Kimonootje, ik ben bezig iedereen van de lijst te mailen samen met marjand, maar tot nu toe is er pas 1 aanmelding... Maar heb nog lang niet iedereen gemailt... In mijn onderschrift staat pb als je mee wilt, maar nog niemand gehoord!!
ik heb ok nog niets gehoord hoor van de kraamzorg.. zullen eerdaags wel een keer bellen denk ik... als ik over maandje nog niets gehoord heb trek ik wel aan de bel bij ze
Ik weet nog niet of ik mee ga met het uitje... Vind dat anonieme geouwehoer ook wel wat hebben eigenlijk!
Tja, als er zo weinig animo blijft... dan is het misschien leuker om es af te spreken als de koters er al zijn ofzo, einde zomer ofzo!
Gelukkig, heb jullie weer gevonden.. dacht al dat ik niet meer mee mocht schrijven van jullie @kimonootje.. Nog gecondoleerd!! @lekkende memmen, hier sinds deze week ook last van.. @uitje 6 maart.. weet het ook nog niet.. zijn dan druk aan het verbouwen en vind het anonieme ook wel fijn.. ego.. voel me sinds vandaag gelukkig weer wat beter.. jeetje wat was ik beroerd.. nu net geboorte kaartje gemaakt op poobies voor een jongetje.. en zo nog 1 maken voor een meisje.. LEUK LEUK LEUK verder heb ik wel alles bijgelezen, maar de helft alweer vergeten.. o ja, nog 1 ding.. wat betreft afscheiding: m'n VK waarschuwde wel dat als je inlegkruisjes gebruikt, je wel goed moet uikijken dat je geen schimmelinfectie krijgt.. ik had vorige keer ook heel veel afscheiding en op het laatst ook licht urineverlies.. toen raadde ze me aan om iets van katoen in te leggen ipv inlegkruisjes..
Voor mij hoeft een meeting ook niet zo... @ kraamzorg, kan me herinneren bij de eerste dat ze pas net voor mijn verlof kwamen...
en o ja.. heb gister telefonisch intake gehad van de kraamzorg.. bij een 2e mogen ze niet meer aan huis komen, maar bellen ze.. wij hadden de 1ste keer echt een super kraamverzorgster hier uit het dorp.. en zij gaf aan bij een volgende graag weer bij ons te komen.. dus heb dit aangegeven en de kraamverzorgster heeft zelf ook het verzoek ingediend, dus met beetje mazzel hebben we haar weer!!
Zo net mijn kraampakket al binnen gekregen ,de charmante kraamverbanden en netonderbroekje ligt alweer klaar!! hiihiihihiihiih Met een mooi nijntje rugzakje en toilettasje
ik mag geloof vanaf week 30 m'n kraampakket ophalen, moet dus opgehaald worden... ze sturen het niet eens op.... beetje jammer! maar goed, moeten we maar verplicht ff te sjoppen naar Leeuwarden
IZA , ik heb ook lang niet alles nodig , ik moet in het ziekenhuis bevallen en dat weten ze ook bij de IZA , maar ja wat we over hebben geven we gewoon terug en gaat dan naar derde wereld