haha marjand.. had jouw buurvrouw d'r gezicht wel willen zien.. weten we alvast hoe we ons later gaan voelen als we in de overgang komen
Ja heerlijk gewoon zo buiten lopen zonder kou....Mens denkt echt dat ik een tik van de molen heb gehad....Ach zal me me reet roesten wat ze vind...ik vind ook heel veel van haar...
Had bij mn 1e zwangerschap ook altijd warm tot heet liep in de winter ook gewoon in een vest over de markt te slenteren..deze zwangerschap heb ik het constant koud brrrrrrrr ligt aan de hormoontjes denk ik hahahahaha
Hoi allemaal Vanmorgen bij de HA geweest en me urine weer laten testen. De urine was opzich schoon zaten alleen wel wat bloedcellen in, dus morgen weer op nieuw inleveren en dan wordt er een kweek afgenomen. Moest ook gelijk langs de vk komen en met de kleine is alles goed. Volgende week zowiezo nog rustig aan doen en dan kijken hoe het gaat. Ik mag in ieder geval niet tillen. En das wel lastig op een babygroep :S. Dus van de verzuimcoordinator moet er ander werk voor mij gezocht worden. Dus ben benieuwd wat voor K*t klusjes ik nu weer mag gaan oplossen, maar kijk wel hoe het gaat volgende week anders wil ik eerst een gesprek met de bedrijfsarts. So dat was even mij ego bericht
Nou dat is dan weer lekker linnie....denk aan je zelf hoor en laat je niet afwimpelen met klote klusjes....
Tja, wat zijn kutklusjes... administratie moet ook gedaan worden... en als je het zwaardere werk niet meer kan doen, maar wel achter een pc kan zitten, dan is het toch logisch dat je dat doet? lijkt mij... ik begrijp dat het niet je beroep is, maar goed, als je je normale werkzaamheden even niet kan uitvoeren.... het is natuurlijk ook niet leuk als je dan ineens volledig in de ziektewet gaat terwijl je nog wel 'iets' kan doen.. lijkt mij... niet lullig bedoeld
Anders "probeer" ik het een week en meld me daarna wel weer ziek. Dan heb ik me in ieder geval van me goeie kant laten zien Maar wil eerst langs de bedrijfsarts
ben t wel met je eens hoor babe.... thuis zitten is ook niet leuk en als je nog kán werken maar dan idd tijdelijik wat lichter werk dan is dat inderdaad niet heel erg.... maar ja wij zijn dan ook kantoormiepen die graag achter een buro zitten...
Ne het probleem is nu dan ik niet langer als een uur kan zitten/ztaan en dan echt verga van de pijn. Dus een ochtend achter de PC lijkt me ook niet echt de oplossing. Ik ga ook echt niet voor mijn lol thuis zitten. Zal liever werken tot de 36 weken.
graag, graag haha, ik verdien er de kost mee en heb gewoon geluk dat ik leuke collega's heb! Maar als je ook niet een hele ochtend kan zitten dan is dat ook niet de oplossing inderdaad... Tja, je moet gewoon overleggen en aangeven wat je grensen zijn!
heb eenmega bestelling geplaatst bij hema.nl aan babyspullen haha! alleen nog wat rompers nodig ( wat kleurtjes enzo.. ) en een wipstoel en boxkleed e.d. maar dat halen we bij de prenetal vandaan denk ik... kreeg gisteren kortingsbonnen dus volgende week daar maar eens shoppen vanaaf gat manlief met schoonpaps de laminaatvloer leggen in de kamer ! ben erg benieuwd! als die eenmaal ligt kunnen ze daarna met de radiator ombouw aan de gang en kozijn verder afwerken ( vensterbank e.d. ) schiet lekker op!!!!
Tja Linnie jij kan als enige aangeven wat je wel en niet kan dus luister naar je eigen lichaam en overleg met je leidinggevende en arbo arts! jij en beeb gaan voor!!!
Nee maar vaak krijg je ook niet gewoon administratief werk...Maar echt klote klusjes en daar zou ik me niet mee af laten wimpelen....
Ik w8 wel eerst af hoe het de komende week ga en dan kijk ik wel weer verder Heeft geen zin om me nu druk te maken over hoe of wat volgende week. In ieder geval wel iedereen bedankt dat jullie meedenken.
Ik heb vorige week ook een doos vol van de Hema gekregen allemaal lakentjespullen enzo! ik heb nu ALLES wat ik eerst nodig heb.... de rest wil ik wachten tot het er is, zodat we de rest in roze/blauw kunnen aanschaffen
Marjand: Jij snap wat ik bedoel. Vorige keer hadden ze het erover dat ik dan maar het archief moest doen en hun "rotzooi" moet opruimen en in goede mappen doen en voor 2009 nieuwe mappen aanmaken en dan ook nog op kleur.