Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ben ook weer achter laptop gekropen me mannetje kijkt voetbal samenvattingen.

pppfft ben zo moe hoop dat ik vnaaf wel goed slaap anders ga ik morgen ook niet werken ga ik morgen middag ff bijslapen

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    groot gelijk natasch.....als je het nodig hebt, heb je het nodig.

ik slaap ook al 2 weken heel weinig door de pijn en slaap te kort is niet echt fijn, ook niet voor de mensen om mij heen.....

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ah wij willen onze overloop en ons eigen slpkmr ook nog opknappen hoor! maar goed zien het ook wel hoor hoever wij komen!
    zo ga nu lekker douchen en even plassen...zit iemand op blaas te springen.... hihi

4. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben helemaal brak. vandaag dus daan's nieuwe kamer geschilderd en ook meteen de keuken. alles doet pijn, kan amper lopen en als ik eenmaal loop gaat het goed.
    ik wist niet meer dat ik er zo'n last van kon hebben. wel fijn dat er nu vorderingen zijn gemaakt, maar hopelijk gaat het morgen wat beter.

hoe gaat het met jullie klusplannen?

groetjes linda

5. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL

haha marjand ik herken het. alles klussen die niets met de komst van de kleine te maken hebben, moeten nu ook allemaal af. bram is al begonnen met de zolder een extra kamer (die we nu niet nodig hebben).

yessica doe je rustig aan.

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hey yes hoe is het met jou?
    Hier heel de dag weer plat gelegen en als ik opstond veel pijn, zelfs tot overgeven toe.

Jeeeehhh Jordy's kamer is behangen. Donderdag komen de meubels dus binnen kort kan hij gaan oefenen in zijn grote bed.

Marjand: Doe je ook een beetje rustig aan?? Vervelend dat je al een tijd zo slecht slaapt

7. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He meiden :)

Zooo ik ben lang niet geweest :$:) Heb het errug druk, heb woensdag en examen waar ik dus erg veel voor moet leren en we zijn veel met de babykamer bezig geweest. Die is nu "af" (in grote lijnen dan) want ik wil nog wel wat accesoires en kast vulling natuurlijk :D Ik ga zo proberen een fotootje te spammen ;)

Verder gaat het met mij eigenlijk steeds slechter, probleem is alleen dat ik maar door blijf rennen :) Veel harde buiken en pijnlijke krampen maar zie er zo tegenop om fulltime thuis te zitten dat ik dus maar door waggel :) Nou ja heb woensdag examen en daarna zien we wel verder :)

Ga proberen weer vaker langs te komen hier!

Liefs XXX

8. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Tink; leuk dat je er weer eens bent!
    Geweldig behang zeg! Wauw!!

Ff klagen hoor; ben het zo zat! Klote pijn! Hele tijd staat er spanning op m'n buik en rug! Weet niet meer hoe ik moet; zitten, staan, liggen, hangen oid!!

10. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Wat een vervelende berichten allemaal.... klote zeg dat iedereen zoveel last heeft van vanalles....
    Ik heb in het begin echt heeeeel veel moeten overgeven maar op slechter slapen na gaat het eigenlijk wel goed. Ik heb weleens dat mijn buik hard aanvoelt maar pijn is een groot woord! Misschien bof ik wel gewoon!!

Ik hoop dat het allemaal wat beter zal worden voor degene met kwaaltjes....

Ga maar eens naar bed, heb ook weer veel geklust van het weekend en morgen weer een lange dag werken.

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Nathalie; in mijn vorige zwangerschap had ik ook nergens last van.
    Echt fluitend doorheen gegaan!
    Had gehoopt dat dat nu weer zo zou zijn, maar schijnbaar geeft 1 goede zw schap geen garantie voor de volgende :(

net ff gaan douchen, wordt knettergek van die spanning die op m'n buik staat, maar dat hielp ook niets.
    Ook ff 2 paracetamol op.
    Ga zo maar poging tot slapen doen.

