Linnie....weet je ook waar die pijn vandaag komt? last van je bekken? yessica...hoe gaat het? Hoop dat het goed met je gaat.
Zijn opweg naar het ziekenhuis. Bmm was wel gesloten, maar ze vond de weeën te heftig om te negeren. Hoop dat we heel aankomen, want het is echt klote weer. Kus
OOhh yessica jeetje ben je al veilig in zkh? ik blijf nog wel poos online om je berichten te volgen,...
@mariekebr: Ik heb BI en last van een lichte weeen activiteit. Moet dus rustig aan doen. Maar d8 wel even een paar pakken mel kunnen te gaan halen. @Yes: Ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt, net als bij mij. Ik weet wat je voelt. Dikke knuffel
Zijn nog onderweg. Het is gelukkig opgehouden met sneeuwen, maar er ligt erg veel op de grond. Maar heb teveel pijn om daar veel op te letten.
heel veel succes in het ziekenhuis!! ik denk aan je! linnie...wat klote dat je van een paar pakken melk halen al zoveel pijn krijgt. Je zou denken dat een wandelingetje ook wel even goed is, maar dat valt tegen dus.
jeetje ik schrik me ineens dood, Yessica naar het ziekenhuis?? Hoop dat het allemaal meevalt... succes!
Heb nog een inwendige echo gehad. Bmm was goed gesloten. Gaan nu weer naar huis met mededeling: bedrust! Dus dat worden weer saaie dagen!! Maar gelukkig is met baby alles goed!!!
Nee, veel rusten en als het erger word de vk bellen weer. Voor nu was alles goed, niet die harde buiken natuurlijk, maar ze denken dat dat met bed rust wel weer rustig moet worden.
Dank jullie wel voor de steun. Ben blij dat ik weer thuis ben, maar baal wel. Had amper wat gedaan vandaag, en zelfs dat is teveel! Nu ff snel wat eten en dan duik ik snel mijn bedje in! Slaap lekker meiden!
jeetje Yes, Nou ga je helemaal niks meer doen ja!!!!! Die kleine moet nog een week of wat blijven zitten dus echt niet meer even dit of even dat...Doos!!!! Liggen blijven...je gaat maar punnikken ofzo.... Je moeder wil je helpen, marcel is er om te helpen...Dus wat ga jij vanaf nu doen.....NIKS!!!! Zo de baas heeft weer gesproken.... Hier eigenlijk veel te veel gedaan vandaag, maar het ging zo lekker. Van morgen met Erik in een paar uurtjes (denk 2) het laminaat op de baby kamer gelegd. Toen hard gezeurd dat ik nu de commode wilde halen. Dus hup in de auto naar de mega drukke ikea....Hadden mazzel met een plekje voor de auto. Ik rees door de winkel, wist welk vak enzo, hup die kast op de kar. In nog geen 10 minuten stonden we weer buiten. Ding in de auto. Gas en naar huis. En toen moets en zou ik hem in elkaar gaan zetten...dus dat heb ik gedaan (stiekem, want erik vond dat dat morgen wel kon)....Nou ik niet dus in elkaar gezet. Toen nog even het ledikantje in elkaar gezet want ja ik wilde zien hoe het ongeveer zou komen staan in het kamertje...En toen ben ik alle spulletjes die ik al heb in de commode gaan doen, zodat ik nu eens echt weet wat ik eigenlijk al heb....Ehhh bijna aales al. En nu zijn we net bij vrienden een bakkie wezen doen, en nu kan ik niet meer bewegen van de pijn.....Ja,ja allemaal niet zo slim geweest. Maar morgen doe ik echt niks...... Mooie is wel de kamer is nu echt bijna af, nog even de planken ophangen....en de plintjes nog even kopen en leggen....Dan ben ik klaar....Jeee!!!!
Je mag dus eigenlijk alleen nog met ons op zp, en dan ga je ons maar lastig vallen over hoe klote het is op je bed.... Doe maar rustig aan, truste voor straks en een dikke knuf vanaf deze kant van de pc.
Thnx Marjan, ik zal jullie vaker lastig gaan vallen nu ja. Baal er wel een beetje van, maar ja, weet waar ik het voor doe! Hoop zo dat de baby lekker blijft zitten nog zeker 10 weken. Ik ga nu lekker slapen. Ooh en trouwens, ben benieuwd naar je kamertje al!! Je bent er druk mee geweest vandaag hè!
Zal van de week wel ff foto's maken... Maar doe wel echt rustig aan he?! We hebben er niks aan als hij te vroeg komt..... DikkeXXX