Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    dus dextro in de ZH tas, bedankt voor de tip! :D

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Haha!

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ mama2010: dat is even stressen... niet te veel he... niet goed voor de baby

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha had ik bij de eerste ook, die liggen volgens mij nog in de kast. Moest er niet aan denk, brrrrr.

Oh het wordt lente. Zonnetje schijnt, vogeltjes fluiten weer.... Hmmmmm.
    Zo ook maar de eendjes voeren.

5. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ik lig nog in bed, heb gewoon geen zin en puf om er uit te komen. Heb voor me zelf ontbijt op bed gemaakt: yoghurt met cruslie.
    Maar het zonnetje schijnt hier ook en de vogels zijn druk bezig! Heerlijk!

Pip

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nou, ik heb zaterdagnacht gedroomd dat ik m'n ZH tas aan het inpakken was, en ga dat deze week denk ik ook maar alvast doen, gaan toch allemaal spullen in die ik niet gebruik/aan heb nu dus dan staattie maar alvast grotendeels klaar :D

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ babe: ik mag dat niet eerder dan 1 april... anders maak ik mezelf en hubs helemaal gek whahahaha

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    zonnetje ????????????????????????????????????

hier grijs en alleen maar regen........................

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Het idee, dat ik volgende maand al mag bevallen! I's giving me the creeps! en vreselijke nesteldrang!

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier ook creeps , ga langzaam wandelwagen en box en de rest van de spullen maar eens tevoorschijn halen ( probeer het nog 2 weekjes te rekken , maar waarschijnlijk is het dan allang gedaan ) en een sopje te geven .......................................................Ik ben ook zo benieuwd naar onze sugarbeep , vrijdag mag ik weer loeren ..en weet ik eindelijk of beep te hard groeit door de suiker ......................

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hoezo gek maken? er moeten toch alleen maar spullen in die ik niet gebruik, pyjama, broek en onderbroeken e.d. tja... dan staatie mar alvast "half" klaar.... you never know how it's gonna go!! :D

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    whahaha... hubs keek me hier al gek aan dat het vanaf een bepaalde week moet. Hij vond het niet nodig... hij zou wel wat pakken zei hij... nou sorry daar vertrouw ik niet op

@ pip: owh meid... ja he gaat snel he....

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    hij zou wel wat pakken??? hahahahahha, mijn vriend weet echt niet wat voor kleding e.d. ik mee wil!! :D

14. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Box staat hier nog in de woonkamer, nu als speelgoed opslag, haha. Popje wil er niet meer in, en gelijk heeft ze!
    Ik begin echte schoonmaakwoede te krijgen, en dat werkt niet echt met de het verbouw projectje van de zolder. Gelukkig kan dat van de week wel op geruimd worden! Alle stof zit nu mooi onder de vloer!

Oja nog even over het geboortekaartje, dat gaat mijn zwager voor ons ontwerpen. Hij heeft ook onze huwelijksaankondiging gemaakt. Hij vindt het wel speciaal, onze zoon wordt naar hem vernoemd. Hij is ongeneeslijk ziek en zal niet heel lang meer te leven hebben. Dus allemaal een beetje dubbel, gelukkig wou het doen! Echt super van hem.
    Ik heb de eerste ontwerpen al gezien en echt super cool, heerlijke kaarten met een knipoog. Sven, popje en ik als avatars, samen met onze katten, haha.
    Als ie af zal ikhem spammen!

PIP

15. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    de schoonmaak woede begint hier te komen, maar dat doet ook het weer nu een beetje... De box moet hier nog van de zolder worden geplukt. Ik heb er eentje gekregen dus dat is wel fijn... die mag halverwege april naar beneden...

16. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    ZH tas ga ik lekker zelf in pakken. Vind het ten eerste veelste leuk om te doen, en ik ga bevallen hij niet. Dus het moet gewoon zoals ik het wil, puh!
    We gaan wel samen het koffertje voor de baby inpakken!

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ach dat doe ik allemaal, maar dat doe ik normaal ook, de tas in pakken.

bijzonder van jullie geboortekaartje...

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier schijnt de zon ook heerlijk kom net onder douche weg nu bijkomen lijkt elke ochtend wel zwaarder te worden dat douche hahah bealchelijk gsiter aaf toen ik voor de spiegel stond schrok ik gewoon jeetje wat groeit me buik op het moment snel ook voel ik de beeb steeds harder trappen erg leuk:D maar soms vraag ik me af of het wel goed is haha gister lag ik ff op de bank op me linkerzij nou en de baby die trapte togh hard naar de rechterkant van me buik op den duur voelde ik heel klein bolletje en ik drukte erop en toe trok en terug geen idee wat was maar vond wel eng hahaa

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zie hier nu af en toe ook bobbels uit m'n buik tevoorschijn komen haha, wel grapsig!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat een bijzonder geboortekaartje zal dat voor jullie worden Pip !!

Sinds de beep hier in een stuit ligt is het een stuk rustiger , vind ik wel jammer , nu alleen schopjes op mijn blaas en dan hoofdje tegen mij borstbeen aan ,,,Joepie lekker trampo springen !!

Deel Deze Pagina