hey meiden ... zo was helemaal verregend net op de fiets maar nu weer warm op d ebank! manlief tukt even wat bij en ik lekker even zp-en hihi! wat een mooie echo foto's sureyya! echt prachtig om te zien! ik wil ook hihi! @ werk na verlof... maak ik me niet zo gek druk om aangezien functie toch anders gaat owrden aangezien ik part time terug kom en dan toch niet meer kan het werk dan kan doen dat ik nu doe...ik zal dan meer manusje van alles op kantoor worden voor 2 dgn denk ik...maar ach als ik daar mijn centjes mee kan verdienen prima!
Zo.... ga nu reageren: Alpenmama onwijs gefeliciteerd met jullie huwelijk en wat een superleuke foto! Tink moeilijke keuze lijkt me ja, helemaal stoppen met werken maar is waarschijnlijk wel het best voor jou en de beeb! Babe en Dag word er een beetje bang van dat jullie als mijn "kantoorhubbies" ook al klachten krijgen... jullie zijn paar weekjes verder dan ik dus ben bang om ook aan de beurt te komen over een paar weken! Boobs hier geen lekkages, of vellen eraan. zijn alleen een stuk groter en je ziet veel bloedvaten lopen... Marjan heb met je te doen, ik zou ook niet meer kunnen stoppen met janken hoor! Maar wel lieve reactie van je bazin ... Surreyya leuke echofoto's! Wij hebben vandaag een afspraak gemaakt voor een 3d echo.. ik ben dan wel bijna 30 weken hopelijk is het nog mooi... kon niet eerder want we willen het combineren met het ophalen van de kinderkamer en kinderwagen met onze ouders... Als bedankje mogen ze dan 's avonds als verrassing mee naar de echo!!!
hye sterreke! wat leuk dat je een echo hebt ingepland! wij twijfelen hier nog aan maar moeten ookniet al te lang meer wachten als we het wél willen hihi! wel een leuk idee dat je het kado doet aan je ouders verder alles goed? pfffffff net even als toetje 2 stroopwafels gegeten maar die zitten me hoog... beter niet kunnen doen dus...
wij hebben ook een tijdje getwijfeld maar mijn moeder vertelde pas geleden dat haar collega met haar dochter naar zon echo was geweest en toen kreeg ik heel sterk de indruk dat zij dat stiekem ook wel heel leuk zou vinden, dus... Vandaar! Ik zie t zelf nog niet echt helemaal zitten (lig ik daar halfnaakt... Met ouders EN SCHOONOUDERS) Maar denk dat zij t super zullen vinden!
Heb genoeg echo's gehad, vind ik zelf Kan nu wel wachten tot in week 30.. Maar de vermoeden is dat ik nog wel meer echo's krijg, om te kijken of ik al geen ontsluiting of verweking heb..
Zo eten zit er weer in, nu een lekker griekse yoghurt met eigengemaakte frambozensaus. Popje ligt erin, kerel naar de Hornbach en ik lekker op de bank met de laptop en een kereltje in mijn buik die de hik heeft.
Tja hier is het wachten tot de bevalling voordat ik de kleine weer zal zien...iig de VK heeft geen andere echo's vooro ns in petto voor zover bekend... dus vandaar dat we zelf nog twijfelen maar goed over nadenken nog even @pip: lekker hoor een yoghurtje! ga zo een theetje voor mezelf zetten! lekker warmpjes
Ik krijg nog zeker een echo met 36 weken, voor de ligging. Dat doen ze standaard bij mijn VK. Maar w.s. nog een voor de groei en het vruchtwater. Thee: heb ik ook net gezet, lekkere winterthee
zit hier ook even te stomen tussendoor aangezien ik echt flink verkouden ben en ik al 2 nachten manlief wakker houd met mijn gesnurk
hier ook zo een kop thee, met een paar stroofwafels.. En een kop Boullion Voor GTST, dan switchen naar Net 5, want Ugly betty komt er weer op. Maar zo lekker naar bed denk ik.. lekker liggend tv kijken
groot gelijk Loran! ik ga niet al te vroeg mijn bed in aangezien ik anders weer niet weet hoe ik moet liggen.... dus nu nog even zittend tv kijken en over 2 uur naar bed...
@marjand: Vervelend hoor, ik had dat van de week ook dat ik zat te huilen omdat ik helemaal moest stoppen, maar hopelijk voel je jezelf er snel wat beter onder en kan je het accepteren. Dikke knuffel @natascha: Ik had ook altijd lang haar, nar de bevaling van JOrdy afgeknipt, want hij hing er heel de tijd in hihihihihi @pip: wat lief die foto. Dat ze zo blijft liggen. Hoe oud is ze? @Surayya: Leuk hoor die 3d echo's 27 februari gaan wij ook weer kijken. Hoop dat de dagen snel voorbij gaan Slaap lekker dames die al naar bed gaan.
@linnie, dat heeft ze zelf bedacht om zo te gaan liggen, hihi. Mevrouw is net 16 maanden, maar heeft de klim kunst al goed onder de knie. Ze gaat de hele bank over. Pip
Dag lieve schatten, ik ben net naar de gyn geweest en alles ziet er goed uit nog geen verkorting van de baarmoederhals, dus de harde buiken hebben nog geen effect gehad!!! joepie!!!!! xxxx
Goed nieuws Arka! Even nog een vraagje uit de oude doos w.s., maar ik ben toch even benieuwd: Wanneer heb je voor het laatst een bloeding gehad? Liefs Pip
Dames ik hou het voor gezien vandaag. Morgen er weer vroeg uit, meiden moeten in de ochtend naar school en dan moet ik om 10.00uur bij woningbouw langs om tegels voor keuken,wc en badkamer uit te zoeken en de kleur voor de keukenkastje. Spreek jullie morgen weer.