Haai! Mama2010, ik hoop dat het goed komt allemaal. Hier rustig dagje, darren gaat na school naar opa, dus ik ga ff dagje nix doen, alleen paar wasjes draaien (donderdag komt gelukkig de nieuwe droger!) nu ff eten, de wereld draait iets harder als normaal. Daag!
rustig hier vanochtend! maar zodra ik weer terug ben vanmiddag laat ik het wel ff horen, duurt wel lang nog 2 uurtjes werken...
Pff maagzuur... kan niet eens ff lekker dutje doen. Blij dat de tv het iig weer doet, hele week geen tv gehad door storing in het kastje van KPN. Net ff familie matters terug zitten kijken, hoorde er al iemand over hier van de week. Pff zat er gewoon om te huilen toen dat blonde meisje die brief aan dr vader voorlas, herkende er helaas veel in. Nou daag maar weer!!
ik hoop ook ga zo eerst werken als niet gaat ga ik wel nar huis. ben nu 71 graden noord aan terug kijken als ik vanmiddag terug ben van werk ga ik familie matters ff terug kijken
Haai meisjes!!!! Hier ook niet lekker, ben misselijk en voel me een soort slappe vaatdoek...Jammer hoor. Mama2010: Hier ook zo'n kut werkgever, hopelijk valt het mee met het gesprek. Aszz: fijn dat je weer beter bent. Babe: Hopelijk is alles goed strakkie's bij de VK...Niet vergeten ons te melden hoe het is gegaan he? Yes: Ja ik schreef het kijk elke dinsdag family matters...Gister ook zitten janken. Vind die Bing ook zo'n schatje, je ziet gewoon dat hij het mega moeilijk heeft...Hopelijk komt alles goed met die kinderen.... Natasch: Die jij ook een beetje rustig vandaag....Wordt maar snel weer beter....Dikke XXXX (dat helpt altijd) Hier aan het afwachten of mijn kinderwagen vandaag echt gebracht gaat worden....(zal wel weer niet, hij zou er half december al zijn)
Werkgevers: wat kunnen ze toch irritant zijn. Wel rot dat het allemaal niet op papier staat dan is het ook moeilijk te bewijzen. Babe: STerkte bij de vk. Hoop dat je snel het hartje hoort. Natas: Beterschap Aszz: FIjn dat je er weer bent. werk: Ik durf me ondanks de pijn in me buik me bijna niet ziek te melden. Elk kindje wat ik optil verga ik van de pijn. Na een ochtend werken kan ik bijna niet op of neer. Maar er zijn zoveel zieken en er wordt zoveel geroddeld, dat ik liever maar blijf werken dan al dat gezeik, maar eigenlijk ben ik gewoon op.
Mama2010, klote werkgever zeg! Natas: Beterschap. Wij gaan zo ook met de kleine naar de HA. Hij is zooo ziek. Hij kon daarnet alleen maar huilen, dat heeft hij anders nooit. En hij wil ook niets eten, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Volgens mij heeft hij een keelontsteking en oorontsteking. En dan daarbij nog die buikgriep. Arm menneke. Ik heb trouwens nog wel wat last van mijn maag. Niet te veel eten, anders raakt mijn maag weer helemaal overstuur.
Lieve Linnie , denk aan jezelf en aan je kindje !!!!!!!!!!!!!!!!! Laat ze lekker roddelen en al dat gezeik dat hoor je niet als je thuis bent .....Je bentnu zelf ff veel belangrijker ..je hebt er niks aan als je straks echt niks meer kan meid !!!
Nou, het hartje klopte als een gek tekeer, en toen de VK met dat ding drukte om te luisteren schopte die daar 2 x superhard tegen aa... dus ben weer gerustgesteld
Fijn Babe!!! Aszz: Laat jij ook even weten hoe het ging met de kleine man bij de dokter? Arm jochie!!! Linnie: Je bent zelf nu echt belangrijker dan van die klote wijven die lopen te roddelen....Enne dat doen ze toch wel over je als je er dan niet bent.....Gewoon neus om hoog en ze lekker laten.....Hopelijk stikken ze erin! (Zo wat zijn we weer aardig he?) Hier net lekker liggen slapen, maar voel me nog niet zo heel lekker.....Hopelijk wordt de kinderwagen zo bezorgt misschien knap ik daar van op....
