Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    neeeeeeeeeeeee, geen sneeuw meer!! hahaha,

Heb hier trouwens best wel buikpijn onderin, zodra ik ga staan en lopen zeurderige pijn.. pfff, nou heeft mini vannacht ook wel gigantisch de gernzen van mij BM op wezen zoeken.. zou het gewoon beetje beurs zijN?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    denk ik wel Babe , heb ik ook weleens last van na een trampolinewedstrijd !!

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nou, ben in ieder geval blij dat ik straks lekker thuis in m'n huiskloffie op de bank kan ploffen!!

4. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    He meiden,

even snel een berichtje. Vanochtend controle gehad bij de gyn. Alles was goed. Wel is waarschijnlijk duidelijk geworden waarom ik in het begin die bloedingen gehad heb! Ik heb hoogstwaarschijnlijk een "gespleten" placenta. Bij de innesteling is er dan iets niet helemaal goed gegaan en heb ik naast de gewone placenta nog een soort extra placenta. Kan geen kwaad en komt wel vaker voor, moet alleen goed op gelet worden bij de geboorte dat beide delen er helemaal uitkomen.....

Verder ben ik bang dat ik een GROTE baby ga krijgen :( Het is nu al zo'n 1900 gram!!!!! :$ Dat is boven het gemiddelde......straks kom ik boven de 4 pond uit en willen ze een keizersnede doen......pffff

Ik moet nu echt even snel an die Arbeit. Hier overigens vette sneeuw, hebben net sneeuwkettingen moeten leggen om naar boven te komen.....

xxx

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat een grote beeps allemaal , gelukig weten ze het nu alpenmama dan kunnen ze er goed op letten bij de bevalling ..

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ben wel benieuwd met de echo 8 maart of ze dan ook kunnen zien hoe "zwaar" die al is?

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hoe bekijken ze dat eigenlijk?

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ze meten alles op hoofdje ,buikje , beentjes en aan de hand daarvan kunnen ze een schatting doen ..Ik mag volgende week vrijdag ben ook zo benieuwd

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik heb egt geen idee wat gewicht van de beeb is tot nu lag ie op elke echo ongeveer week voor kwa groei maar heb al zolang geen echo meer gehad.

Ga maandag togh ff potje urine inleveren denk niet dat blaasontsteking is denk gewoon dat beeb erop drukt maar goed weet noit zeker he ben nu in elk geval aan de water miss kan ik het dan nog voorkomen

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wanneer maakt je buik groeispurten? want heb het idee dat die pijn ook wel es m'n banden kunnen zijn want het het wel aan beide zijkanten... moet die buik nog groter!!!??? :p

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen..

Lees over gezellig in bad gaan :)
    En nog meer, maar ben het alweer kwijt!

Leuk natas, dat je die auto nemen:)

Vanmiddag komt er weer iemand langs voor de tv.
    Hoop dat het dan ook echt verkocht is, is gewoon echt te groot voor de woonkamer :(

12. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Arrrghhhhhh f*cking k*T werkgever!!!

Ben er achtergekomen via mijn collega, dat bij het sturen van de informatie naar het uwv betreffende mijn uitdienstmelding en ziektemelding dat ik ziek uit dienst ga, maar dat het initiatief voor de beeindiging van het contract op basis van de werknemer is, ipv werkgever. Dat klopt toch niet.

Mijn collega had eerst ingevuld initiatief werkgever, en dit is veranderd door mijn manager in werknemer.

Echter in de brief van mijn werkgever, staat niets in over op basis van werknemers initiatief... alleen dat het contract van rechtswege per 1 maart beeindigd wordt.

Ppfff voel me meteen helemaal gestressd, wat een gedoe...
    Heb uwv gebeld, gelukkig is het voor mijn ziektewetuitkering allemaal geen gedoe.. die krijg ik gewoon en ook mijn verlof..

Maar mijn recht op ww na deze periode staat hiermee wel op het spel. GGRRRRR wat moet ik nu!!!

Mijn collega zegt dat ik een mail moet sturen naar mij manager.

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Mail sturen, of bellen..

Hier gelukkig geen problemen met werkgever (ze vinden gezondheid moeder, en kind belangrijker dan dat ze je aan het werk sturen gelukkig)

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dat is echt klote inderdaad! ik zou gelijk je manager bellen en om een verklaring vragen!

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    mama2010 jeetje zeg wat balen ja/..

