Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    nou sinds ik zwanger ben hebben we nog maar 1 keer aan die yoga gedaan ben veel ste moe in de avond en vind het togh beetje eng ofzoww klinkt lekker dom allemaal.

Ga me straks na onm ff douche kijken of dan die gekke spier trillingen weggaan..

2. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    och zo zal het bij dus ook zijn 2 maart starten, 6 weken lang en daarna na praten als iedereen bevallen is... zien het wel!

natas: waar heb je last van dan aan spiertrekkingen?

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Avond dames!

Ooh wat hebben jullie veel gelult!!! Ik zal zo eens bijlezen.
    Wij hebben allemaal dingen voor de tuin besteld. Ik wil dat de tuin af is! Het is nog wel wat werk, maar we hebben alles nu in huis dus even afwachten.
    Heb verschrikkelijke nesteldrang. We zijn hier in september komen wonen en de tuin is 1 grote modderbende. Maar goed...

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dag
    het zit net boven aan me buik en net onder me borst dus volgens mij is dat de rand van me baarmoeder moeten wel spier trillingen zijn kan me niet voorstellen dat de baby daar schopt. misschien heb ik het ook wel mis hoor maar voelde de baby altijd onderin me buik en nog nooit bovenin gevoeld

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    oh toe maar dus lekker aan de gang in de tuin straks! leuk hoor!

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmm natas.. geen idee... misschien is hij stiekem gedraaid en trappelt hij naar boven toe hihi!

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou voor mij wordt het niet in de gang, ik ga maar niet kruien. Er moet een stukje gestraat worden achter, dan hebben we iets van 16M² dat gras wordt ( met van die graszoden ) Er komt een nieuwe schutting zodat we zo min mogelijk met die tokkieburen te maken hebben. Maar dat wordt zo'n wilgenschutting. Er moet nog een speeltoestel komen te staan, staat ook al klaar.

Voor komt grijze split, met een mooie rand waarin buxes dingen komen te staan. En 2 bakken in het midden ( ook grijs ) waar 2 mooie boompjes in gezet gaan worden.
    Ohja en een tete a tete voor, gezellig.

Hmm ik krijg nu al zin in de lente. Mijn man is een steigerhouten loungeset aan het maken voor buiten, dus lekker met kussens kunnen relaxen.

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo dat klinkt goed zeg! lekker hoor :)
    de lente mag wel komen nu jah!

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik heb er nu ook zin in, alles moet klaar zijn voordat de baby komt, en opzich is het ook niet zo achterlijk veel werk maar met dit weer is het gewoon k*t. Je komt de grond niet zo goed in met al die sneeuw.

Hmm nu heb ik net warm gegeten ( aardappelen, snijbonen en vlees ) en ik sterf nu alweer van de honger :(
    We hebben hier nog hele lekkere chocolade spritsen liggen.....

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    pfff mijn toetje zit hoog... dus ik doe maar rustig aan ( nog steeds au in keeltje ) en drink zo nog een grote bak thee onder gtst en dan lekker onder de douche en bedje in :D

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey babe! ook weer goed thuis gekomen zie ik!
    nou ik ga nu net weer vandoor dus een fijne avond aan jullie allemaal toegewenst!
    morgen weer een drukke dag op het werk en dan gelijk door naar de hema mijn mega bestelling ophalen :D :D :D ook nog wat dingen bij de prenetal zojuist besteld dus kan deze week helemaal opgaan in alle babyspulletjes hihi!

nou lieverds tot morgen maar weer! knuf van mij!!!

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jazekers, straks ook lekker onder de douche en naar bedje toe :)

Trusten alvast!

en Oant moarn!

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Truste meiden.
    Ik ga zo ook lkkr douchen en slapen.
    Snap niet waar ik nu nog moe van kan zijn...

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    uhmmm. Hier begint de zwangerschpdementie wel erg door te slaan.
    Vergeet dingen door te gevebn. Die 2 minuten eerder gezegt zijn.
    Stuur een mailtje en vergeet de bijlage mee te sturen, waar het juist om gaat. Zet vla in de kast ipv de koelkast en doe koekjes trommel in de oven.
    Gaat dus erg goed allemaal :$

Marjon: Das wel minder dat het met je suiker nog niet echt beter gaat. Ben zelf niet zo gek op naalden. Moet je dan zelf prikken?

Marjand: Vervelend hoor dat je ook zo snel last heb.

DAg: Lekker klagen als dat nodig is, daar zijn we ook voor. Dag spannend annonieme telefoontjes. hihihihi

Sneeuw: Ja nu is het wel genoeg geweest.

Yes: Waarom moet zij zich er mee bemoeien? De mannen kunnen dat toch wel zelf oplossen? Zijn volgens mij oud en wijs genoeg.
    Zeker kinderachtig. Waar kunnen mensen zich toch druk om maken.

Kraamkado: Als je weet wat het wordt 2 shirt een met grote broer/zus van..... en 1 kleine broer/zus van......

Smincken van dieren: hahahahahhah zie het al voor me een roze konijn.

Zwangerschapsgym: gaat hier helaas niet door er waren te weinig aanmeldingen, kan wel helemaal naar veldhoven, maar daar heb ik geen zin in. Deed het juist om mensen in de buurt te leren kennen.

Aszz: Klinkt gezellig. Als het klaar is ben ik wel benieuwd naar de foto's.

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik ging ook yoga doen om in contact te komen met andere zwangere meiden maar zijn jammer genoeg alemaal hele andere types:S

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    uhm das dan ook wel minder.

17. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Meiden ga sluiten voor vandaag, ben op en heb nog steeds mijn in mijn bil van die prik.

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ik ga ook mijn ogen dicht doen. Slaap lekker allemaal

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hier ook aardig dement linnie, laatst half uur lopen zoeken naar m'n telefoon, die vond ik terug in de koelkast.

Nu al de hele avond op jacht naar mijn maalox, maar weet zeker dat Marcel ze heeft kwijt gemaakt!!

Ik heb lekker gedoucht, dus nu lekker slapen!

Truste meiden!

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    slaap lekker meiden!!

Moet morgen naar een werkbespreking.. en dan weer verder leren.. :(