Morgen! Ieeeh wat een pokkeweer! We zouden in de tuin bezig, maar we gaan nu maar verder met de keuken. Heb trouwens zere bekken, whooeei! Gelukkig ben ik tot donderdag vrij Dinsdag weer naar de gyn, Rein is ook lekker vrij die dagen. En nu even lekker ons ontbijt opeten.
Goedemorgen dames. Lagen hier pas om half3 op bed vanacht. kom ik net met bedje uit ligt het hele huis vol met vere:O ja hoor en stukje verder de dode vogel word er gek van elke week komen die maffe katten wel met 2 of 3 vogels binnen. Wonder van nieuw leven opgenomen straks na het douche ff kijken. Heb trouwens sinds gsiter aaf mega pijn in mijn lies aan rechterkant iemand idee wat dit is??
morning! Heb gister alleen laatste halfuurtje gekeken, maar dat ging allemaal over meerlingen idd. VK praktijk neem ik nu op, want vriendlief heeft geen zin om dat te kijken Vandaag gezellig op verjaardagvisite, mijn mem is jarig, dus dat is wel leuk! Groetjs!
Moge!!!! Hier ook slecht geslapen maar ja dat hoort erbij he?! Baby kan ik niet de schuld geven want die slaapt gewoon s'nachts. Komt bij mij echt door de pijn aan mijn bekken.....Jammer hoor. Natasch: Die pijn heb ik ook al een week of 2, zijn denk ik gewoon je banden. De baby wordt nu in eens zoveel zwaarder en dat moet rekken denk ik. Had gisteren avond in eens mega pijn onderin mijn buik, gewoon net boven mijn schaambot...Ben maar een tijdje gaan liggen en toen ging het wel weer. Ik heb een heel rustig babytje op het moment, ik denk al een week of 3....Voel hem elke dag bewegen en ja mijn buik beweegt dan ook lekker mee. Maar hij is niet heel druk dat ik er echt last van heb. Ook s'nachts dus niet, ik hoef er nooit uit voor de wc. Ben echt alleen maar wakker door de pijn....
Goedemorgen meiden! Voor diegenen die slecht slapen: balen! Hopelijk blijft dat niet zo tot het einde.....ik slaap op zich redelijk goed, de beeb is gewoon rustig 's nachts. Alleen als ik de eerste keer op sta, altijd om half zeven, dan ben ik helemaal stijf en als ik wakker begin te worden en een beetje uitrek, begin ik mijn buikspieren heeeel hard aan te spannen! Geen idee waarom en kan het ook niet tegenhouden, maar nu heb ik dus ook spierpijn in mijn buik..... Yes, wat een gedoe bij jou zeg....pfff, wel netjes dat hij zelf zijn excuses aangeboden heeft! Ik hoop echt dat het allemaal snel in rustiger vaarwater komt voor je, want al die stress zo vlak voor de bevalling. Hebben jullie het daar nog over gehad, over de bevalling? Wij hebben gisteren de babykamer verder ingericht en zijn nu bijna klaar! Het bedje moest nog geverfd worden en dat ging super met zijn tweetjes, super snel drogende verf die helemaal niet rook. Perfect voor zwangere vrouwen dus Hebben het bedje ook even provisorisch opgemaakt, alles moet nog gewassen en gestreken, maar ziet er al wel heeeel leuk uit...wil er steeds wel even binnenlopen. Hier alvast 1 hoekje van de kamer:
Marjan, hoop echt voor je dat tie straks ook zo lekker rustig is!! Ik denk dat mijn baby ook op ruzie en spanningen reageerd. Ik baalde vanacht omdat Marcel dronken door het huis heen ging. Maar goed, vandaag Verhuisdag!! Ben al aan er inpakken geweest voor hem, des te eerder is hij weg straks!! Hahaha.
De zwarte stoel krijgt nog witte bekleding......het kussen dat erop ligt, dat dessin zit ook op het lampje......
OKe, jullie hebben het er wel over gehad dus. Ja, kan me voorstellen dat je hem niet al veel eerder erbij wil hebben.......
Ja ik hoop ook dat de baby straks s'nachts ook zo rustig is...Lijkt me heerlijk. Maar als ik dan soms hier de verhalen lees over 10 keer s'nachts wakker door getrappel dan ben ik soms wel een beetje onzeker hoor.... Alpenmama leuk kamertje joh!
Alpenmama super mooi kamertje ik WOu vandaagnog ff kijken of de bouw markten los waren voor gordijnen en voor plank boven de commode zijn dicht jammer genoeg. En nu is me kerel hem weer gevlogen naar voetbal hahaha. LAS NET iets over spieren aanspannen in buik dit iheb ik ook in de ochtend af en toe als ik me uitrek vreselijk gevoel bah. dus probeer dan ook niet meer liggend in bed uit te rekken
Hee Natascha! Jij herkent dat dus met die buikspieren.....vervelend gevoel he!? Ik heb er gewoon spierpijn van nu....
Mooi kamertje Alpenmama! Hier 's nachts ook een rustige baby als ik eraf ga te plassen krijg ik als ik lig soms 1 a 2 trapjes, maar kan altijd weer verder slapen gelukkig
Dat had ik ook en heb toen naar pampers gemailt. Ze moesten even weten welk adres er van hun op de bonne stond en dan zouden ze het daar doorgeven dat ze de bonnen moeten accepteren, tot eind mei 2010. Dus als ik jou was zou in even een mailtje er tegen aan gooien. Groetjes, Claudia
Marjand: Bedankt voor je kaartje, heb hem gisteren ontvangen. Ze hebben hem van ziekenhuis doorgestuurd naar huis.
Was al wel benieuwd toen ik las dat je naar huis was of dat de kaart nog op tijd was gekomen....niet dus. Maar netjes van ze.... Graag gedaan hoor. Als je daar zo ligt is post wel af en toe fijn denk ik...
Morgen weer controle in ziekenhuis, vind het echt spannend. Hoop dat het stabiel is gebleven, merk wel dat ik de dagen thuis meer slijm verlies heb gehad, maar of dat wat zegt over het inkorten van de baarmoedermond, weet ik niet. Gewoon maar afwachten, jullie horen het morgen.