Yessica , wat is Marcel toch een kl**tzak , hij maakt het jou en voor zichzelf wel erg moeilijk zo ..........Wat ontzettend gemeen en eigenlijk laf om jou te bedreigen .......Ik zou toch andere sloten op je deur doen en idd telefoon goed bij je houden ................
Ik ga maandag wel de woningbouw bellen voor nieuwe sloten, jullie hebben gelijk. Ben echt verdrietig, zit aan 1 stuk door te huilen. Ik snap niet waarom hij zo doet, ik heb toch nix verkeerd gedaan? Probeer alles snel af te handelen zodat hij de minste kosten heeft enzo. Ik ben niet ieman die gaat dreigen ofzo, maar toen hij die dingen zei heb ik even gereageerd met wat ik weet van hem, en als ik dat ga vertellen kan hij zeker een paar maanden gaan zitten! Toen hield hij gelijk in, ik laat toch zeker niet over me heen lopen. Wat een man!! Adem in..... Adem uit..... Nog 1 nachtje....
idd nog een nachtje , maar ben bang dat hij dan nog niet ophoudt Yes.....Maardan heb je iig er in huis geen last van ..... kknnufffffffffffffffffffffff
Idd yes als ik dit zo hoor blijft ie je treiteren dus idd dan maar actie ondernemen nieuwe sloten op de deuren en contact met hem vermijde
Ga zo brood smeren met Naomi.. Mijn vriend is nog steeds weg (ARGH!) En dan hopen dat ik vanmiddag de woonkamer kan veranderen, als de tv. opgehaald wordt (is al betaald , en wordt vandaag opgehaald)
Loran die van mij is nu aan werk is alleeen op donderdag en zondag vrij en op zondag voetbalt hij dus eigelijk hebben we alleen de donderdag samen hahaha. Ff een vraagje. Hebben jullie ook last bij meer inspannen zoals lopen of stofzuigen dat je meer van dat witverlies hebt?
hebben ze je bloeddruk ook gecontroleerd? even goed in de gaten houden dat je er geen andere klachten bij krijgt. Ik heb ook eiwitten in mijn urine, maar gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging of ontsteking bleek afgelopen maandag.
Jaa egt triest dat regen bah.... ik was om 5 uur wakker en toen rond half7 licht werd scheen de zon gewoon maar nu niets meer van die mooie zon te bekennen erg jammer. Me pa die belde net nog die was net weer terug van schiphol was een week naar singapore geweest om te werken ppfft is daar gewoon heerlijk 33 graden
** EGO ** Goedemorgen, Na me ruim 29 weken echt super te hebben gevoeld, betaal ik nu een beetje de rekening voor het verhuizen e.d. Tjonge, wat werd ik gisteren opeens beroerd. Vanaf een uur of 19:00 ben ik onwijs misselijk (en chagerijnig...) geweest. Pas over elven kwam het eruit.. vies. Daarna hoopte ik dat het beter zou gaan maar helaas niet echt. Ik heb tot half 4 liggen spoken en toen weer overgegeven. Inmiddels is het ver in de zaterdag en nog voel ik me niet geweldig. Pijnlijke buik, lage rugpijn, misselijk. Heb zelfs de vk gebeld (doe ik niet bepaald snel). Die kon ook niet zoveel voor me betekenen behalve adviseren echt te rusten. Dat doe ik dus nu al de hele dag (veel naar bed). Manlief is dus op pad met Kick (gelukkig) Truitje is echt super druk dus dat is wel weer geruststellend maar bleh, ik hoop dat ik me snel beter voel. Tot later! ** Einde EGO **
Hey goede!! Want ik had het er net over dat ik voor m'n dochter nog iets zoek.. ze is nu overdag zindelijk.. en wil natuurlijk zometeen ook over na 's nachts.. En wilde daar nog zo'n zeil voor hebben. Action dus??? Ennuh hoe oud waren jullie kids 's nachts zindelijk???
Mama 2010, darren is bijna 5 jaar en heeft nog moeite met zindelijk worden 's nachts. Overdag is hij sinds hij 3 is zindelijk. Cygnet, rustig aan! Vervelend dat je je zo broert voelt.
Ik ben zooo blij!! De jongens hieroh zijn druk aan het behangen! De 2 pipmuren zijn al klaar! Zo ontzettend mooi geworden... En ze zijn nu met de laatste muur bezig.... De gordijnen voor die kamer zitten ook in de was... en vanavond gaat mijn dochters bed etc er al in. Zometeen nog even kleertjes overpakken op de andere kast... JOEPIE! Zooooo leuk allemaal!!!
Geloof dat meiden wat sneller gaan dan jongens. En darren z'n prioriteit ligt niet zo bij zindelijk worden. Heb nu een sticker-beloningssysteem ontwikkeld. Gaat een stuk beter nu.
Hallo!!!! Hier beetje brak. Gisteren lekker uit eten geweest met vrienden. Lees weer een hoop gedonder bij Yes....Hopelijk snel afgehandeld. Verder net als velen hier kut geslapen, maar ja dat hoort erbij zeggen ze.... Verder niks te melden geloof ik....
rustig aan dan maar cygnet! Hier net voor een tientje leuke tuniek/jurkje gescoord van satijn kan ik nog mooi een paar weken in rondhobbelen, mijn positiespijkerbroeken passen nog wel, maar zitten echt niet lekker meer... dus loop nu constant in leggings met m'n spijkerrokje, of met tuniek/jurkje, maar wil nog wel een beetje variatie de laatste 9 weken!
Nou ik heb de doos van prenatal ook binnen gekregen... Jammer dat de bonnen van de pampers luiers maar tot 31 dec. 2009 geldig zijn..