Mooie buik natas! Ik ga de 18de naar de beurs. Wil ook eerst nog ff zo'n roltrolly scoren van te voren. Is vet handig!!
wij dus de vrijdags, wou zowiezo op een doordeweeksedag, waren toen op een zaterdag naar de jonge gezinnenbeurs.. pffff, druk hoor!
Ik ga op donderdag naar de beurs....Is dat de 18de? Ik weet het niet... Zo'n trolley ik schaam me er wel voor maar misschien moet ik er ook nog even 1tje scoren....Ga met een vriendinnetje dat zwanger probeert te worden... Ben net gebeld door baby boem, dit hebben ze nog niet eerder gehad, want ze bestellen direct bij concord en die versturen het dan meteen weer door naar mij...Nu gaat de importeur kijken of hij een nieuw onderstel heeft staan en die komt hij dan persoonlijk bij mij brengen....De voetenzak moest ook direct van de fabriek komen dus dat gaan ze ff uitzoeken voor mij....Gelukkig allemaal heel makkelijk Mooie buik Natasch!!!!
Ja wij waren ook op zaterdag op de jonge gezinnen, vreselijk vond ik het....Van die wijven die lopen te duwen en te trekken...Heb toen ook eigenlijk niks gekocht had er helemaal geen zin in....
Donderdag is het de 18de ja. Dus misschien komen we elkaar wel tegen... Al zou ik je niet herkennen, zie nooit een hoofd op je foto's hahahaha!!
rustig aan mama2010! Heb je alles duidelijk op papier? dat is het belangrijkst, alle punten die jij wilt bespreken op papier zetten, Als zij beginnen met praten niet overal gelijk op inhaken en discussies aangaan, maar aanhoren wat ze te zeggen hebben en daarna jou verhal doen.
Hey Yes...dat is niet waar want je kunt me op hyves zien toch.....Enne ik herken jou wel.... Mama2010 maak je niet gek, zet alles op papier en laat je niet klem lullen. Je hebt zo jou rechten...You go girl!
Ooh ja Hyves, dat was ik weer vergeten. Waarschijnlijk loop ik toch met die trolly wild om me heen te meppen daar, (kan niet zo goed tegen geneuzel) dus je herkend me gelijk hahaha!! Trouwens wel netjes van die winkel dat ze persoonlijk de juiste onderstel en zak komen afleveren!
Ja als ik dus een of andere bitch met trolly zie aan komen ga ik me wel even bergen achter een schap ofzo....Voor dat ik aan de kant wordt gemept.... Ja heel netjes dat de winkel het zo regelt voor me....
begrijp wat je bedoelt meid. Ik ben dus ook aan het werk hier van thuisuit, in mijn ziekteverlof. Maar mensen zijn daar dus absoluut niet dankbaar voor. wordt overspoeld door vragen en mails op een echt lompe manier gewoon hup doorgestuurd.... ze geraken er zo snel aan gewend. Nu heb ik van de hele dag nog geen harde buik gehad, terwijl ik er anders toch wel heel wat heb op een ochtend op het werk. Wat moet ik hieruit concluderen? Dat het echt door het werk komt? en nu? terug gaan werken maandag?
nee arka niet terug naar je werk, gek!!! blijkbaar kan je de rust die je lijf nodig heeft niet pakken op je werk en thuis wel....Dus thuis blijven jij en de baby hebben het nodig!
hey meiden! zo de hele ochtend druk geweest met op en neer fietsen naar de HA...jeetje wat een geglibber... maar ja moest wel.. heb de dagcurve achter de rug en de uitslagen zijn GOED!!! pffffff gelukkig maar ook mijn ijzer weer even laten testen en was ook keurig dus ben helemaal happy!!!!!
oh was verschrikkelijk glad vanochtend.... de eerste keer naar de HA (moest er om tien voor acht zijn.. ) was echt een ramp... dan is er ook nog niet zoveel verkeer over de wegen geweest en dan op je fiets door de woonwijken heen..... geen pretje...heb dan ook lekker rustig aan gedaan en de 2e keer naar HA op en neer viel wel mee aangezien ze net gestrooid hadden in onze straat maar ben vooral opgelucht dat de uitslag goed was! had waardes van nuchter 5,5 en na ontbijt 4,3 dus dat was goed!!!
super Dag dat het goed was ! Hier weinig van de gladheid gemerkt.. maar goed, ben ook in de auto naar m'n werk dan