kijk dan zal ik hem waarschijnlijk volgende week krijgen !!!! EN an manlief gelijk op pad sturen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik was er erg blij mee! Zat mooie tutdoek in van lodger, een schouderspuugdoek, en 3 zakjes nutrilon nummer 2 en een speen met I love mama en 16 pampers, en een pampers billendoekjesdoos... eeeen.... eeeh...mijn geheugen laat me verder ff in de steek
@Sureya.. YEAH goed nieuws.. en nu houden zo hè Ik ga lekker pc afsluiten op m'n werk en dan naar m'n 2 lieve mannen thuis.. en vanavond lekker met al m'n vriendinnetjes in een cafeetje wat drinken (en niet te vergeten de borrelhapjes ) Tot morgen!!
ik mag volgende week de doos van de kruitvat gaan halen! ben benieuwd wat daar in zit maar die van de prenetal heb ik niet aangevraagd.... Leuk kimm je planning voor vanavond! klinkt gezellig!
kruidvat ook nog niet gezien !!! Je kunt die van prenatal nog wel aanvragen Dag !!! Krijg je de Wij jonge ouders ?
Hai dames! Goed nieuws Sureyya! Nathan was vanochtend/afgelopen nacht nog heel erg ziek. Ik vond het doodeng. Ging ook helemaal niet lekker naar mijn werk. Nu heeft hij de hele dag geslapen, misschien een uurtje of 2 wakker geweest. Nu eet hij THANK GOD weer appels, komkommer en brood!! Ik ben zoooo blij! Hij wordt weer beter hoop ik.
ja ik krijg idd de WIJ wel door de bus... maar heb de bon niet gehad voor een doos... hey aszz wat fijn dat hij wat opknapt!
Ik had alleen bon van etos laatst gehad. Maar toen ik die wou gaan halen hadden ze em niet meer. Ze zouden hem opsturen zeiden ze, maar nog nix gehad. Prenatal en kruitvat alle 2 nog nix van gehoord!! Wel raar! Volgens mij begin ik best ziek te worden
owh nee niet ziek worden Yes! vroeg onder de wol vanavond en hopelijk voel je je morgen weer stukken beter!
Hmm ja das wel de bedoeling dat ik me snel beter voel. Dus ik ga je advies opvolgen en lekker vroeg slapen!
Goed zo meis! ik vind het altijd héérlijk om lekker vroeg onder de wol te kruipen! zeker om de zondag, maandag en dinsdag.....hmmmmmm lekker even bijtanken hihi!
Ja idd. Moet eerst darren op bed hebben. Die mag vanavond om 8 uur naar bed omdat hij morgen vrij is. Maar hij is met Marcel aan het Wii'en, en ik lig er naast op de bank.
och das ook leuk zeg ! lekker een spelletje aan het doen hihi! leuk hoor! ik ga zo ook stoppen met internetten aangezien hier manlief druk bezig is met vloer leggen en mijn schoonvader aan het helpen is... nu zal mijn schoonmams zo ook wel komen.... niet zo gek veel zin in aangezien ze om het kleinste geringste dingetje al de hele avond blijven plakken maar goed....
Zo allemaal! Volgens mij las ik alleen maar verhalen van mensen waar het beter bij gaat! Dat is mooi! Ik ben vandaag weer op controle geweest bij de VK in het ziekenhuis en alles was weer goed!!!! Bloeddruk was prima en ik ben volgens hun weegschaal nu 5 kg aangekomen, dus dat is ook nog 'normaal'. Weer echo gehad en de kleine was lekker aan het spartelen en was goed gegroeid. BM zat nu 1 vingerbreedte boven mijn navel, weet niet of dat goed is, maar volgens hun wel. Mag over drie weken weer terugkomen! Alleen nu is de kleine dus wel ontzettend druk! Lekker aan het rondtrappen . Ga vanavond lekker op tijd naar bed, want ik ben eigenlijk best wel kapot!
Bij mij zat ie ook 1 vinger boven de navel afgelopen dinsag , dus at zal wel kloppen !!!! Fijn dat alles weer goed was !!!!
Hebben ze mij ook wijsgemaakt, maar hier ook nog niks opgestuurd! Kruidvat doet het niet meer vanaf 2010 C1000 kun je heen met je geboortekaartje straks, hoort ook erg leuke doos te zijn!
bij mij ook zo iets geloof ik afgelopen week! was ook prima en volgens de norm zeg maar hihi! WOW net even gekeken boven maar de mannen zijn nog niet eens een uur bezig en de vloer ligt er al bijna in !!!! super gaaf!!!
Hier gister 2 vingers boven de navel, ook goed! Aszz, mooi dattie weer begint te eten, is meestal wel goed teken! hoop dattie snel opknapt!