heb helemaal boven aan me buik en net onder me borst steeds een soort van spier trilling word er gek van
Boodschappen gedaan en dat lopend gedaan dus met zware tassen lopen sjouwen en trok idd flink door me buik zou het daardoor komen?
HHmmzzz oke dus geen zware tassen meer voor mij hoop dat wel zo over is want moet nog naar yoga vnaaf
hahaha alles wat onspant is haast yoga zo eindelijk eten is bijna klaar heb mexicaanse steak gekookte aardappels en doperweten en wortels
trouwens ga morgen naar de kapper wil heel wat anders met me haar maar wil het niet kort iemand tips/adviezen?
Maak een luiertaart. Heb ik ook vaak genoeg gedaan, en als je de wat goedkopere luiers neemt kan je voor weinig geld een lekkere grote maken. Ik maakte ze meestal met 2 maten luiers of met maat 3 of 4 dan kan ie lekker lang blijven staan, en luiers voor in het beginhebben ze meestal al. Heel simpelluiers oprollen en tegen elkaar zetten lint erom en dan een nieuwe laag die iets kleiner is er boven op. Zo kan je 3 of 4 lagen maken en als je het nog wat kaal vind kun je kleine kadootjes op de rand van de taart zetten. Selervaan papier erom heen en je hebt een zelf gemaakt kado, waarvan je zeker weet dat ze het gebruiken. Of maak een kraammand met kleine kadootjes om elke dag 1 kado open te maken, je kan zelf het aantal dagen bepalen.
hey hallo ! ben ik weer veilig thuisgekomen hoor meiden ! thanks! was flink glibberen in de straat maar goed dat is niets nieuws helaas... eten al lekker op gehapt ( soepje met een tosti...) en nu lekker weer even zp-en keelpijn wil nog niet echt wegtrekken helaas : - (
Moet morgen de gym juf maar eens bellen om me aan te melden. Doen jullie nog 'yoga' met je man?? Marcel wilt echt geen sex meer nu ik al die harde buiken heb telkens. Terwijl ik opzich wel zin heb, niet in de hele toestand, maar gewoon lekker suf sexen ofzo hahahaha!!
wij doen nog wel aan Yoga maar niet zoveelmeer ...Zal wel steeds minder worden , heb er zelf steeds minder zin in ...... Ik begin morgen met zwangerschapsgym ,of beter gezegd , kletsuurtje en wat ademhalingsoefeningen ....
yoga thuis gebeurt hier nauwelijks... ben echt kapot na het werken........ maar knuffelen wel veel hoor vwb de gym... die begint hier 2 maart pas... maar nog wel op tijd gelukkig
ik vind dat ik vroeg begin , Bij T&t moest ik nog een week of 3 a 4 na de gym ..Nou ben ik eind maart al klaar en moet ik dus nog een week of 6 a 7