Ik geloof dat dat ook het beste werkt...bij mijn zus is de eerste bevalling een beetje stil komen te staan door dat ze zich opgelaten voelde omdat er zoveel gedoe om haar heen was. Veel geklets en even hier voelen en daar voelen... Bij de 2de heeft ze en pas heel laat gebeld en gevraagd of iedereen uit haar buurt wilde blijven tenzij ze het vroeg....Nou die kleine dame was er zo.... Dus voor mij betekend dat geen gelazer aan mijn lijf....ik roep wel als er iets is....het is toch mijn bevalling... Zo de bitch heeft gesproken....
Ik ga wel geboorteplan maken. Gewoon paar duidelijke punten, zoals waarschuwen voor toucheren en de navelstreng pas knippen als die uitgeklopt is. Geen foto's van m'n muts, geen spiegels en dat soort zaken. En géén gezweef van mutsenmensen. Ik kan niet tegen dat zoetsappige geaai over m'n hoofd etc. Verder zien we het wel weer. Ik ga onder m'n dekbed liggen, m'n hoofd doet ontzettend veel pijn!
Ehhh Yes als je mobiel mee is onder de deken en je leest dit....sterkte met je hoofd. Ik hou dus ook niet van dat geaai enzo, maar ik denk dat er maar 1 blik nodig is hoor....
zo ben ik weer ah een geboorteplan ..zag in de WIJ een artikel erover staan en moet zeggen dat het wel handig lijkt maar ik niet weet of ik het nu wel of niet moet doen.....
Geboorteplan.. Nee doe ik niet.. Ik zie dan wel hoe het gaat.. En mijn vriend en ik hebben samen dingen besproken.
hmmm heeft iemand een voorbeeld van een geboorteplan? en zo ja wie wil deze aan mij mailen zodat ik me er even in kan verdiepen of ik het ook wat vind? Alvast bedankt!
hihihi.... zoek en gij zult vinden was voor ons ook een lange tocht maar zijn er sinds een kleine maand definitief uit!!!!
Hier in het topic is een hele hoek gereserveerd voor baby namen....misschien vind je daar wat.... Wij vonden het zo makkelijk.....Maar je hoort toch eigenlijk altijd dat iedereen het zo moeilijk vind....
Marjan, overal waar ik ben is mijn telefoon, ik zit vast gegroeid aan dat ding. Had vorige keer m'n aangeschoten schoonmoeder aan m'n bed staan, en die bleef maar fluisteren en over m'n hoofd aaien, ik ben gewoon kwaad geworden op haar, en m'n moeder en m'n ex zeiden er ook telkens wat van, maar het hielp niets! Knettergek werd ik van dat mens!! (ze is super lief, maar kon dr wel vermoorden toen!) nu wil ik nieman bij m'n bevalling, liefste nog helemaal in m'n eentje ofzo. Ben niet echt vrolijk dan. Marcel is al aardig gevorderd in het hard rug wrijf gebeuren, heb mega veel last van m'n ruggie!! Darren heeft voor t eerst zijn tijger in de wasmachine gedaan sinds 4,5 jaar!! Ding stonk zo afschuwelijk! Nu zit tie in de droger, samen met pooh, anders vind teigetje het eng...
whawhawha teigetje is toch nooit bang....pooh dat is eigenlijk het watje van het stuk....Dus ze zitten samen in de droger voor pooh, want die durfde niet alleen te blijven buiten de droger.... Ik wil er hier ook niet te veel mensen bij hebben, gewoon erik en op het laatst de VK en de kraamhulp. Het is toch zeker geen circus, kom en aanschouw....de doos van!!!!
Hahaha idd het is geen kijkdoos!! En idd pooh is wel banger ja. Maar samen in de droger is altijd beter dan alleen!
hihi ik zoek overal maar we geraken nooit verder dan de 'L' want we hebben ondertussen een aantal namen alleen geen idee of we die dan ook echt gaan nemen
Ach arka, mijn zus en zwager hadden nog helemaal geen namen bedacht toen ze ruim 3 weken voor de uitgerekende datum ging bevallen....De naam hebben ze toen gewoon direct na de bevalling bedacht...Ook de kaartjes waren nog niet uitgezocht, dus dat moest de volgende dag maar gebeuren want ze beviel om een uur of 11 s'avonds.... Komt altijd goed joh!
Ik weet wel dat het goed komt hoor het is gewoon zo spannend! We zeiden vandaag tegen elkaar: ik verlang naar de geboorte van ons kleintje, ben zo benieuwd hoe het uiteindelijk gaat heten hahahahaha
Bij ons kwam de naam vrij snel. Marcel kwam met dylano, maar dat vind ik helemaal nix, dus hebben we op een site zitten neuzen totdat we de eerste naam tegenkwamen. De tweede naam had ik al op m'n lijstje staan, dus die hebben we erachter gezet en klaar waren we.