Haha ik zal het hem zeggen, spreek hem niet zo vaak... Niet erg spraakzame worm moet ik zeggen hahaha
ben nu aan de crispy m&m's heerlijk we eten hier gekookte aardappels rode kool en drum sticks Ik moet toevallig de volgende controle 9 feb in pottje plassen en meenemen naar de vk dat gaan ze dan controleren. en sta elke keer op weegschaal vind ik zelf wel prettig want heb thuis bewust geen weegschaal/
*sorry ego bericht* ja, ik heb hier net van de huisarts te horen gekregen dat ik het echt wel rustiger aan moet gaan doen. Harde buiken mogen volgens haar nu nog niet. Ik wil niet de 'seut' uithangen omdat ik zwanger ben, maar vanmiddag bijvoorbeeld vergadering van 11u die normaalgezien tot 12 u ging duren maar uitliep tot 13u30 zonder eten of drinken.... EN ik kan ook nooit op tijd stoppen, ze plannen een vergadering die dan over tijd gaat... en overal zijn het problemen op het werk en men verwacht dat ik dat allemaal oplos. Allemaal dingen die ik anders echt niet zo erg vind, ik doe dat zelfs graag, zo problemen oplossen en zo, maar nu kan mijn lichaam het precies niet aan. ik voel me zo'n faler!
Dat ben je niet hoor Arka !! Rustig aan doen , en luisteren naar je lichaam das wat nu ff telt !!!!!!!!!!!!!!!
Je bent geen faler egt niet je draagt een kindje in je buik dat is zwaar en heel byzonder dus als de vk zegt dat je rustig aan moet doen dan ga je dat doen(Schop onder de kont van natas). En op je werk accepteren ze dat dan maar.
eeen faler ben je zowiezo niet, als je zwanger bent kun je nou eenmaal niet alles meer... denk aan jezelf en je uk!
Je kunt er wel van balen meid , maar dara verander je toch niks mee....Probeer het te accepteren en zoveel mogelijk te genieten van je spruit !!!!!!
nu ja ik ging vrijdag sowieso verlof nemen dus dan gaat het eigenlijk maar over twee dagen en dan hopen dat alles goed is bij de controle van de gyn dinsdag. maar morgen zit er wel een ploeg mensen in de problemen, daar moest ik morgen gaan helpen...
dames ik hou het voor gezien voor vandaag. Mijn ogen vallen bijna dicht. Nog een goed uur en dan liggen de dames op bed en ik ga er gelijk achteraan. Morgen moeten de dames in de ochtend naar school. En Süreyya komt weer de nodige keren haar bed uit s 'nachts de afgelopen dagen dus dat is knap lastig. Tot later.
Hahahahahaha Yes, je wordt toch niet bang van me he....Ben soms best lief hoor.... Arka: Doe nou maar gewoon rustig aan, je moet nu ff aan je zelf denken en aan de baby. Wat heeft die er straks aan dat zijn of haar mama niks kan. Omdat ze het zo rot vond voor de collega's....Dus luisteren want je kunt het lezen....zelfs Yes wordt al een beetje bang van mij....(oh en wij hebben niet wellicht gelijk maar we hebben gelijk!!!) Sureyya: Doe ook maar een beetje rustig aan en alvast truste voor straks...
De drumsticks staan op vuur straks direct eten als mannetje thuis is want hij moet dan direct door naar voetbal trainen lekker saaie dag voor mij dus heel de dag alleen
@ Arka, jeetje dat is echt balen. Maar rustig aan doen hoor! Hier leven we ook nog... min of meer... Hou het nu allemaal wel binnen, daarnet wat gegeten en heb genoeg gedronken. Alleen vanochtend hield ik het niet binnen, gevolg: hele grote plas vocht op de vloer Nathan is ook helemaal kapot. Die ligt nu op bed, sliep eerst bij mij op de bank. Rein heeft zijn examen gehad en krijgt vanavond al uitslag! Zo, ik ga weer half dood liggen wezen. Mijn bekken doen me weer giga veel pijn. Door al de kracht tijdens het spugen ofzo.
****Ego bericht*** heel de dag aan boenen geweest eten gekookt etc heb laatste tijd al beetje gevoel dat ik me alleen voel. zal wel tijd van jaar zijn komt me kerel thuis begin over eten te klagen zegt neits van dat huis moi schoon is en vertrekt naar training om vervolgens pas weer rond uur of 22 thuis te komen. ffpptttt zwaar sjagereinig ben ik nu. en wil zo graag nog een puppy hondje erbij willen ook dat mag niet haha klaag klaag
jullie zijn schatten! @natascha: meissie toch! nog even en je bent niet meer alleen hoor! en hij mag echt wel eens zeggen hoe schoon je hebt gepoetst, zeg hem maar dat ik het gezegd heb!
Haha zullen we ook een klaag topic openen?? Maar natas, begrijp wat je bedoelt, Marcel is "ziek" en kan niet eens even wat uit de auto gaan halen voor me, terwijl ik vanaf vanmorgen half 8 al bezig ben. En zo ziek is hij niet eens, maar heeft met arbo afgesproken maandag pas weer te gaan werken... Gadver! Marjan! Jaaaa ben echt bang voor jou!! Hahahaha!