Het is dan ook echt maar 'iets' hoor... ik ben pas helemaal rustig als ik m'n centjes op de rekening krijg denk ik.. haha! Ppff 't is ook niet goed he, ik merk meteen dat mijn buik op spanning schiet als ik er over nadenk.. raar he dat het zo'n effect heeft meteen!!
Ennuh eten jullie uitgelopen aardappels? Grgrrrr weet niet of dat wel kan, anders moet ik nu nog weer naar de winkel om nieuwe aardappels te kopen.
Hai meiden, zo ik zit weer ff rustig, darren is zo moe dat hij om alles loopt te huilen, dus die zit nu even onder de douche te spelen, en gaat voor half 7 naar bed! Kind heeft ook een druk weekend gehad. Baby is lekker actief vandaag, dus hoop dat hij vanacht weer zo lekker slaapt! En voetjes komen hier ook erg vaak voorbij, soms duwt hij zo hard dat ik bang ben dat hij dwars door mijn buik heen duwt hahaha. Hij heeft zich van het weekend van rechts naar links gedraaid, dus kan nu de andere kant beurs trappen! Net lekker gegeten met darren, lekker rustig, kregen alleen even woorden met elkaar, maar dat komt meer omdat we alle 2 zo moe zijn. Het liefste ga ik zo naar bed, maar Marcel komt de rest van de spullen doen, dus ik moet wel opblijven.
Hallo... ff een berichtje van mij.... Al nieuws van Sureyya? Ik ben aan het wassen geslagen allemaal baby dingetjes....Leuk om te doen. Verder heb ik morgen rond een uur of 1 het gesprek met mijn bazin, ben benieuwd. Als ze moeilijk doet heb ik een nieuw plan. Dan zeg ik dat ik voor 33 uur blijf en ik ouderschaps verlof op neem. Net even goed gezocht naar mijn rechten. En ik heb 12 maanden recht op de helft van mijn uren aan ouderschapsverlof....precies wat ik wil aan uren...Dusssss Jullie fijne avond, ik MOET de laptop afstaan aan hubbie...
Nou ik ga zo wel naar de winkel om wat nieuws te kopen ipv deze aardappelen!! Alleen moet ik natuurlijk weer wachten op die vent die de kast zou brengen om 18.00 uur... straks is die het vergeten! Grrr!
Marjand goed zo voor je eigen opkomen ik heb woensdag gesprek geplant met me unithoofd omdat de verloskundige advies heeft gegegeven om helemaal niet meer te werken nu. Er word bij ons op locatie ook nieuwe dagbesteding gebouwd daar even wat info van opvragen
wat zijn "uitgelopen aardappels"? Wij hebben pasta ovenschotel op, jummie en een lekker grieks yoghurtje Vriend en ik zijn toe aan het laatste seizeon van Lost, spannend!!
Babe whhaauuuwww mooi zeg je haaar. Ik ver me haar altijd zelf met die kleuring van loreal choclat en dan zonder amoniak hoe je het ook maar schrijft alleen de afgelopen keer heeft me haar er helemaal niet op gereageerd:S
ik verf m'n haar ook altijd zelf hoor, heb van mezelf heel donkerbruin haar en smijt er af en toe een pakje donkerbruin door voor de glans! maar lokjes blonderen durf ik zelf niet aan hihi, is ook de eerste keer ooit dat ik highlights heb laten zetten, maar ben er wel happy mee!
Uitgelopen aardappels zijn aardappels die uit het zakje lopen... Hahahaha met van die dingen aan hun lijfje!! Pip, ja leuke aflevering, vraag me alleen af waarom meredith in het ziekenhuis ligt?!?