Hahaha koop je van die luie mensen aardappelen babe? Zijn die wel lekker? Wij kopen ze altijd bij 'de' boer, vers van het land Uit de supermarkt vind ik ze al vies Hmm we zouden vanavond weer filmpie kijken, maar de dvd speler pakt 'm niet. Nu heb ik er meteen al geen zin in. We hebben gister trouwens Up gezien, die was best wel zielig
Babebabe, leuke foto's!! En die aardappelen heb ik nu uiteindelijk ook gekocht.. het werkt bij ons gewoon niet om zo'n grote zak te kopen.. dan krijgen we die aardappelen toch niet op.. haha!!
en wat denken jullie..... om 7 uur was die vent er nog niet met de kast! Manlief gebeld... ja er was wat tussen gekomen! what the f*ck.. kun je toch afbellen? tsss zit ik daar te wachten de hele tijd.... en kameraad had al ladder etc geregeld en kabels om de boel naar boven te slepen... wat een gedoe.. Nou nu belt ie morgen weer... hopelijk kan die nju donderdagavond komen.. anders kunnen wij weer niet deze week... ppfffff!!!
Das balen mama2010, lekker dat tie dan ook niet ff afbelt! Babe, voorgeschilt? Zit daar niet zon vieze plastic smaak aan?? Darren en ik houden alle 2 niet van gekookte aardappels, dus ik koop altijd een klein zakje bij de Albert Hein anders komen ze ook de kast uit gewandeld en dan kook ik ze en bak ik ze op. Maar dat is hoog uit 1 x per week, verder altijd pasta of rijst. Aszz, van DE boer zijn ze idd het lekkerst, m'n svader neemt ze nog wel eens mee uit Zeeland, lekkere grote aardappels!! Jammie!!!
Bij dat woord moet ik denken aan iets wat goed gevormd is. Ergonomische stoel ofzo... Maar dat bedoel je vast nie met een aardappel hahaha
@ yessica: Meridith had de helft van haar lever aan haar ex-alcoholverslaafde vader afgestaan en moet daar van herstellen. en verder...gastronomische aardappels gok ik Gister leunde ik met mijn buik tegen de eettafelrand, en ineens voelde ik een voet/hand omhoog komen tegen de onderkant van de tafelrand...met mijn tere buikvelletje ertussen!
Mannin, dank je wel, nu weer ik het weer ja, dat stukkie was ik ff kwijt na al die maanden wachten! Thnx
Oh en goedemorgen meiden! Volgens mij ben ik weer ziekjes aan het worden... Keelpijn en zit helemaal dicht in m'n hoofd. Gelukkig wordt darren zo naar school gebracht dus hoef ik er nog niet uit.
Goede morgen!!!!! Mooie buik en haren babe!!! Luie aardappels koop ik ook altijd, want ik koop heel soms een zak aardappels maar daar zitten dan ook in no time uitlopers aan...Bleg! Heb mega slecht geslapen, ben heel nerveus voor het gesprek straks met mijn bazin....Heb al dingen uit geprint van het ministerie van sociale zaken en werkgelegenheid. Ze mag het niet weigeren daar ben ik wel blij mee. En ik laat me niet na al die jaren weg sturen omdat het haar makkelijker uit komt....Is ze van de pot gepleurd!!! Dussss (klinkt wel zelf verzekerd he?!) Ondertussen schijt ik 7 kleuren maar goed..... Fijn mama2010 zo'n koper die niet even afbelt....Hopelijk komt hij van de week wel.... Ben hier de baby was aan het doen, maar baal nu al dat de dekentjes niet meer zo zacht zijn als toen ik ze kocht....Jammer hoor. Heb ze wel lekker gewoon in de droger gedaan anders wordt het nog erger.... Jullie nog leuke plannen?
Ze heeft een stuk van haar lever aan haar vader gegeven, die is alcoholist en zijn lever hield ermee op. Lexie wou gelijk een stuk lever geven maar dat kon niet want ze was geen match. Meredith wel maar die wou eerst niet. Uit eindelijk heeft Lexie en Derek haar te weten overtuigen. Dit is er erin geschreven om dat de actrice Ellen Pompeo zwanger was.
Goedemorgen!! Heeft iemand wat van Sureyya gehoord?? Heb niets terug kunnen lezen?? Hier eindelijk weer geslapen vannacht!! Wat heerlijk!! Straks wordt de tv. opgehaald, en komen ze weer van de woningbouw, om mijn meterkast te maken (heb 3x in de week overdag stroomuitval in de woonkamer + CV, brrrr... was net ook maar 13 graden in huis ). @ Yes, lekker dat je er niet vroeg uit moest.. Hoop dat je niet ziek wordt! @ MarjanD -> Succes straks met het gesprek
Echt wel die 5000 halen we! @marjand heel veel succes! Vandaag dan toch maar eens gaan bloedprikken, komt er steeds niet van.
mogguh !!! ---------------------------- Hier net Tara's rapport van de psz gehad , stelt natuurlijk nog niet veel voor ,maar ik ben zo trots op ons kleine grote meisje ........Ze kan het op geen punt beter doenen niks als lovende kritieken ......... Bij mij blijft de suiker erg schommelen ,voel me er zo moe bij .. S ochtends komt hij eigenlijk nooit boven de 7 ( na onbijt) en moest met spuiten gaan verdubbelen omdat ik s ochtends iets meer moest gaan eten .........Dat ging eigenlijk wel ok , maar nu net voelde ikme niet zo ok , en dacht zal ie wel weer laag zijn omdat ik meer ben gaan spuiten , zit ik op 9,5 ...ik snap er echt helemaal niks meer van.............. ________________