Hallo meiden, Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij. Ik heb het super druk gehad op het werk en prive. Natuurlijk met alle voorbereidingen voor a.s. vrijdag.....jaja, dan is het zover. Het ja-woord!!! Gisteravond ben ik door collega's verrast met een supergaaf vrijgezellenfeest! Hier komt het verslag: Ik kwam gistermiddag terug van de middagpauze en toen stond er een envelop op mijn bureau. Een brief erin met o.a. Mol-logo en daarop een woordzoeker, daar kwam uit: misschien is dit wel een vrijgezellenfeestje. Daaronder een zin in een soort geheimtaal die ik heb ontcijferd en daar stond: je wordt om kwart voor zeven verwacht bij.....en daarachter stonden dan coördinaten die ik met mijn gps kan vinden. Daaronder stond dan nog weer een hint in de vorm van een gedichtje: Daar sta je dan: 't is donker, je bent alleen En je hebt maar een vraag: waar moet ik heen? Kijk eens goed rond en wat zie je staan? Niet alles is hier met zijn tijd meegegaan. Geen paniek, je krijgt zo een seintje Een van de twee, waar is dat geintje? Oke, dus ik naar die plek toe en zie ik daar twee telefooncellen staan. Ik dacht meteen: dat moet het zijn he, niet met zijn tijd mee gegaan en Een van de twee.....dus ik kijken eerst in de ene, toen naar de andere en stond nog buiten de deur, gaat de telefoon over!!!!!!!!! Ik denk: uh, hoor ik dat nu goed?? Deur open....ja hoor, de telefoon gaat echt!!!!! Heb ik opgenomen: hallo? Hoor ik mijn collegaatje aan de andere kant van de lijn: welkom op je vrijgezellenfeestje¨!!!!!! Echt zooooo coool. ik dacht echt toen die telefoon overging: dit is net als op tv!!!! Ik lag helemaal in een deuk, super leuk. En toen moest ik in die cel nog naar een hint zoeken. Zat er een envelop, weer met logo en al geplakt onder een of ander apparaat binnen die telefooncel en daarin zat een kaart van Davos, maar dan helemaal in puzzelstukken geknipt, dus die moest ik oplossen. Dat heb ik gedaan en toen stond er om het huis van een collega een rondje met een pijl erbij! Daar moest ik dus naar toe. Op dat moment stond er al een collega achter me. Die had me ook gebeld en in de gaten gehouden voor het geval ik het niet gevonden had. Samen met haar naar collega's huis gegaan en daar zaten alle dames.....had iedereen kleine hapjes/tapas meegenomen, dus er stond een tafel vol tapas waar we heerlijk van gegeten hebben nadat we Jip en Janneke champagne gedronken hebben. Daarna kreeg ik nog van iedereen een klein kadootje, heel leuk!!!! Om half elf lag ik lekker moe op bed. Verder hebben we gisteren weer controle gehad bij de gyn. Alles tip top in orde en niet alleen het hartje voor het eerst gehoord, maar ook weer een echo EN een 4d echo !!! Super leuk!! Helaas had beeb het armpje voor het gezicht en zagen we net een oogje en het neusje....toch super genieten natuurlijk. Heb een hele mooie echofoto meegekregen van het profiel van het gezichtje. DIe kom ik later nog wel eens posten. Nou, ik moet weer verder an die Arbeit en heb na dinsdag echt wel weer tijd om gezellig mee te kletsen. Nu alles voorbereiden en bezoek vertrekt dinsdag pas weer, dus nog lekker drukke dagen voor de boeg.... Meiden, hopelijk gaat alles goed met jullie. Doe rustig aan meiden met bedrust en pas goed op jullie zelf! Liefs Alpenmama
Wat een leuk vrjgezellefeestje Alpenmama , altijd euk om verrast te worden ... Ben benieuwd naar de echo foto !!!
Ik wil wel bv gaan geven , maar als ikga werken in combinatie met kv , moet nieuwe flesjes gaan kopen want de andere heb ik weggedaan ....... Wat vinden jullie de beste flesjes ? Ik had bij Thijme en Tara difrax en die vond ik toen wel fijn !!
Ik had ook difrax, die s flessen... vond ik wel erg fijn. Ik heb ze nog wel, maar ik denk dat ik ze maar allemaal weggooi en nieuwe koop. Is wel zo fris toch.