Haaijj Dames fijn dat jullie zo meelevenBen gelukkig weer thuis.. En geen blaasontsteking gelukkig maar er ligt momenteel erg veel druk op me blaas waardoor de blaas kleiner is en daardoor kan er dus minder unrine in en moet ik vaker plassen. Moet wel rust houden om die harde buiken terug te dringen dus zometeeen lekker in de pyama en gtst en x facter en schaatsen kijke hahah
Natas, echt top dat je toch ff zekerheid hebt gevraagd! Lekker op de bank, rustig aan doen hè! Ik ben net terug, ben echt kapot, letterlijk en figuurlijk, want m'n heupen doen nix meer... Heb alles gekocht wat ik moest hebben bij Ikea (eettafel, salontafel, tvmeubel, prullebak en wat klein spul) en was 100 kwijt, dus vind ik wel netjes. Daarna heeft m'n moeder, mij en darren getrakteerd op lekker eten!! Zondag als Marcel z'n spullen weg heeft ga ik lekker op m'n gemakkie alle meubeltjes in elkaar zetten (zal wel ff voor en na foto's maken) had in de Ikea achter elkaar door harde buiken, en zoveel pijn in m'n bekken dat ik haast niet meer kon lopen, ga dus ff naar de fysio na t weekend. Nou ff nog scheidingsgezeik, kreeg brief van m'n advocaat met bedrag dat Marcel moet gaan betalen aan mij tot de scheiding rond is. Hij kreeg die brief ook, en werd pislink omdat hij het teveel vind. Mijn advocaat had voor elkaar gekregen dat we as woensdag al naar de rechtbank kunnen, nu heeft Marcel vandaag eindelijk eens een advocaat gebeld en die kan woensdag niet, dus gaan ze de zitting afzeggen. Ik ben echt woest!! En hij is dom ook, want hoe langer dit duurt, hoe duurder het wordt voor hem!! Maar goed, dinsdag kan ik pas weer mijn advocaat bellen, en ga duidelijk maken dat ik na de 35 weken niet meer ga, dan heeft hij pech!! Ooh en hij zei net dat hij liever de gevangenis in ging dan dat hij mij moet betalen, zielepoot!! Nog 2 dagen, adem in..... Adem uit...... Zennnnnn
wat is dat nou voor opmerking van hem... hij heeft toch wel in de gaten dat het zometeen JULLIE kindje is....
@Natascha fijn dat alles goed was , en rustig aan doen voor de harde buiken , beginnen hier ook steeds meer te komen .. @ Yes , wat laat Marcel zich eigen toch kennen ........Ik kan wel zeggen dat je moet proberen om rustig te blijven , maardat zou ik zelf ook niet kunnen als ik in jou schoenen stond ...En dit is dan nog maar het begin ..Misschien slim om als hij zondag gaat ook andere sloten op de deur te doen .............................
ALOHA! Wat een energie, had ik vandaag, niet normaal meer. En dat van 2 dagen goed slapen! Ik kon de hele wereld en ja nu ben moe, maar pech! Heb mijn vader opgetrommeld om met mij laminaat te halen en tegel, ik zoek uit en betaal, hij sjouwt Een heerlijk gevoel gaf dat, vandaag toch echt het behang besteld voor de babykamer, wou het van de week al doen maar kwam er niet van. Gezellie mijn vriendin en dochter op de thee gehad. Helaas niet zo leuk dat popje inkachelde aan het einde van de dag. Die liep hier met wallen rond wou niets alleen, bij mama hangen. Of te wel die lag om half zeven met een pcm in haar bips in bed en sliep binnen een seconde! Hopelijk voelt ze zich morgen weer beter. @vakantie: in september gaan we lekker twee weken met vakantie naar Italie. Dit keer gaan we ergens rond Rome zitten of nog wat lager. We zijn er nog niet uit of we gaan vliegen + autohuren of dat we zelf met de auto gaan. Bij de laatste optie hebben we ook nog de mogelijkheid om met de autotrein van Den Bosch naar Bologna te reizen. We zien wel. @weer: hier vandaag alles gezien, grijs licht en heel donker, zon en natuurlijk, het blijft NL, regen @Groei en gewicht: waar Alpenmama het al over had staat het heel mooi per week, hoe zwaar de baby nu zijn. En de groeispurt gaan ze de aankomende weken maken. met 27 wkn: 800, 28: 900, 29: 1100, 30: 1300, 31: 1500, 32: 1800, 33: 200, 34: 2250, 35: 2500 enz @Natas: gelukkig dat alles OK was! @Yes: lieverd wat een k** zooi. Toch zag ik dat het eerder over bananensoezen had en bij deze ajb:
Pip, dank je wel voor de heerlijke soesen!!! Wou dat ze echt waren hahaha. Marjon, geloof niet dat hij zo slim is om extra sleutel bij te maken. In brief van m'n advocaat stond dat hij dit huis moet verlaten, en zonodig niet meer mag betreden. Ook gaat ze de woningbouw bellen dat ze niet wilt dat ze mij eruit zetten. Volgens mij is het een pittige tante! Truste meiden!!
Vakantie: opa en oma van darren hebben een huis in Zeeland gekocht, met extra logee verdieping erop, als ik wil mag ik de hele zomer erheen! Kan super goed met die mensen omgaan. Dus denk dat ik daar van de zomer wel 2 weken heen ga met m'n mannetjes. Kolf: ik heb het hele pakket van tommee tippie gekocht met kolf, leek me wel handig.
Hai dames, Heb even een topic geopend, wordt er zo verdrietig van Klote hormonen ook. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/194089-zijn-nou-gek.html
Kan niet slapen van m'n wakkere kleine boef. Wat kan hij toch te keer gaan in m'n buik!! Lijkt wel of hij oorlog voert met zichzelf. Druktemakertje!! Ik ga toch maar een poging doen. Ciaoo!!