo nu even bijlezen.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dochterlief wil wel met mij op bed gaan liggen s middags als thijme naar schoolis, maar dan kletst ze me nog de oren van mijn hoofd ..ook geen succes ..Dus zodra ze s avonds op bed liggen is de bank van mij !!!!
    En gisteren eerste dag stagaire gehad , was wel lekker hoor ...s avonds gewwon aanschuiven biij het eten en helemaal niks ervoor gedaan en geen boodschappen hoeven doen ...heerlijk ...

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    lekker, een bad! wij hebben 10 maar voorlichtingsavond in het ziekenhuis, ik ben benieuwd wat daar allemaal is!

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Volgens mij niet echt moeilijk maar erik doet dat voor mij...:D

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hahhahahaha ik denk dat het daar bij ons ook op uitdraait , waarschijnlijk zalpatrick dat doen..Hij vindt de Nintendo ook wel leuk , drong erg aan om hem voor mete kopen ....

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Lekker hoor Aszz....ben bang dat ik het hier gewoon maar met m'n douche moet doen.

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Nou Erik zit zo'n beetje vergroeid met de Xbox maar wil voor mij wel downloaden....Ik maak dan een lijstje met spellen die me leuk lijken en dan gaat erik ze opzoeken voor me. Ik kan het wel zelf maar dit is veel handiger toch :D

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jij gaat naar LWD of niet?

Ik heb ook een Nintendo DS met R4 kaartje. De hond had de oplader gesloopt :x Maar heb gister een nieuwe gekocht.
    Download ook veel spellen, heb er een 2 GB kaartje bij.

Oh en ik heb allemaal nieuwe films gekocht ( New Moon, nieuwste Harry Potter, Up, Sherlock Holmes, 2012, the Hangover ) dan heb ik genoeg te zien als ik met verlof ga.
    Dames nog tips voor wat nieuwere films?

Wat staan jullie trouwens allemaal vroeg op! :$ Ik slaap pas laat ( rond 12 uur ) en ik ben rond 8 uur wakker ( Nathan ook ) dan nog even een half uurtje, 3 kwartier tv kijken op bed en er dan langzaaaaam uitkomen. Misschien moet ik ook maar een wekker zetten ;)

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

Nee, ik ga in Dokkum bevallen!

En de wekker staat op 7 uur omdat ik naar m'n werk moet :p

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ga ook meestal rond half 12/ 12 uur naar bed. Maar Erik gaat er zo vroeg uit en dan ga ik er ook uit. Maar ik keutel wel bijna de hele morgen hoor....

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    lekker he de hele dag keutelen , begin er al een beetje aan te wennen , zal straks wel weer tegenvallen .....

Deel Deze Pagina