Krijg Proluton injectie's, elke maandagochtend ben ik de pineut tot en met de 36ste week. (nog 11 injectie's te gaan) Baarmoedermond was open gegaan en heb nu maandag voor de 3de keer injectie gehad. Deze zorgt ervoor dat baarmoeder rustig wordt en blijft. Hardebuiken zijn gelukkig een stuk minder en vorige week donderdag was er op de echo te zien dat de baarmoedermond zich weer had gesloten. Heb verder bedrust.
Hello meisjes! Pff gisteren dus alles in word gezet, wist hij ineens het hele document ! Toen had ik geen zin meer en ben ik off gegaan haha.. Nu dus een nieuwe poging.. Pas op voor een MEGA reactie!!!! @ Natascha, jammer dat die meiden niet je type zijn , ga je wel door met de yoga? @ Kimm, druk he hier? Ik hou het ook amper bij hoor @ Assz, kijk je uit op de weg meis, je hoort idd overal dat het in het noorden erg glad en snowy is. En wow die tuin klinkt goed zeg ! Ik heb ook zoveel zin in de lente, lekker de tuin in en wandelen met de kleine, cant wait! @ Deedtje: Lekker toch dat je je zo goed voelt, geniet ervan. Maagzuur is naar he, ik heb er ook zon last van maar gelukkig helpen Rennies nog bij mij.. @ Marjon: Balen van de suiker , maar idd alles voor de beeb. Ik heb ook gehoord dat het prikken met die prikpen meevalt, ik hoop het voor je. @ Yadi: He ook weer onder je steen vandaan ? Ben benieuwd naar het eindresultaat. @ Pip, hahaha ik moest echt lachen om de foto van de babykamer! Blijf jij maar rustig ZEN! @ LindaV: Lekker toch dat je nog 40 uur kan werken, ben jaloers ! Over de harde buiken, ze zijn echt pijnlijk en erg irritant, wat jij uitlegt klinkt meer alsof de kleine even helemaal tegen je buikwand gaat liggen, dat voelt ook heel hard. @ Yes: Lastig, maar ik zou daar denk toch wat harder in zijn. Dan maar harde buiken, hij moet toch naar school Ik heb het ook wel eens op een dag dat Fenna thuis is, maar ja sommige dingen moeten nou eenmaal. Bedoel het niet lullig , maar je kan hem toch moeilijk nog zolang thuis houden? @ Surreya: Veel plezier bij de echo! Oei oei oei mijn man zou het me echt niet in dank afnemen als ik alleen naar de pretecho zou gaan en hem een dvdtje geef haha, die wil er echt wel zelf bij zijn! @ Babebabe: Jeah 27 weken, wat vliegt de tijd! En wat een eng verhaal over die tractor.. Ben zo blij dat het hier nu dooit EN regent, weg met die sneeuw en gladheid. :x @ Dag: He bah wat sneu voor je mannetje Ik hoop dat zijn gesprek goed gaat, vanavond maar goed verwennen en vroeg naar bed! @ Natas: Oeh naar de kapper, pas op dat je geen rare dingen gaat doen haha Veel zwangere vrouwen willen ineens iets anders met hun haar nl, en later SPIJTTTT @ Pip: Vind het gezellig dat je er weer wat vaker bent! In mijn volgende bericht wel even ego dan, anders wordt het helemaal lang haha!
HIer weer een laaaaange dag op kantoor pffff, Heb echt zo geen zin vandaag... maar goed, de bedrustclub wil ik ook niet helemaal bij, maar ergens er tussen in zou wel lekker zijn Vriendlief moest me gister uit de auto trekken zo stijf en rugpijn had ik!
Even iets heel anders, mijn ouders kwamen van de week met speelgoed uit de oude doos voor Popje. Het is van mij en mijn zusje geweest. En nu de vraag, hoe heet dit ook al weer? Echt iedereen die ik vraag zegt:' oja dat had ik vroeger ook!' Maar de naam blijven ze me schuldig Iemand van jullie een idee?
Maar met welke zoekterm? Ik heb heb het ook al geprobeerd, met oud speelgoed, speelgoed, duplo achtig speelgoed, maar dan heb ik een miljoen hits!
Pipelina; heb de foto aan darren laten zien, hij zegt dat het noppen heet. Tink; normaal gesproken breng ik hem ook gewoon naar school. Maar voel me nu echt niet goed, griep en harde buiken, daarbij moet ik nu een aardig eind lopen door de gladde sneeuw en dat vind ik dood eng. In het ziekenhuis zeiden ze dat ik niets meer mocht doen, dat is natuurlijk al lastig met een kindje in huis, maar ik ga me nu echt ff niet overbelasten. Natas; als ik naar de kapper ga kijk ik altijd eerst ff op Google wat er op dit moment IN is. Niet dat ik me daar zozeer van laat beïnvloeden maar er staan wel vaak erg leuke dingen bij. En anders zijn high lights en laagjes altijd leuk hè!
Ik wil ook nog ff naar de kapper, maar denk dat ik nog ff een paar weekjes wacht en dan in m'n verlof ga, Ik laat m'n haar groeien! het zit nu al een endje over m'n schouders dus gaat de goede kant op
nopjesblokken was wel een betere naam geweest , dan weet iedereen wel gelijk wat er bedoelt wordt ... Ik ga ff kindjes uit school halen vanmiddag eentje extra erbij , komt net goed it nu ze wer om 1 uur op school moeten zijn en ik om 13:15 in het ziekenhuis ...heb al gezegd dat ik dat niet ga redden..................................
Goedemorgen.. *klaag-modus ON* sjoww wat een k*tnacht zeg! Draaien, keren, dromen, plassen een drukke beeb in de buik een hoestend kindje op de kamer naast ons en een snurkende man naast me.. Tjonge jonge zulke nachten moet ik niet te vaak hebben, dat is niet best voor mijn humeur! *klaag-modus OFF* Enfijn genoeg geklaagd, hoe is het hier verder? Vandaag lekker een kort dagje @ kantoor, vanmiddag weer langs de gyn! Ben benieuwd!
HALLO!!!!! Daar was ik weer..... Ik heb veel gelezen maar ben natuurlijk de helft al weer kwijt.... Yoga thuis....gisteren nog gedaan. Maar moet zeggen ehhh moet wel gekke dingen gaan doen om het nog een beetje leuk te houden...Want met die klote bekken wil niet alles meer. Slecht slapen, houd hier helaas ook nog niet op. Ben zo vaak wakker door de pijn. Vanmiddag maar eens aan de VK vragen wat ik nou moet. Tuin: Wil ik ook weer doen maar er ligt zoveel sneeuw....Ik moet veel snoeien, gras maaien, onkruid ruchten, het vlonder schrobben en in de olie zetten en nog veel meer....Vorig jaar de tuin afgemaakt, maar zit zoveel onderhoud in.... Sureyya hoe laat moet je naar de echo? Mijn hubbie zou het niet zo leuk vinden geloof ik als ik ging voor de echo en hij kreeg het dvdtje....Maar jou man is dus snel tevreden denk ik.... Ehhh voor de rest ben ik alles al weer kwijt...SORRY als ik iets belangrijks vergeet...