Goedemorgen. Relax allemaal iedereen wil die mensen daar wel helpen en weet precies wat yessica bedoelt met haar brichtje. Alleen het is moeilijk zoiets goed en duidelijkt e verwoorden zonder keihard aangevallen te worden. het liefst zou ik erheen gaan om die mensen te helpen dan zou ik me veel nuttiger voelen dan alleen geld over te maken ik zou willen zien waar me geld heen gaat en of het goed terecht komt. NOu dit was het laatste wat ik er nog over zegge wou
Goedemorgen! Haïti My lips are sealed... Maar ik heb wel gedoneerd en vind het stoer dat Nederland zo'n actie voor elkaar heeft gekregen. Trots op ons landje! Yessica fijn dat je schuldsanering nu snel van de grond gaat komen... succes ermee!! Jippie nog 1 dagje en het is weer weekend... pfffff heel de week zonder mijn lieve collegaatje gezeten, saaaaaaaaai! En die is ook nog skiën, wat ik niet kan gaan doen dit jaar, ik ben zoooo jaloers maar aan de andere kant mag ik absoluut niet zeuren want zij probeert al vijf jaar een kindje te krijgen dus ik weet dat ze zoo graag met mij had willen ruilen!!!
Sterreke, ik herken het! Natuurlijk ben je super blij om zwanger te zijn, maar ff die buik afgooien en gaan skieen was erg leuk geweest! Haha. Ik heb het ook, ze gaan hier allemaal op 6 feb naar hardbass (hardstyle feest) en daar had ik dolgraag heen gewild, maar ik ga niet. Vind het super jammer eigenlijk maar ja, kan niet alles hebben! Marcel mag van mij wel gaan, het wordt zijn laatste feest tot decibel (hardstyle feest in augustus) waar we tenminste weer samen heen kunnen. Ik ga dus 6 feb maar naar m'n vriendin, dan ben ik iig niet alleen
Vind het wel grappig om e lezen hoe verschillend sommige van ons zijn, ik vind dat dus echt geen muziek he haha, mijn collega gaat ook altijd naar van die feesten, dus ik ken het wel maarre... doe mij Pinkpop maar!!! al word dat dit jaar dus ook niks helaas... vorig jaar ook al nietom dat we toen een dure vakantie hadden
Goedemorgen allemaal!! Haïti, zeg er weinig over. Vind het soms een beetje to much.. Yessica, alweer 25 weken, gaat de goede kant op! Feesten etc. ben 1x meegeweest naar een trance-feest. Was leuk, maar hoef er niet nog een keer heen. 1x was mooi genoeg . Zou dit jaar weer naar het Mega Piratenfeest gaan (alleen de sfeer is al gezellig!), maar ja, ga niet hoogzwanger op de buhne zitten
Goedemorgen allemaal, Kom net terug uit zh. Moest 25 minuten wachten, pppfffff. Ze zei van te voren dat er iets verschil kom zijn, omdat dat eigenlijk alijd zo is, 1 meet weer net een mm meer dan de ander. Maandag was bm mond 3.6 cm, nu 3,4 cm, ze was tevreden. Dus gelukkig voor nu goed nieuws, nu op naar maandag voor weer een prik. Moet wel zo veel mogelijk plat (bedrust dus). Dametje ligt tot nu toe telkens met het hoofdje beneden, goed ingeburgert daar binnen dus. wel erg actief overdag, maar vanaf 23.30 tot de volgende ochtend dat ik op sta is het rustig, dus hopelijk is deze dame ook geen nachtbraker dadelijk. ga nu even Derya op bed leggen, en dan ga ik zelf ook even bankhangen, ben de hele ochtend al in de weer. Weet niet wanneer ik weer reageer, maar probeer wel bij te lezen.
Hey natas, doen wij onze meeting op decibel wel!! Hahaha! Een kinderloze vriendin van mij vond het erg vreemd dat ik eind mei niet mee kan naar emporium (mijn lievelingsfeest (zou 4de x worden)) maar de baby is er als het goed is dan net uit! Dan zie ik mezelf nog niet rond springen 11 uur lang hahaha!!
haha, nee, dan ben je nog wel kapot denk ik + dan is je kindje nog maar 2 weken, die laat je dan nog niet alleen denk ik
Sureyya, goed nieuws dat het aantal mm is afgenomen!! Doet de injectie iig z'n werk. Nou hopen dat het zo blijft gaan, en dat de kleine meid het ritme zo aanhoud, mijn boy vind 3 uur 's nachts opstaan een prima tijd stip!!
goh nee moet er idd niet aan denken m'n kleine frummel dan al uit logeren te laten gaan, pff nee geen denken aan! Toen ik darren net had ben ik na 10 weken voor het eerst een avondje gaan stappen, in kroegje in t dorp. Na 2 baco'tjes was ik super dronken en ben na 3 uurtjes naar huis gegaan, heb er geloof ik een week van bij moeten komen. Nee dan zie ik mezelf echt niet 11 uur lang op een hardstyle party rond huppelen!! Hahaha
Surayya: Das wel goed nieuws. Doe maar wel rustig aan meid. Uhmmm verder weer ik al niet meer wat ik gelezen heb. Sorry
@ yessica en Natas: ik doe een dansje met jullie mee op Decibel! @ Pinkpop: daar zou ik dus nog niet gratis heen willen, heb helemaal niets met die muziek! Gelukkig zijn we idd allemaal verschillend! @ surreya: goed bericht, rustig aan! Grrr...dat maagzuur, word er niet goed van
zat net een in de vlinderlounge e.d. te lezen..... pfff, dat kan ik beter niet te vaak doen Wat zijn wij (tot nu toe) gezegend dames!!