Blij dat je het gevonden hebt Sureya en duim hard voor je dat de kleine nog lekker paar maandjes blijft zitten!!
Dacht ok al dat ik alles kwijt was.. Gelukkig gevonden. Yessica heb je mijn PB nog gehad (over uitje)begin van de week?? @ lekkende borsten, hier ook al een x aantal weken @ rest, weet niet meer wat ik heb gelezen.. @hier.. Gisteren controle gehad bij de vk. hartje klopte mooi 150/149 slagen per min. En baarmoeder begon al mooi hoog te zitten. Heb nog wel steeds rust, maar moet een half uur per dag in beweging zijn..
Oh nee, dat maakt niet uit, doe maar rustig aan Hier baal ik trouwens ook hoor, wou om half 9 WIDM kijken, uitgesteld tot bijna 22uur.. hmmz..
net ff me pleegouders op visite gehad weer te veel leuke dingen voor beebje gekregen ook 3 pakken pampers met new baby erop zijn dit de luiers die je als eerste nodig hebt aangezien er new baby op staat dacht ik dat maar weet ook niet zeker nee ben niet blond
Maat 1 is de kleinste maat ( je hebt ook nog een prematuren maat hoor, maar dat staat er dan wel op )
Babebabe thanx dan haal ik er ook nog wat pakken bij van maat 1 waren nu in aanbieding had me pleegmoeder het over
hallo even een berichtje om te zien waar ik ben gebleven met lezen...ga nu wie is de mol kijken....Spreek jullie morgen!!!! En reageer ook wel morgen als dat nodig mocht zijn.....
Goedenavond! Wilde even iedereen weltruste wensen en Ingeltje voor morgen veel plezier en succes wensen bij de 20 weken echo! 555 Natuurlijk zijn er ook zielige mensen in Nederland en andere landen die hulp kunnen gebruiken buiten Haiti en dat los ik op door beide te doen VK Ik heb vandaag een afspraak gemaakt met mijn nieuwe verloskundige. Ik ga tenslotte binnenkort verhuizen. Spannend hoor. Er is nog een heel kleine kans dat ik overgenomen wordt door een gyn ivm het hart maar daar ga ik maar even niet vanuit! Slaap lekker allemaal
Ik vind het wel erg dat er zo gedacht wordt in NL want de armoede daar is zo anders als de armoede hier....Wij zijn daar geweest en die mensen hadden al niks en nu....het menselijk leed is er niet te overzien. Daar hebben 250000 mensen dringend medische hulp nodig, zijn er nu al 80000 doden in massa graven gestopt...Van het geld dat nu wordt opgehaald gaan ze straks weer huisjes bouwen, scholen en weeshuizen neer zetten. De opmerking dat er niks meer te redden valt daar is wel heel makkelijk....Dus laten we de mensen die nog leven maar aan hun lot over?! Sorry maar dat kan toch echt niet. Ik hoop dat als er hier iets heel ergs zou gebeuren en ik alles (man, kinderen, ouders, huis) kwijt zou zijn ik ook geholpen wordt. De mensen in Nederland worden ook geholpen en hebben allemaal nog een dak boven hun hoofd, eten en drinken. Ja voor onze standaard hebben ze wel minder (of weinig) maar ik denk dat de mensen van Haïti wel willen ruilen hoor..... Maar goed iedereen zijn/haar eigen mening he.
Marjan, het is ook niet zo dat ik het niet erg vind voor hun, want dat vind ik zeker wel, als ik die beelden op tv zie van die arme mensen breekt mijn hart ook. Heb geprobeerd m'n bericht nog weg te halen, omdat je schrijvend toch anders overkomt dan m'n bedoeling was. Het geen wat ik er mee duidelijk probeerde te maken is dat ik het jammer vind dat er eigenlijk nooit veel moeite word gedaan voor de mensen die het hier moeilijk hebben. Maar bedoel zeker niet dat we iedereen in Haïti maar moeten laten stikken omdat ze toch al nix hadden. Pff nee, zo zou ik niet eens kunnen denken, en misschien als ik geld zou hebben had ik ook een paar euro gegeven, maar wij hebben niet eens genoeg om zelf vanavond iets normaals van te halen.. Maaaaar goed!! Ik had dat berichtje dus nooooit moeten plaatsen!!! Dus Please: reageer er niet meer op! Ik had een topic geopend, en daar konden ze niet eens normaal discuseren, en werd er aangevallen naar mij als persoon, en dat vind ik erg jammer. vandaag aanvraag schuldsanering eindelijk doen!!! moesten zo ontzettend veel uitzoeken voor we het konden versturen, maar nu gaat het eindelijk gebeuren!!
Ja idd. Vind het wel spannend. Vanaf vandaag wordt het allemaal echt... Pff, maar goed, over 3 jaar kunnen we opgelucht adem halen en zullen we blij zijn dat we dit gedaan hebben. Gister kreeg Marcel telefoon van z'n baas dat ze loonbeslag hadden gelegd 600 euro... Dus het wordt echt tijd dat dit van de grond komt, want we worden anders gek van die stress. Bleg!