Fijn ja als je moeder dat komt doen....Nou ik ben ff een paar uurtjes off. Ga naar de VK. Tot strakkie's
@Alpenmama: Gefeliciteerd met je huwelijk, fijn dat je zo'n leuke dag heb gehad. Mooie foto. @surayya: Heel veel kijk plezier. Hier even een lekker op bed. Moet zeggen nu ik meer rust me buik wel iets rustiger wordt, maar zodra ik denk ga eens even wat doen in huis dan krijg ik weer heel erge last. Dus het huishouden loopt een beetje erg achter. Erger me er dood aan.
Heb een berichtje op hyves gezet, heb al 2 mensen die gereageerd hebben op het darren naar school brengen! Darren is nu naar opa, dus ik ga weer ff liggen. Hij mocht kiezen wat hij voor thema wilde met zn feestje, en heeft piraten thema gekozen. Ga dus komende tijd liggend op bed een mooi draaiboek maken voor die dag. Hij wilde heel graag een pinata, en heb er 1 gevonden als schatkist, helemaal goed dus!! Alpenmama, super gefeliciteerd met jullie trouwen!! en onwijs leuke foto!!
Alpenmama, gefeliciteerd!! Mooie foto Surayya, veel kijkplezier. Hmm wat een pokkeweer. Zit lekker warm en droog binnen. Heb een mooi boxkleed + boxzak besteld, komt morgen al. En mijn verlof is er bijna door, met een beetje mazzel ga ik 27 maart al met verlof tot eind augustus. Hmmmmm, zin in!!!
Alpenmama: Haha dat is echt toevallig, ik dacht net nog aan je, waar je gebleven was Echt een superlieve foto en natuurlijk van harte met jullie huwelijk! "Voelt" het nu ook anders? En hoe gaat het met de zwangerschap verder? Marjand: Je hebt groot gelijk, ik zou ook link worden / zijn :x Bij mij is het gelukkig al geregeld, ga mijn 'droomdagen' werken, namelijk de ma/di/woe en daarna weekend Succes bij de vk! Zo nu alsnog mijn ego verhaal, er zat even een pauze in want ik heb schandalig lang gedouched haha Hier is de koek op, om het even kort en krachtig te zeggen. Ik ga stoppen met werken, kan even niet anders... Heb echt teveel last van lichte weeen en veel, heel veel harde buiken. Moet nu alles in mijn leven opzij gaan zetten om die ochtendjes op kantoor vol te houden en dat weiger ik simpelweg Moet vanmiddag naar de vk en daarna gesprek met mijn manager, maar die staat volledig achter me dus daar ben ik niet bang voor.. Het is even een hele zure appel waar ik doorheen moet maar het is voor een goed doel Nu alleen nog bedenken hoe ik mijn dagen ga doorkomen
alpenmama , gefeliciteerd met jullie huwelijk! mooie foto overigens! yes, heb me aangemeld voor de bedrust club. ben traag vandaag. zit op de wii achter internet. comp. werkt ineens niet meer
hier 19 maart de laatste werkdag... kijk daar zo naar uit!! pfff, hoe krijgen jullie akkoord van de managers om minder te gaan werken, krijg je dan een briefje van je VK? Want ik ben smiddgas vanaf een uur of 3 echt niet meer uit m'n burostoel te krijgen zo'n rugpijn/ stijf dat ik dan heb/ben!
@tinkerbel: Vervelend jij ook al weeen en harde buiken. Maar we hebben hier wel de afspraak de kleine tot 37 weken bij ons te houden Maar ik weet hoe je jezelf voel heb van de week ook moeten zeggen dat ik niet meer kom werken, precies om dezelfde reden.
de vk heeft hier voor halve dagen wel een briefje geschreven, maar afgelopen vrijdag zei de vk/gyn in het ziekenhuis dat dit eigenlijk niet meer gedaan wordt. Je naar je lichaam moet luisteren en als die zeg dat het niet meer kan niet meer doen. Zal dus per vk verschillen of er wel of niet een briefje wordt geschreven
Alpenmama mooie foto zeg Ik werk minder en heb hiervoor geen briefje ofzow ze moeten me maar gewoon geloven we zijn togh geen kleine kinderen meer je baas moet je gewoon minder laten werken als jij aangeeft dat jij niet meer aankunt anders ga ik wel even naar hem toe Moet morgen wel voor eerst naar bedrijfsarts toe heb gehoord dat het een k*t vrouw moet zijn
Tja, ik het eigenlijk gewoon prettig vinden om bijv. om 15,00uur weg te kunnen... want die laatste 2,5 uur zit ik me echt stuk hier... maar goed, vind het zo moeilijk dat aan te vragen... ben niet echt ziek ofzo... heb geen harde buiken en kindje is denk ik verder ook niet in gevaar ofzo...
maar goed, wil er eigenlijk ook geen uren voor opnemen... en ben bang dat hij dat wel gaat voorstellen...
je kan je voor 25 % ofzo ziekmelden. Zodat je om 3.00 naar huis kan. Het wordt steed zwaarder en je lichaam geeft nu al aan dat het niet gaat. Ik zit ook thuis en niet omdat ik ziek ben, maar ook omdat ik allemaal andere klachten krijg en zo zijn er wel meer hier. IS dus echt niet raar om minder te gaan werken. Gewoon een gesprek aan gaan en aan jezelf denken meis
hé babe.. ik snap precies wat je bedoelt! de ochtenden gaan nog prima maar dan voel je je onderrug helemaal van het vele zitten en zitten opstaan is ook niet echt een prima combi bij mij... voel mjn schaambot dan zo ontzettend erg... tja de gebreken komen nu echt!
Inderdaad Dag, het ziten gaat op zich nog... alhoewel ik vanaf een uur of 14.00 alleen maar ana het draaien ben en verschillende bureastoelen uitprobeer en dan weer ff staand ga werken hahaha, maar goed... zal joen wel es ff overleggen met vriendlief...
owh dus je dient dat zelf aan te geven? wist ik ook niet..... maar dan moet je toch 6 wkn vooraf verlof opnemen als je de ziektewet ingaat? en dan heb je dus recht op 10 wkn na de tijd verlof....
@ bedrijfsarts, moet er volgende week dinsdag heen. werk wil dat ik op ther. basis ga werken. maar zoals het nu is redt ik dat niet eens. moet naar kantoor toekomen, terwijl ik bedrust heb... niet bepaald slim wel?
ja ken het wel idd! heb je dan ook last van je schaambot en onderrug? haha wat een privat question haha!