Hier weer op de bank...met pijnlijke harde buik....grrrrr Heb alleen even gestofzuigd en 1 draai was in de machine gedaan...Jammer Hier sinds week 16 voor 50% in de ziektewet, werk er in principe nog 16,5 uur. Maar de laatste 2 weken werk ik veel minder, en de pijn wordt steeds gekker. Morgen moet ik naar de VK, even vragen wat nu wijs is...Weet het ook niet meer....
He bah Marjon...Dat is niet leuk....Maar je moet maar denken dat het tijdelijk is en niet voor altijd.
Haai!! Rode plekken; voelen die van jullie dan ook alsof je te heet gedoucht hebt? Beetje branderig gevoel. PIP kamer; ik ben dol op dat merk! Lijkt me echt wel gaaf om toch nog een dochter te mogen krijgen, na al deze mannen.. Dan ga ik echt los denk ik qua kleur! Hihi. Euh.... Ben het weer vergeten wie het vroegen, maar heb de vk niet meer gebeld, mag pas bellen als de pijn nog erger wordt. Harden buiken blijven aanhouden, en het gespannen gevoel ook, maar het wordt gelukkig niet erger nu. Heb opzich prima geslapen, maar ben wel erg moe. Babykamer; qua meubels enzo zijn we klaar, alleen nog de leuke dingen ophangen en de bamboo gordijnen kopen en ophangen. Marjan; gave kamer! Vind je teigetje thema echt leuk, ik ga straks de foto's aan darren laten zien, die gaat echt jaloers worden hahaha. Verder ben ik het weer ff kwijt!
Doe maar rustig aan Yes.....Enne Darren heeft volgens mij ook veel van teigetje...of niet? Een collega van mij heeft een of andere machine en kan teeigetjes uit stansen....Die laatste foto's heeft zij gemaakt van dik papier...Zo leuk...We geen nu een keer samen zitten met die machine en dan wil ik voor op de deur enzo nog leuke teigetjes maken met haar. En geboorte borden, zodat ik wat heb op te hangen voor het raam als de kleine er is....helemaal in de teigetje stijl...
Shit zeg! Heb je ook veel last van je suikers? Merk je er wat van? @werk, ik werk nu 12 uur in de week, wel vervangend werk= zittend. Dat is 50% van wat ik normaal werk Pip
Oh gaaf zeg! Ja darren is helemaal gek op teigetje, heeft er ook echt veel van. Veel knuffels zoiezo; hij krijgt altijd knuffels van iedereen, en puzzels en teigetje muziek dingen.. Wou z'n kamer oranje maken, maar dat wou hij niet, z'n lievelings kleur is groen hahaha. Nu krijgt hij op 1 muur een groene jingjang, en op z'n andere muur een poster van zijn eigen teigetje, die foto hadden we toen gemaakt met de fotoshoot. (staat in m'n album)
Trouwens; baby heeft hier al onwijs vaak de hik, voelt zo grappig. Hebben jullie dat ook al gevoelt van de baby??
Ik heb zelf niet zo heel erg last van de suikers , als hij hoog is ,heb ik meer dorst en moet ik heel veel plassen ..Voor de rest ben ik heel erg moe , maar of dat nu met de zs , suiker of astma te maken heeft , ik denk een combinatie daarvan ...
Leuk hoor Yes, en ja dat zijn ,mooie foto's.. Hier nog geen hip geconstateerd, maar gisteren voor het eerst bewust mijn buik zien bewegen. Wat ik ook al heel gaaf vond....Zit nu op 25 weken, ben benieuwd wanneer ik het niet leuk meer vind....
Thijme had onwijs veel de hik bij mij in de buik , echt een paar keer per dag ....Nu meende ik het gisteren te voelen , maar was nog niet zo heel erg duidelijk,maar ik herkende er wel een patroon in ...
volgens mij heeft beeb de hik nog niet gehad, maar hij is vanochtend wel gedraaid volgens mij want hij trapt nou weer bovenin buik, ook nu als ik m'n handen er op leg, gezellig hoor Marjon, balen dat je spuiten moet... maar gelukkig dat het kan en jij en je kindje er baat bij hebben!
Jazeker, maar komt nu ook wel door die injecties die ik krijg hoor. 1ste prik was ik ook misselijk, vorige week viel het mee, maar vandaag is het weer erger. En heb nu trouwens ook voor de eerste keer echt een pijnlijke bil van die prik. Prik opzich voelde ik niets van, nu last van napijn, echt zo'n branderig blauweplek gevoel, kan haast niet zitten.
hier nu pijn aan de zijkanten van de buik.... heb het idee dat m'n banden het niet meer trekken zo'n hele dag zitten!
Precies Babe zo denk ik er ook over .... Normaal gesproken krijg je eerst tabletten maar omdat ik zoveel medicijnen heb , die je suikerspiegel kunnen beiinvloeden en ik nog 15 weken moet is dit de beste optie .........en we gaan alleen voor de beste optie natuurlijk ....
hey meiden! zo ben echt veel te druk vandaag zeg... bah! vannacht echt heel slecht geslapen en ben ook ontzettend moe nu... moet mijn nw collega inwerken zodat zij mijn werk straks kan overnemen.... best vermoeiend hoor want al het werk blijft liggen omdat ik zo veel moet uitleggen... maar goed moet gebeuren... verder ben ik de sneeuw echt beu gewoon! bah vanochtend weer moeten lopen door die sneeuw om op werk te komen en voel dat na zo'n druk weekend echt heel erg in onderrug en bekken... heb echt een klaagdag