ach er is er nog nooit 1 blijven zitten dus...... zal idd wel goed komen! ga zo al lekker afsluiten en op naar huis! kom vanavond nog wel online koekeloeren hoor! x
Nou dag Dag!!!! Doe je voorzichtig buiten? t'Is glad. Moet vanavond even bij mijn broer langs want die heeft vandaag de sleutel van hun nieuwe huis....Ben benieuwd.
Hier eten we gekookte aardappelen, kipfilet hawai, das met ananas en gesmolten kaas er boven op! en spinazie met spekjes... hhhmmm heb nu al trek, ga er zo maar eens mee beginnen denk ik...
gebakken piepertjes , filetlapje en slalallalallallallalallallalallallalalalalla en de kindjes een visstick !!
Goed idee Marjan, hopen dat je beeb er ook zo over denkt straks. Ik zat met m'n vorige zw schap op zw schap gym. En dr was 1 vrouw bij die ik totaal niet mocht, heb ik niet heel snel, kan het eigenlijk altijd met iedereen wel vinden. Maar zij was echt een doos, altijd aan het opscheppen over haar geweldige kinderen, huis, man, hond, what ever. Ze zei voordat we gingen bevallen allemaal, dat ze dit kind wel kon krijgen met dr benen bij elkaar en zonder pijn in 5 minuten, want die andere 2 waren ook geen probleem geweest. (weet niet of ze daar mee bedoelde dat ze zo'n grote doos had, maar goed) iedereen in de club had een beetje de pest op haar, want zij kon alles beter enzo. Na de bevallingen kom je met baby's nog een x samen en vertelt iedereen hun verhaal. Iedereen had goede bevalling gehad, behalfe zij, totaal ruptuur, van voor naar achter en van binnen naar buiten. Normaal zou ik het echt erg hebben gevonden, maar kon er toen best om lachen!! Iedereen van de club trouwens!! Ooh Marjan, heeft nix te maken wat je zei hoor, maar dit kwam opeens in me op! Hahaha.
Zit net te lezen in de lounge....pis bijna in mijn broek...moet je de foto eens zien.... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/189120-schmink-hond-krijgen-help.html
Leuk he....Ben blij dat wij een zwarte hond hebben dus ons kindje kan dit in elk geval niet aanrichten....
ik ben nog niet weg hoor, moet nog tot half zes whahahahaha, arme hond!!! Mijn konijn Pinky, die heb ik 4 jaar gelden gekregen... ook helemaal roze gemaakt!! haha, geintje van vrienden, ze hadden em met biologische vingerverf roze gemaakt (hij is wit met zwarte vlekjes) heeft wel een jaar geduurd voor het ECHT helemaal weg was! maar ik vond het wel sgattig, en daarom heettie ook Pinky
ahhh een roze konijn.....Ik denk dat Erik gek wordt als ik de hond verf....hmmm misschien wel een keer lachen...
Nee Marjan, ik wens je een top bevalling! Ja geweldig van die hond!! Heb in een deuk gelegen om die foto's ik deed m'n hond vroeger kleertjes aan, maar dit is nog leuker!!
Halloo.. Wat zijn jullie een stel klets-koppen zeg! Ik heb het echt rete druk hier op kantoor...grr Vanavond gaan we aan de babykamer beginnen, ik heb een hele handige man (in meerdere opzichten ) en die mag vrolijk zijn gang gaan! Zin in! Ook heb ik net de babykamer besteld (op tijd he ) maar hij word al geleverd in week 11, dus dat is nog prima op tijd! @ Pien: cool je kamertje! Love it! @ marion: hmm..spuiten? Jammer dat het nodig is, maar wees blij dat de mogelijkheid er is! Toch! Verder lees ik toch wel steeds meer klachten bij iedereen! Ik mag nog niet klagen...tot dusver! Werk nog gewoon 28 uur, en s'avonds heb ik nogal eens een knipklantje! Heb wel wat last van harde buiken vooral in de avond, maar ze trekken ook best snel weer weg! Wel word ik helemaal knetter gestoord van het verekte maagzuur grr