Ik las iets dat een baby gemiddeld met 28/29 weken zwangerschap toch al 1500 gram is.. dan valt 1900 met 30 weken toch wel mee?
Joehoeeeee Ik word gemist, wat lief Ja ik had een week een ziek kindje en was er zelf ook niet goed aan toe, vandaag is ze weer naar de gastouder dus heb ik een lekker hangdagje voor mezelf Als ze ziek is wil ik haar het liefst bij me hebben en dat heb ik dan ook gedaan, maar ja ik heb er natuurlijk niet echt de puf voor Met als gevolg dat ik heel veel pijn heb gehad, vaak moest douchen om de harde buiken en 'weeen' te laten stoppen, dra-ma. Komt er nog bij dat mijn omgeving (ouders / vriendinnen) mijn klachten niet serieus nemen, dan wel er niet in geinteresseerd zijn, dus had het even gehad Nu dus een dagje niks, ga zo lekker uitgebreid douchen, heerlijk! Daarna even lunchen en misschien vanmiddag een bakkie bij mijn ouders. Maandag gaan we op vakantie Het mysterypark is Het Meerdal geworden, nog nooit geweest dus ben erg benieuwd! Verder gaat het dus wel, afgezien van de klachten zit ik nog heerlijk op mijn roze wolk maar word ik wel heeeeel nieuwsgierig naar mijn kleine man. Zo'n zin in de lente en lekker genieten van mijn gezinnetje *zwijmel*. En verlang ook weer naar mijn eigen lichaam, vind die buik heerlijk en mooi, maar toch. Lekker in de tuin met een roseetje en man en kids, het ultieme geluk denk XXX
@Natascha Voor dit soort dingen is het altijd het beste om te beginnen bij je huisarts maar mocht je dat niet willen, google dan eens op vliegangst en je woonplaats of op GGZ en je woonplaats. @Tink!! Fijn om je weer te lezen. Naar dat jullie ziekig waren maar gelukkig nu weer wat beter. Voor herkenning en erkenning kan je ALTIJD hier terecht
Heb nou ook steken in m'n bovenbuik, kan niet een hoesten dat doet gewon pijn.... vaag... ik ga lekker naar huis nu! tot straks!
hoi hoi.. zat me net even te ergeren aan het stukje wat bovin stond.. Dat die vrouw haar kindje (EXPRES!) weggooit op de vloer.. Argh.. geef mij dat kind maar.. en niet zo'n moeder.. blegh..
Cygnet:Ja, natuurlijk bedoel ik 4 kilo! Hihi. Vind ik ook wel wat voorbarig hoor, maar ja, ze zijn hier zooo voorzichtig.....maar ik ga daar natuurlijk ook niet zomaar mee akkoord, direct een keizersnede omdat ze verwachten dat het te groot is.....we zullen wel zien hoor! Mama2010: bij de zwangerschap van week tot week staat bij 31 weken 1500 gram.....daarom dacht ik dat 1900 wel aan de grote kans is. Dat zei de gyn zelf ook, maar niet TE groot hoor. Bovenin de curve.....ach we zullen wel zien toch? Als het maar gezond is! Gaaaaaap, heb geen zin meer! Nog even doorbijten........
Volgens mij krijg ik geen echo meer hoor....dus ik moet denk ik maar afwachten of en hoe groot de baby wordt...Of kunnen ze dat ook voelen aan je buik ofzo? Heb werkelijk geen idee....
Ben pislink! Bij de woningbouw geweest, hele aardige vrouw, ze zei dat ze urgentie gaat aanvragen voor me, omdat deze huur te hoog is, nou prima, zolang ik maar in dit dorp blijf wonen voor darren z'n school enzo. En ze zei dat als ik deze maand problemen had met de huur dan moest ik het zeggen en dan zou ik hulp krijgen. Dus nou, dat vond ik toch redelijk positief! Beld mn moeder net, ze had vlak na mijn gesprek iemand van de woningbouw gesproken, en die vrouw zei heel wat anders! Dat ik niet op hun hulp moest rekenen, en als ik de huur niet op tijd zou betalen dan werd ik er gelijk uitgezet! Dus dat is heel wat anders, ik overstuur, huilen... Ben super moe, en vind het allemaal ongelovelijk zwaar, en dan krijg je ook nog eens dat ze elkaar gaan tegen spreken, dat kan ik ff niet meer hebben nu. Adem in adem uit......
zo wij zitten in de rustpositie voor de tv, steken in de bovenbuik zijn gelukkig weer over! Ben net even op bed gaan liggen op m'n linkerzij om de baby ff te voelen, die schopte gelukkig gelijk terug! Yes, heeft je moeder een naam genoteerd? dan moet je die vrouw die jij gesproken hebt even bellen!
EGO Heb ik urine ingeleverd en zegt ze tegen mij ja er zit wel wat niet helemaal goed is verhoogde witte bloedcellen eiwit ofzow weet niet meer precies maar ze vond het niet overtuigend genoeg om een kuur tegen blaasontsteking te geven als ik mee pijn kreeg moest ik met de huisartsenpost bellen zei ze. wat moet ik daar nu mee
Yes heb je naam genoteerd van die vrouw die jou dat heeft toegezegd??? is miss wel handig want kun je contact met haar opnemen want dit kan natuurlijk niet
Teveel eiwitten kan duiden op een zwangerschapsvergiftiging (beginnend ) Ik zou je VK even bellen, voor de zekerheid.
Ja maar weet dus niet meer zeker wat ze zei haha lekker dom als het dat was dan had ze me togh wel terug laten komen of door gestuurd?