Herkend iemand pijnlijke enkels tijdens/na het douchen?
    Ook vrij rood worden ze! Haha, nog nooit zoiets geks gezien.

Truste meiden!

12. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Meiden ga slapen.
    Morgen weer prik halen en suikercurve, dus dagje zh.

We zijn bijna bij de 100 berichten.

Trusten.

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Goede morgen!!

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Morning All !!

Ik ben de zwangerschappen van T&T ook fluitend doorgekomen en du stuiter ik ook op het een en als dat weer een beetjeonder controle is komt het volgende en nu is suiker en astma door de war .................Vandaag weer dieetiste benebnieuwd , want waardes zijn lang niet allemaal goed ..Maar minder eten kan ik me niet voorstellen , want als ik nu gegeten heb en dan vooral s ochtends en s middags dan heb ik eigenlijknog honger ...

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    gaaf kamertje Tinkerbell ! Wauwie wat een gaaf behang !!

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemrogen Dames,

Superleuke kamer tink!

Wat je enkels/voeten betreft Yes, dat heb ik ook!! Als ik lekker warm douche zijn ze rood, en ook op mijn bovenbillen krijg ik dan allemaal rode plekken! Vriendlief schrok zich rot hahaha,

17. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen,

Wat een prachtige kamer Tink, geweldig behang, maar ik ben ook zeer gecharmeerd van de gordijnen, geweldig, die verschillende patronen bij elkaar.

@Yessica, heb je alweer contact gehad met de VK? Wat ik lees van gisteravond klinkt het niet zo goed!

Vandaag een dagje thuiswerken, het lijf wil niet mee. Mijn bekken! Grrr. Maar mijn man belde net dat het ook gezien het weer verstandig was geweest, het is een ijsbaan op het fietspad en op de weg. Popje is bij mijn ouders, dus ik kan rustig aandoen.

Gr Pip

18. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    tinkerbell: Wat een super gave kamer zeg!!!! Echt cool dat hollandse...

19. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Zo..... gisteren had ik volgens mij ook last van nesteldrang... Heb boven alles zitten stofzuigen, dweilen, afstoffen etc... allemaal babyspulletjes vast uitgezocht... we hebben ook al PIP behang gekocht voor grote zus haar kamer! Zooo leuk!! En heb op marktplaats al een kaptafeltje, memobord en lampje van PIP besteld.. komt morgen waarschijnlijk... dat wordt echt zo'n Pip meiden kamer... !

En nu is het maandag... grote zus is vanmorgen naar de opvang... voor een ochtend.. kan ik nog ff dweilen etc beneden en even boodschappen doen...
    En ben de hele tijd bang dat mijn werk belt! Echt geen zin om met hun te praten! Bleghhh.... moet ik zeker helemaal uit gaan leggen hoe ik me nu voel enzo...

Na dat ik gisteren zo veel heb gedaan ben ik vandaag ook net een oma... kan bijna niet normaal recht op lopen. Even extra afspraak maken met de Fysiotherapeut.

Maar als ik aan mijn werk denk krijg ik gewoon al buikpijn! :(

20. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik had nog niet op verzenden geklikt of ze hebben me al gebeld!!!!

Ik heb uitgelegd dat ik echt last heb van spanning momenteel en me erg gestresst voel en dat ik nog niet tot rust ben gekomen. En dan we gewoon deze week maar moeten kijken hoe het zich ontwikkelt...

Toen vroegen ze hoe ik me buiten de lichamelijke klachten nu voel wat betreft het aanbod was ze hebben gedan. En ik heb aangegeven dat ik sowieso niet met hun nieuwe voorstel akkoord ga. En uitgelegd waarom. Dat had ze blijkbaar niet verwacht!!

Ze belt nu donderdagmiddag weer om te kijken hoe het dan met mij gaat. En of ik in iedergeval wilde nadenken hoe ik het werkproces weer wil gaan oppakken. Andere werktijden, of andere werkzaam heden of wat dan ook...

Als ik daar al aan denk.... bleghhhhh!!!! :S

Deel Deze Pagina