Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ben er wel hoor maar ff mijn wenkbrauwen epileren :D
    jta een echte vrouw hé kan 2 dingen tegelijkertijd haha!

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    bet lekker frietjes op en nu lig ik al lekker op bed. De kleine is weer super actief.
    Net wel weer veel weeen gehad, maar nu is het weer rustig aan het worden gelukkig

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    doe maar kalm aan meis!
    groot gelijk dat je al lekker op bed ligt hoor!
    hier ben ik weer bijgeplukt hihi en lig lekke rop de bank :D

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    moet zeggen dat dat liggen wel ga irriteren, maar goed. We doen het voor een goed doel

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    is wel beter meis! als je lichaam voldoende rust heeft gehad kun je wat vaker weer beneden zitten maar nu is het echt even nodig...

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    8) haha mama spreekt hoor hihi!

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    even een andere vraag....
    komt de kleine straks bij jullie op de kamer te liggen en zo ja voor hoe lang?
    wij hebben geen wieg aangeschaft maar begin nu te twijfelen of ik de kleine de eerste 2 wkn ofzo niet liever op onze eigen kamer wil hebben... s' nachts dan iig en overdag kan de kleine in eigen kamertje liggen natuurlijk...

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wenkbrauwen laat ik morgen lekker doen :)

wij hebben wel een wieg, en die komt eerst wel bij ons op de kamer te staan, maar hoe lang.... geen ideee....

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    vind het ook lastig moet ik zeggen..... wil BV gaan geven en dan schijnt het beter te zijn als het kindje bij je op de kamer slaapt.....

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik heb ook een wieg in onze kamer staan.
    Voor de eerste 2 tot 4 weken ongeveer, en 's nachts gewoon in ledikantje slapen.
    Dat is iig de bedoeling, ben benieuwd hoe het straks in het eggie gaat!

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik vind het juist lief dat jullie zo meedenken. Heb jullie steun nu wel nodig. Ben niet iemand die graag op bed ligt en thuis blijft.

Wieg op kamer: Ik ga de wandelwagenbak van mijn schoonzus lenen. Vind het zonde om voor 3 mnd een wie te kopen, maar de kleine ligt hier de eerste tijd wel op de kamer

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmm nou ik ga het hier toch nog even over hebben van het weekend.... zag een wiegje voor 60 euro dus niet zo gek duur en wellicht wel verstandig... maar de wandelwagen kan misschien net zo goed inderdaad voor de eerste weken....
    hmmm geeft weer stof tot nadenken hihi!
    oh en linnie; leef met je mee hoor!is niet makkelijk bedrust te houden maar ja kleintje moet nog even warmpjes blijven zitten hoor!!!

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmm begin lui te worden dus denk dat ik zo ook onder de wol ga dames! morgen om 8 uur staat schoonvaders weer op de stoep dus kan mijn tukkie wel gebruiken...

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ja ben eruit; ik ga afsluiten en de was nog even in droger stoppen en lekker onder de wol!
    eensgezind met linnie hihi
    dus meiden TRUSTE!!!

15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    hahaha gezellig samen onder de wol ;) Slaap lekker

Moet zeggen dat bedrust wel moeilijk is met JOrdy, maar bankrust is denk ik ook al goed :p

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo daar was ik weer....

Net ff de plafonplinten bij getipt....en het kamertje leeg geruimd. Kunnen we morgen het laminaat er in knallen...

Linnie, ik zou ook knetter debiel worden van de hele dag liggen, maar je doet het voor het goede doel. En je mag hier natuurlijk altijd zeiken over hoe klote het is dat liggen enzo....Zijn we toch voor.

Hier komt de baby ook op de kamer, sowieso omdat ik borstvoeding wil gaan geven. En omdat het beter schijnt te zijn voor je baby, die raken nog al eens in de stress omdat ze weg zijn bij mama....ja als je ergens 9 maanden bij hebt gezeten is het wel ff wennen in je eentje denk ik.

Ik heb vandaag een boek over BV gekocht wil me er toch soort van op voorbereiden om het zo goed mogelijk te gaan doen. En ben er al in begonnen. Lees nu al iets wat ik niet wist...Dat je je kindje het beste geen voedings schema kunt geven in het begin omdat dan je melkproductie na een paar weken niet voldoende kan zijn....En als het goed is en je geeft je kindje voeding als het er om vraagt heeft hij/zij minder stress en huilt het over het algemeen minder.....(uitzonderingen daar natuurlijk) Ik leer er met de pagina weer meer van...Maar ben ook niet van plan om me van alles wijs te laten maken door de kraamverzorgster, want vaak gaat het mis door dat er niet genoeg goede begeleiding is. Dus ik ga me zelf vast voorbereiden...

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    @BV: Zo leren we ook weer wat

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    meiden, wij gaan douchen en onder de wol, trusten!

Morgen ga ik de hele dag relaxen in de sauna/beautyfarm dus laat zondag wel weer wat van me horen.

Fijn weekend!

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh lekker babe, heb ik gisteren besproken....Ga met mijn dinnetje 2 maart naar harderwijk een dagje bubbelen enz....

Gezellig hoor, geniet er maar lekker van.

20. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik heb gelezen in mijn kraamzorgboek dat een reiswieg van de wandelwagen niet geschikt is om als wieg te gebruiken. Volgens mij had het te maken met de luchtdoorlaatbaarheid van de stof en de duur dat je kindje er dan in ligt. Ik zou dan eerder kijken naar een 2de hands wieg dan reiswieg te gaan gebruiken.

Lees wel mee, maar ben effe niet zo mededeelzaam hoor! Beetje bezorgd, maar heb daar eigenlijk geen reden voor. Misschien teveel nare verhalen gelezen hier op het forum.

Deel Deze Pagina