Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    morning !!!

@Linnie,goeddatje voor jezelf en je ukkie hebt gekozen .....! En als je leidinggevende hier niksmee kan had ze geen leidinggevende moeten worden hoor !!!!! Je hebt je best gedaan maar als het niet gaat dan gaat het gewoon niet !!

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames.
    hoe gaat het met iedereen?
    heb klein beetje bijgeleze sinds gister aaf ben de helft alweer vergeten.

Hier de baby mega druk kon er niet bij in slaap vallen gister aaf was zo heftig aan trappen erg leuk hahaa alleen het slechte slapen begint me togh wel op te breken en vanmorgen werd ik erdoor wakker ben op me rug gaan liggen handen op me buik gelegd en voele egt steeds duidelijkere trapjes maar op den duur werd me buik helemaal hard aan de linker kant en onderin dus zal die wel aan draaien zijn gegaan ofzo geen idee eigelijk

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Leuk he natasch....hier is de rechter kant van mijn buik steeds wat harder en ik krijg eigenlijk alleen links schopjes....Lui kindje dus draai wel af en toe maar ligt toch het liefst rechts....

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    haha nou die van mij word steeds drukker egt wel ff wennen vind egt super alleen vanmorgenw erd ik er mega misselijk van haha
    we gaan zo naar babypark in hoogeveen box bestellen misschien mmogen we al wel direct meenemen ben benieuwd

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dat is leuk....geld uitgeven voor de baby is leuk.....

Ik pik de box van mijn zus, moet alleen even boxkleden kopen, maar daar wil ik naar kijken op de beurs....

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Leuk al die spulletjes kopen , ik heb helaas nog alles !!!!!!! Box kleden kun je soms ook hele leuke bij kruidvat kopen .....Altijd handig er een stuk of 3 te hebben !!

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb nu 1 echt boxkleed zo'n dikke zachte, en wil nu wachten tot de kleine er is om eventueel nog een roze of blauwe achtige te kopen :)

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    idd leuk ja !! Ik had voor Tara ook een knal roze ....... Wie weet mag ik die straks weer gaan gebruiken !!! Anders ga ik een mooie aqua -blauwe kopen

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou ik wacht even de 9 maanden beurs af en als ik daar niks vind kijk ik gewoon hier in de buurt even....

Hoeveel pakken luiers halen jullie in huis???? En welke maat....

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik ga eens even douche word gek van de jeuk aan me borsten heb ineens allemaal straiie:S

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik ga niet zoveel in huis halen , qua luiers ....... Ikmoet zoiezo in het ziekenhuis bevallen en waarschijnlijk voor de suiker ook een dagje blijven .....Dus tijd zat om manlief of schone moeder luiers te laten halen ......Ik denk dat ik van de kleinste maat 2 pakken haal ( ff reclame nu in de gaten houden ) en dan zie ik wel weer ....

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou van die maat hebben ze op de beurs een aanbieding...2 pakken voor 10 euro. Is volgens mij wel een mooie aanbieding of niet? (weet eigenlijk niks van die prijzen)

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das een mooie aanbieding !!!!! Ik heb altijd pampers of kruidvat luiers gehad ....Zijn allebei erg fijn ...Etos en huggies gaan ook wel , al vind ik de huggies klein uitvallen voor als ze iets groter zijn ...............

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Dat had ik ook in het boekje gezien :) ik denk dat ik 2 pakken nummer 1 en 2 pakken nummer 2 daar aanschaf!

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja babe ik dacht ook zoiets te doen....Moet volgens mij echt met een winkelwagen over de beurs....hihihi Heb al wel meer gezien in het boekje waarvan ik dacht, handig...Hoe ga jij het allemaal mee slepen?

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das mooi om mee te beginnen .....Als je eventueel een grote beep krijgt ben je zo aan nr2 bezig ....................Bij ons verzopen ze allebei nog in de newborn luiers

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb 2 pakezels(moeder en schoonmoeder:D) haha, en ik denk dat ik een rugzak meeneem als tas, daar kan ook van alles in en mijn moeder heeft volgens mij zo'n roltrolley ding... dus komt vast goed :D

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ga vrjidag de 19e, wanneer ga jij? en gaan er nog meer van hier naar de beurs?

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    kom ff buikfoto spammen:p

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Voor D was new Born ook nog te groot, had toen pak luiers bij de DA gekocht, die vielen kleiner.

Net ff boodschappies gedaan, mooie paarse en witte tulpen gekocht, ff de lente in m'n huis halen.

Darmen zijn nog steeds overstuur, dus blijf ff lekker in m'n bedje nu.

Om half 2 maansluiting van darren, vind ik altijd zo super leuk om heen te gaan!!

Deel Deze Pagina