Hier togh maar ff de dokter gebeld branderige gevoel onder blijft.
    Om 13uur ff potje inleveren zegt die assistent ja het zou het moooiste zijn als je ongeveer 3uurtjes je urine ophoudt nou sorry ten eerst ben zwanger moet al vaker plassent en 2de zit ik haar net te vertellen dat ik continu kleine beetjes moet plassen is ze doof ofzow

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het bad was heerlijk... vond Kick want toen hij er eenmaal in zat vond ie dat er geen plaats meer was voor mama :(. Niet waar hoor... ik zag het gewoon even niet zitten met de dikke buik! Jullie zijn trouwens allemaal van harte welkom! Ik heb zelf 3,5 jaar geen bad gehad (toen ik bij manlief introk) en het was dus een eis in het nieuwe huis. Ik heb het enorm gemist (vooral tijdens mijn vorige zwangerschap!) en begrijp dus helemaal de reacties hier!
    Komt allen in bad! hahahaha

Vakantie Wij gaan medio augustus op vakantie, tenminste als alles gewoon goed gaat met de baby e.d. We wachten dus met boeken en gaan last minute. Ik hoop dat we de Canarische Eilanden of Griekenland kunnen doen. Niet ver en toch wel lekker warm. Volgend jaar naar de VS (was eigenlijk dit jaar het plan maar dat gaat even niet door... :p)

@Alpenmama Ik neem aan dat je 4 KILO bedoelt? Ik vind het wel wat voorbarig om direct boven de 4 kilo al over keizersnedes te gaan praten. Mijn zoontje was een week te vroeg en woog toen 3800 gram maar mijn beste vriendin is beide keren 2 weken overtijd gegaan en baarde twee keer een zoon van ongeveer 4300 gram. Het hoofd wordt niet zoveel groter...
    Daarbij zijn ze echt niet bepaald goed in het schatten...8)

Gezondheid Ik voel me nog altijd top. Het is echt ongelofelijk. Nog 4 weken werken en dat zou ik met verlof gaan maar als ik me zo blijf voelen werk ik nog wel even door... (misschien geen 32 uur maar toch, scheelt weer aan de 'achterkant')

@Natascha Wat vervelend dat je claustrofobie hebt. Heb je al eens een therapie hiervoor gedaan? Ze zijn vaak erg effectief en dragen enorm bij aan een verbeterde kwaliteit van leven!

Wat een vies weer! Ik had gehoopt vandaag met Kick een beetje de buurt te verkennen maar het regent hier continue. Bleh, dan heb ik geen zin om naar buiten te gaan hoor!

mama2010 Bellen! Niet mailen.. dan moet jij weer gaan wachten. Gewoon het initiatief nemen en vragen of je kopieën kan krijgen!

OH Babebabe Je wilt echt niet geloven hoe groot die buik nog wordt! hahahaha... ik zei bij de 1e precies hetzelfde... en toen ging het pas hard! :D

Ik vroeg het gisteren al maar weet iemand waar Tinkelbel is?

Zo, ik ga eens even wat administratie doen! (Kick is lief aan het spelen in de box)

Fijne dag!

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    haha, ja dat zal wel.... hihi, als ik ook zommige buikfoto's zie bij het "zwangerschap" forum, OMG!! haha,

Tinkerbel was vanochtend nog wel ff online zag ik, maar ze gaf vorige week aan dat ze het erg druk heeft en dus niet veel reageert

18. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Mijn manager is vandaag niet aanwezig.....

Vandaar dat mijn collega aanraade meteen een mail te sturen vandaag. Aangezien mijn contract ook afloopt a.s. zondag.. Tevens zijn de dingen per mail natuurlijk schriftelijk vastgelegd!!

En weet je he.. waarom ze zo gaat etteren!!!

Ik denk omdat ze me heeft gevraagd mij beter te melden voor einde dienstverband en dan zouden zijn wel een brief opstellen dat alles op initiatief van de werkgever is.. en waarom?? omdat ze dan bepaalde premies niet meer hoeven te betalen als ik uitdienst ga. En dit is wel het geval nu ik ziek uit dienst ga!!!

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Cygnet neee zelfs nog nooit aan gedacht ook bijna niemand weeet dat ik dat heb alleen me vriend omdat ik soms in hyperventilatie schiet moes tik het hem wel vertellen en vrienden die dichtbij me staan weten het ook wel omdat ik vaak niet naar ddrukke gesloten ruimtes wil enz.
    Kan na me zwangerschap wel eens even op zoek gaan naar een therapie heb je een tip voor me?

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dan is het inderdaad verstandig vandaag een mail te sturen, en maandagochtend gelijk te bellen!

Deel Deze Pagina