Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat dacht ik dus ook !!! Heb ze al bij Thijme en Tara gebrukt , dus ik ga ook nieuwe kopen

2. cecile1

cecile1 Niet meer actief

gaaaaapppp slapen jullie ook zo slecht?? Ik ben overdag moe en 's avonds wakker... en as ik dan te lang lig dan doet me rug zeer, dan weer plassen... ik word er knettergek van!!

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Hey!

hoe is het geweest met babe?

hier vandaag heel wat minder harde buiken vandaag, al heb ik nog heel wat gewerkt vandaag en sinds vijf uur toch weer wat last...
    xxx

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Alpenmama, wat leuk zeg!!

Linnie, goed om jezelf denken hoor.

Nou Nathan heeft een longontsteking/bronchitus :( Dus een ABkuurtje en veel paracetalmolletjes. Hij eet ook bijna niet. Dat vind ik zo eng, dat heeft hij nog nooit gehad!! Hij drinkt gelukkig wel, en hij heeft al appeltje, 2 rijstewafels en wat beschuit op.
    Vanavond nog een flinke fles melk hoop ik. Hij zit nu samen met papa in bad. Alles maar even los laten weken.

Arm menneke :(

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    linnie meid, denk aan jezelf, ik weet hoe moeilijk het is, moet ook thuis blijven en ben me er zelfs mentaal op aan het voorbereiden dat als de gyn dat vindt ik misschien nog wel zal moeten thuisblijven...
    kindje gaat voor alles

als dinsdag blijkt dat er iets fout is stort mijn wereld in, baby is zoveel belangrijker dan het werk

dikke knuffel meid!

xxx

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Alpenmama; wat ontzettend leuk gedaan an je vrienden.
    Aszz; arm kereltje!! Wat zal hij zich ziekjes voelen. Hoop dat de kuur snel aanslaat!!

Flessen; ik had ook die S flessen voor darren, maar omdat ze niet vaccuum zuigen verslikte hij zich telkens.
    Hij was zo gulzig als hij dronk!
    Had nog goedkope flesjes staan, die werkte prima bij hem!

Ga nu Tommie Tippee flessen kopen, omdat ik eerste 2 wkn fulltime bv wil geven en daarna afbouwen naar fv.
    Deze flessen komen als 1 van de beste uit de test.

Hier; yessie ook ziek :( pff lekker hoor, net helemaal trillend een wasje op gehangen, nu lig ik op de bank.
    Moet eigenlijk wat eten, maar bleg, voel er ff helemaal nix voor.

7. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Oh ja, arbo arts belde nog; moet zelf zw schaps verlof aanvragen en daarna hoef ik pas weer contact met hem op te nemen.
    Jeej!!
    Hoop dat ik na het zw schaps verlof weer gewend ben aan nieuwe medicatie en weer gewoon kan werken.

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh hij heeft weer alles ondergespuugd :( :(
    Wou dat ik het kon overnemen.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Alpenmama, dat is echt net als op tv haha, echt leuk gedaan!! erg origineel en taps.. mmmmm!

Aszz, echt balen voor die kleine :( hoop dattie snel opknapt met dat kuurtje!

Flessen, ik heb een Avent starterspakket met 2 kleine en 2 grote flessen en 1 grote difrax S en 1 kleine difrax S fles én nog eentje die in de doos van de Etos zat... dus 7 flessen.......... als daar niks goeds tussen zit straks weet ik et ook nie tmeer :p

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik denk dat ik of avent ga kopen of weer difrax , die bevielen eigenlijk best wel goed ......

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Aszz , ik dacht dat jullie beter waren meid !! Wat zielig voor jullie mannetje !!

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Geloof dat die tommee tippee flessen qua prijs gelijk zijn aan de avent flessen.
    Maar ze schijnen nog meer over 1 te komen met moeders borst.

Heb net uitgerekend dat ik in totaal 10 weken ga bv'en. 2 weken fulltime en elke week 1 voeding bv eraf en 1 voeding fv erbij.
    Komt goed uit dan met het verlof!

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij gebruikten bij Nathan de Difrax flessen. Vond ze heel erg fijn!

Maar goed, nu wil ik zo lang mogelijk BV geven dus ik hoop ze niet nodig te hebben... Mijn streven is sowieso geen kunstvoeding te geven. Dus minimaal 1 jaar.
    Ben benieuwd of het lukt!

@ Marjon, gelukkig ben ik beter maar de kleine man dus niet.
    Gelukkig slaapt hij nu lekker.

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @babe: fijn dat het goed was zeg! toch even spannend als je zelf twijfelt.... heb je goed aan gedaan om even te laten checken hoor!
    @ rest...heb wel bijgelezen maa rben het weer vergeten....mega drukke dag achter de rug en lig uitgeteld op de bank nu.... morgen de dagcurve.... vind het best spannend...

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh nog even een buikfoto. Mini is 'ie he?
    Maar het is een druktemaker joh, niet normaal. Nathan was veel rustiger. Hij zoekt ook al veel contact. Ik hoef mijn buik maar aan te raken of hij zwemt er al naar toe.
    Heeft ook niet geholpen met die buikgriep, hij hoekte elke keer tegen die maag aan. Boefje!! :p

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    idd een bescheiden buikje aszz! mooi hoor :D

17. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Idd een bescheiden buikje.... ik voel me nu echt groot haha

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    valt me ook op dat jullie allemaal zo slank zijn... hier niet helaas maar goed gelukkig zijn we ook niet allemaal hetzelfde toch?!

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Wil jullie even bedanken voor jullie reacties. Ben daardoor wel in gaan zien dat ik aan mezelf moet denken.

Net de VK gebeld omdat ik weer heel erg veel last van mijn buik heb. Moet thuis blijven van haar en morgen weer mijn urine laten testen.
    Als hier niks uit kom en ik blijf pijn hebben moet ik morgen avond weer terug bellen om te kijken waar de pijn vandaan komt.
    Heb net toch maar me collega's gebeld dat ik thuis moet blijven en die reageerde heel meegaant. (Hun zijn ook niet de roddelaars ;))
    Maar die gaven ook al wel aan dat ze al een paar weken zagen dat het erg zwaar werd voor mij.
    Dus erg lief reageerde ze.
    Nu maar hopen dat mijn leidinggevende ook zo reageerd.

Flessen: Ik heb dr brown flessen. Zijn ook hele fijne flessen. Met deze flessen krijgen ze heel weinig lucht binnen.

Babe: fijn dat alles goed is met je kindje.

Aszz: beterschap met jullie mannetje. Hoop dat hij snel weer opknapt.

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    bescheiden mooi buikje aszz.

Deel Deze Pagina