Lekken: Hier gelukkig nog niet, maar wel heel erg na de bevalling er hoefde maar een kindje te huilen en heel mijn shirt was net en dan had ik al 3 compressen in. Hoop dat het deze keer niet gaat gebeuren. Krampen: Bij Jordy veel last van gehad, nu gelukkig niet. Titel: kan die nog veranderd worden?? Ik kijk er nu af en toe overheen omdat er geen 2010 bij staat :S
Hier ook een nieuwtopic helaas.. Hier nog steeds alles goed, kom ff snel tijdens me pauze kijken haha.. Heerlijk geen internet, kan mezelf niet gek maken haha. De beebie kamer is bijna klaar toch een klein voordeel lol.. Kom snel weer.. Knuff
melk: ik had een x dat ik vond dat mn boobs raar roken.. toen ik marcel liet ruiken ging hij bijna over zn nek.. hahaha mietje.. maar denk dat dat ook melk is geweest, wat in mn bh was gekomen. kramp: hier ook, vreselijk irritant!
Ik zie dat alle bevallingstopics gesloten zijn... schiet lekker op! borsten hier nog geen lekkage. Vorige keer ook niet gehad. Hopelijk blijft dat zo! chocolade Eet op dit moment een chocolademuffin. Fijn hè, dat je van chocolade slimme kindjes krijgt kramp Yep, hier ook af en toe kramp in kuit en voet! Heel irritant Huis maandag krijgen we eindelijk ons huis!! Joehoe, kan ik gaan meten en echt plannen maken voor de kamers van zoon en dochter. Nu zit er wel wat in mijn hoofd maar heb de kamers al weken niet meer gezien!!
Hier ook nog geen lekkende memmen !!!! Hier ookeen ziek kindje op de bank , net ziek uit school gehaald en dacht eerst nog , volgens mij is het aanstelleritis , maar krijgt nu hoge koorts en overgeven ............
valt niet tegen he voor een blondje...van die goeie tips....En als je nu op zp komt en je klikt op gebruikers instellingen zie je zo of er nog iemand wat geschreven heeft in het topic....Nog handiger....
hahhaha dat wist ik zelfs en wat dat betreft ben ik echt een computer-blondje heb nu natuurlijk welmeer tijd om alles te ondervinden .. Ben hier zelf intussen ook weer behoorlijkzek aanhet worden ..
Is er trouwens al meer bekend over de eventuele meeting, waar en wanneer die is? @chocola: Volgens een Fins onderzoek komt er een blijmakend stofje vrij als je elke dag chocola eet. Hierdoor krijg je een blije baby! Dus dames: AANVALLUUHH!!!
zo wat kletsen jullie veel vandaag hihi! Hier alles goed maar lekker drk op het werk dus kom de dag wel door! nog 2,5 uur te gaan en nog stapels werk naast me... Beebje is lekker druk met mijn blaas aan het spelen dus dat is wel een aangename afleiding tusssen het harde werken door! x
hier een lekker broodje hageslag of hagelslag met broodje... maar net hoe je het bekijkt lekkende tietsen... nog niet, maar vriendlief vraagt wel elke week en, heb je al melk?? whahahaha, dat lijkt em wel interesssant