Nou ik zou best wel wat meer vet op bepaalde plekken willen hebben hoor! Zoals een mooie kont Ik heb een lange rug. Maar eigelijk is het nooit goed volgens mij @ Linnie, fijn dat ze zo goed reageerden. Niet te druk om maken hoor! Hoop dat de pijn dan wat afneemt.
hey linnie wat fijn dat je nu wat geruster bent door gesprek met collega's! kan me voorstellen dat je er over in zit maar je moet inderdaad nu echt voor jou en uk kiezen!
je leidinggevende is een slechte leidinggevende als hij/zij zich niet kan inleven in zijn werknemers.... dus hij / zij zal begrip moeten tonen voor je situatie en mocht het anders zijn zijn /haar mening voor zich houden!
hoop alleen niet dat ze ander werk voor mij gaan verzinnen wat ik dan wel moet doen, want heb ik geen zin in administratieve dingen voor hun te doen, waar ikzelf of mijn groep niks aan heeft. Weet iemand in hoevere je verpilicht ben om ander werk te accepteren in je zwangerschap?? (Dat poortwachtersysteem)
sorry daar kan ik je niet echt mee helpen... wellicht even googlen en anders het uwv ofzo benaderen daarover?
Aszz, wees maar blij met je mini buikkie, als wij ons straks als een stel olifanten voortbewegen huppel jij er nog lekker tussen door hahaha maar je schreef eens dat je met Nathan ook geen mega buik had, dus verwacht niet dat je die nu wel gaat krijgen dan. Nog een voordeel, straks hoef je niet zo je best te doen alle kilo's weer kwijt te raken. Oh en JAA Marjan, ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen!! Hihi... Maar ik heb wel meer buik als aszz!! Hahaha. Vrijdag is weer weeg dag voor mij, ik denk dat ik 60 kilo weeg nu... Ik ga slapen denk ik, ben best gaar. Alle zieken; ik hoop dat het morgen beter is als vandaag! En Linnie, goede keuze gemaakt om voor jezelf te kiezen, dat is vooral nu echt wel nodig!! Dikke knuffs!!
ik ga ook een paracetamol innemen en proberen te slapen. Ik weet niet meer hoe ik moet gaan liggen. En met een laptop op bed kan ik me draai helemaal niet vinden. Morgen ochtend dus maar om 8.00 de dokter bellen om me urine te laten controleren. Laat jullie morgen wel wat weten.
Hahahahaha die Yes!!!! Ik ben soms ook best wel lief hoor....Zal niet meer zo snel uit de hoek komen.... Aszz: Arm jochie....hopelijk werkt de AB snel. Beterschap daar. Oh en mooie buik hoor. Linnie: Goed Zo!!! Wie wilde er kont hebben? Heb hier nog wat in de aanbieding.... EGO: JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! Mijn wagen is binnen...Helemaal leuk, ze hebben alleen de voetenzak vergeten te versturen en ze hebben het oude model onderstel erbij gedaan en niet het nieuwe model waar ik wel voor betaald heb! Dus al een mopper mail gestuurd. Ben benieuwd wat ze morgen gaan vertellen over hoe het opgelost moet gaan worden....
Das balen dan Marjan, kan je weer gaan zitten wachten op de goeie! Had je die wagen bij baby-dump vandaan? Volgens mij had ik hem daar zien staan. Ziet er wel gaaf uit! Maar ja, dan moet je natuurlijk wel het goede binnen krijgen! Nou ga ik ook echt slapen, al denkt bonkertje daar anders over op dit moment, draai schop draai schop!
Goede morgen..... Yes: Ik heb hem besteld bij baby boem in amsterdam omdat hun het nieuwe model voor ruim 150 euro goedkoper aanbieden dan de rest....Nou dat vind ik veel geld. Maar nu ik het oude model heb gekregen heb ik dus eigenlijk ruim 200 euro te veel betaald. Want hier in Sliedrecht bij de burgerhout stond deze wagen in deze kleur voor een dikke 600 euro (laatste oude wagen).... Ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen...Ik wil eigenlijk gewoon het nieuwe model. Maar gaat dat nu ook weer mega lang duren, dan mogen ze een heleboel geld terug storten....Ik hoop vandaag wat van ze te horen. (Bij de babydump hadden ze hem eerst ook, dus kan kloppen dat je hem gezien heb daar)
Ja je wilt gewoon krijgen wat je uitgezocht hebt. En als het echt niet anders kan je geld terug, maar ja, weet niet of je genoegen wilt nemen met het vorige model. Wel jammer dat ze er zo lang over doen! Kan je ze niet bellen? Wij hadden nieuwe droger besteld maandag, ze stonden een kwartier geleden al in huis, beste service bij hun!! Moet nu eigenlijk D naar school brengen, maar m'n darmen doen weer ontzettend veel pijn!
Ja maar ze zijn nog niet open, en gisteren kwam ik er om net voor 5 uur achter dat het niet goed was. En ze sluiten om 5 uur, dus toen kon ik ook al niet meer bellen....Straks ga ik zeker wel bellen hoor... Doe jij wel even rustig aan met die klote darmen?! Geen gekke fratsen hoor....
Goedemorgen! Marjan, das echt klote dat je niet de goede spullen hebt inderdaad bellen en eisen zo snel mogelijk de goede dingen te krijgen en anders korting eisen! Linnie, hoop dat het vandaag weer wat beter met je gaat! Dag, hier ook iemand met kont en buik en billen etc... Was zelf gister ook wel heel blij met de bevestiging dat het hartje van onze mini nog goed rikketikte!