Hmm was dus niet de enige, balen hoor meiden! Baby is alweer wakker, hij is zo ongelovelijk druk het doet gewoon pijn! Ben zo moe nog, wil echt nog ff slapen.
Gaap gaap.. ook hier iemand die slecht heeft geslapen. Mick slaapt al een week in z'n 1 persoonsbed en ging echt hartstikke goed. Tot gister.. Hij is van 23.30 tot 3.30 uur in de weer geweest. Gelukkig blijft hij in z'n bedje, maar is dan echt helemaal overstuur. Dus weinig geslapen vannacht. En manlief zou vanmorgen eruit gaan, maar die ligt nog te pitten en ik zit vanaf half 8 beneden grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zo sorry voor ego bericht, ga straks ff teruglezen
Morguh! Ik kon ook moeilijk in slaap komen, de baby was zoooooo druk! Maar niet pijnlijk, eerder grappig. Voelde voetjes en elleboogjes uitsteken
Aszz normaal vind ik het ook heerlijk, maar volgens mij kijkt hij stiekem films van bruce lee... iedereen: wanneer gaan jullie die zeiltjes in bed leggen? Ik had een tijdje geleden ergens gelezen dat ze bij de action waterdichte matras hoezen verkochten, dus heb er 1 voor darren z'n bed gekocht, en werkt super!! Dus die koop ik ook voor m'n eigen bed, maar vanaf wanneer zal ik die erop gaan doen???
hallo! Hier een berichtje vanaf de veluwe we zijn lekker een weekendje weg! Laatste keer zonder baby... De hond heeft lekker bij ons in bed geslapen, dat mocht wel weer een keertje. En wonder boven wonder heb ik voor t eerst in weken lekker lang geslapen en hoefde pas om zes uur te plassen! heerlijk! Allemaal fijne dag!
Yessica, die heb ik ook opgehaald, voor het bed boven. Wil volgende maand voor de 1 pers. bed ophalen. Kan die na de bevalling bij Naomi op haar bed. Zijn echt goeie dingen, heb die van boven al meer dan een jaar..
pff.. wat een k*t-nacht hier zeg.. Jemig, mijn vriend is zo chago, en reageert het nu al sinds gisteravond op mij af.. ben blij dat hij even weg is.. kan ik al zijn troep opruimen (hij ruimt NOOIT wat op als hij naar bed gaat, en met onze katten is dat vragen op oorlog/problemen)
Hoi meiden, Knuffel voor de meiden die een slechte nacht achter de rug hebben. Mijn nacht was gelukkig een keer wel goed... Loran, vervelend dat je vriend alles op jou afreageert.... Heeft hij ook last van zn hormonen?? dadelijk herkansing van de 3d/4d echo. Afgelopen donderdag lag de kleine met armen en benen voor het gezichtje.... Liefs, Nijn
was vanacht al vanaf 5uur wakker tot 8uur films op laptop gekeken in bedje rugsteun omhoog toen nog ff 2 uurtjes geslapen en er nu maar uit straks nog ff lekker douche en dan maar rust houden he alles voor het goede doel vnaaf op verjaardag bij schoonzusje zal me neits verbaze als schoonmams gewoon een bed in de woonkamer heeft gezet voor mij hahah Moltonhoeslaken ja die ga ik ook bij action weghalen alleeen nog geen idee wanneer idd om matras denk zo rond week 35 ongveer
Loran, gek wordt je ervan als hij nix opruimt hè 's avonds. Kom je de volgende ochtend in zon rommeltje aan. Mars zette nooit de kachel uit, bleg, daar krijg ik echt hoofdpijn van 's ochtends. Heb jij die waterdichtehoes er al op liggen nu dan? Of over een weekje of 4?
Ik heb boven de hoes er standaard opzitten.. Ter bescherming van het matras. Mijn vriend kan nl. gigantisch zweten 's nachts. Beneden doe ik met 4 weken, aangezien ik daar nu wil gaan bevallen (mits ik op dat moment boven ben). Heb er nu een laken dubbel gevouwen onderliggen, maar het bed is van mijn schoonzusje, dus die wil ik netjes houden
Ben echt zo verdrietig! Marcel liep me net erg te bedreigen, ik was helemaal over de zeik. Ik snap niet waarom hij zo ontzettend gemeen doet. Hij zou morgen al zijn spullen weg halen hier, maar nu ineens komt hij ermee dat hij geen plek heeft voor zijn spullen. Dus dat hij het hier wil laten. Maar dat wil ik niet, ik heb gister allemaal nieuwe spulletjes gekocht, die ga ik morgen in elkaar zetten en dan wil ik rust!! Toen opeens begon hij te dreigen dat hij dingen gehoord had over mij die hij in de rechtzaak ging vertellen enzo!?! Ik snap er niets van meer, ik weet ook dingen over hem, maar die zou ik nooit naar buiten brengen! Het slaat helemaal nergens op! Heb hem gezegd dat zijn spullen hier morgen avond weg moeten zijn, anders haal ik een kettingzaag en zaag ik alles kapot en donder het over het balkon!! Hij gaat het nu in de schuur zetten, prima, zolang het mijn huis maar uit is! Maar snap niet waarom hij me gaat bedreigen. Vanaf nu hou ik mijn telefoon dicht in de buurt, ben best bang eigenlijk...
Goedemorgen! Aszz, vervelend van je ouders! zou ik ook niet leuk vinden, maar om heel eerlijk te zijn zou mijn moeder het ook niet in haar hoofd krijgen... dus wat dat betreft begrijp ik je gevoel... mijn moeder wou zelfs deze zomer niet op vakantie gaan hahaha, heb gezegd dat ze dat wel gewoon kunnen doen dat ik het wel een weekje zonder haar red maar goed, mijn moeder en ik zijn echt heeeeel erg close met elkaar. Waterdichte molton heb ik bij de Ikea gekocht, en ik denk dat ik die er over een week of 2 ofzo op doe... gewoon voor de zekeerheid, gaat toch nog weer een hoeslaken overheen! slaapt dat wel een beetje normaal? vriendin van mij die kon er niet zo goed tegen, die vond het heel erg zweten!
Yes, weet even niet wat ik moet zeggen. Iemand bedreigen kan absoluut niet. Zal voor je duimen dat je morgen lekker met een nieuwe lei kan beginnen. En zonder te veel stress erbij. Hij moet toch beter weten, stress is niet goed voor jou en het kindje?
Zit even te genieten.. Naomi heb ik buiten aan het spelen gezet.. Ze geniet er zo van, zo mooi om te zien. Ze is echt een buitenmensje.. Sneeuw vond ze echt verschrikkelijk
Meisss jeetje zeg ik zou idd al zijn spullen gewoon uit huis halen en in de schuur of opslag ruimte zetten zodat je lekker je eigen spulletjes neer kan zetten.. En voor de rest denk ik egt dat je hem moet negeren denk egt dat het beste is nu op moment hij is niet meer tot rede vatbaar als ik dit zo lees laat hem lekker alleen gaar koken.
Yes, ik kan je maar 1 tip geven... en dat is echt dat je bij de woningbouw maandag gelijk met DRANG aan moeten geven dat ze nieuwe sloten erop zetten!! Laat eventueel je advocate daar maar over bellen