ik ben wel een ster in het aftellen tot half 5 aangezien ik dan naar huis mag!!!!!!! nog maar 62 minuten
ppfft wou ik nieuwe meegroei bh kopen 65 euro in cupmat F zijn ze gek geworden ofzow heb nu een extra ondersteunende sport bh die maak je dus ook nog met band onder je borsten vast hopen dat dat goed is
Oh ik ben helemaal vergeten te reageren op je vorige vraag sorry, maar de meegroeiBH van de Hema zit mij heerlijk! enige nadeel vind ik dat ze niet gevoerd zijn... en als je het dus koud hebt.... je mooie puntjes ziet
hihi die heb ik ook zitten lekker alleen de maten zijn niet heel groot helaas....lopen maar tot D en daar groei ik nu onderhand uit...
Hahah maakt niet uit kon bij de hema niets in mijn maat vinden dus wel jammer nu hopen dat deze sport bh genoeg ondersteuning bied had er altijd wel 1 voor fitness maar die is nu mega te klein hahaha
Hallo dames, Daar ben ik ook weer. Vanmorgen vanaf half 10 tot 1 uur hebben we de begrafenis gehad... Toen nog even de stad in geweest en nu lekker niks op de bank. Morgen gaan we laminaat leggen boven, ben benieuwd hoe het is als het af is.... Leuke foto's zag ik voorbij komen met de mannen en hun baby's. (vooral die met de xbox, hier nog zo'n verslaafde ik heb hem meteen even laten zien...) Verder ben ik eigenlijk alles al weer vergeten eigenlijk (jullie hebben ook ruim 10 blz volgeschreven toen ik er niet was) Nog nieuws verder hier?
ff ego.. zit net in m'n agenda te kijken en na vandaag hoef ik nog maar 20 dagen te werken en dan ga ik met verlof (werk maar 3 dagen in de week en heb maandag lekker vrij...) JIPPIE!!
owh kijk aan! lekker hoor! ik moet nog wel eventjes.... 40 dagen... nou ja is ook zo voorbij haha! ( 8 weken werken a 5 dagen per week ) ach is ook zo om volgens mij !
Gallo dames! Ben aan het werk, moet overwerken tot 21 uur... hmmzz... Nouja, even kijken wat we gaan eten ( IK WIL FRIET!! ) Ik heb nog veel verlofuren staan. Ik denk dat ik de helft ga opnemen voor mijn verlof. 3 weken na mijn verlof loopt mijn contract af, lijkt me niet verstandig om dan er verlof achteraan te plakken. Nu moet ik maar tot eind maart ( als het goedgekeurd wordt ) en heb ik verlof van 27 maart t/m 25 augustus! Lekkerrrrrr. Dan hoef ik nog maar 25 dagen te werken
gaat het snel hé met de tijd! eerst duren de weken zo lang...... maar nu vliegen ze echt voorbij en voordat je het weet zit je met verlof thuis op de bank te wachten dat de uk komt!!!!!
wie gaan er allemaal trouwens nog voor een 3D echo? wij zitten enorm te twijfelen of we het wel of niet willen doen eigenlijks.....
Haai girls.. Ik zit hier de klok vooruit te kijken, maar veel sneller tikt hij niet Hier is het al de hele week mega druk, heb het nu echt gehad voor deze week! Wij hebben gisteravond alles opgemeten boven, vriendlief moet een wandje gaan plaatsen om een kamer extra te creeëren voor de beeb! Gaat wel ten koste van onze eigen slaapkamer, maar dat maakt niet zoveel uit, meestal heb ik daar toch mijn ogen dicht! Ik las iets over de bh's van de Hema, ik was toevallig vorige week even wezen kijken, maar helaas, mijn boobs gaan daar niet in passen @ Verlof: hmmmm....das nog zooo ver weg: 19 april pas! pfff
gossie lekker hoor meiden! babe dan heb jij ook veel vrije dagen opgenomen in de tussentijd of dat niet?