Goedemorgen, Hier de eerstee ronde zh gehad, nu vanmiddag om 14.00 uur nog een keer prikken. En dan op naar morgen, de pretecho. Zo hier is sinds gisteravond de melkfabriek geopend. Liep lekker in pyama rond, denk ineens wat is het koud hier, waren gewoon mijn boobs aan het produseren. Ja hallo dames dat hadden we niet afgesproken. Heb ze even goed toegesproken en nu houden ze zich weer rustig. hahhaha. Ga nu even meiden van school halen. Spreek jullie later nog wel.
Nee, de 1000!! meer dan 100 pagina's en meer dan 1000 berichten dussssssssssssss ik ga NU een nieuw topic starten ladies!!!!
Ach ja die babykamer, ik ga me er niet meer druk om maken. Het komt goed. De zolder is bijna af en dan kan alles wat daar staat naar boven. Nieuw behang, meubels in elkaar, nieuwe deur. Voorwerk is al wel gedaan, gordijnen, behang en luxaflex zijn besteld. Ik heb een lijst gemaakt, die voor de 34ste week klaar moet en daar is gelukkig al heel wat op weg gestreept. Maar soms, als ik dan al weer zo'n prachtig kamertje voorbij zie komen, zucht, relax, adem in, adem uit en niet schelden op Sven, hij heeft het heel druk, relax, adem in, adem uit. Zen modus Peace, ik heb de vredes pijp gerookt. Pip (in zen modus)
Hoi, Om de snelheid van het forum op peil te kunnen houden hebben we laatst besloten dat een onderwerp niet meer dan 1.000 berichten mag hebben. Er is aangegeven dat 1.000 berichten wel erg weinig is, of dat niet iets meer mocht zijn. We hebben besloten dat we een maximum van 5.000 berichten in een onderwerp toestaan. Het automatisch sluiten van een topic zodra het 5.000ste bericht geplaatst is, is niet mogelijk. We proberen dat zelf in de gaten te houden en als jullie dat ook zouden willen doen, dan houden we het forum lekker snel. Lotte (ff gecopieerd)
ff paar foto's van het kamertje zoals het nu is...er moeten nog planken op gehangen worden, en de gordijnen moeten nog op gehangen worden. En mijn broer moet de poster nog regelen voor me...
Mooi hoor!! Wie is Mars haar Buddy? ben eigenlijk wel benieuwd of alles goed is of dat ze gewoon geen internet heeft!