Lees net dat Renate Verbaan ook weer zwanger is. Uitgeteld in de zomer. Grappig, haar oudste is een paar weken voor mijn popje geboren. Veel mensen alweer aan de tweede ronde begonnen
ik ga er ook vandoor...een theetje zetten en nog even stomen en douchen en dan lekker onder de wol! hopen op een snurkvrije nacht haha!
Net was het hier even schrikken in de buurt. Er werd een jongetje van 4 jaar vermist. Niemand had hem uit school zien komen. Iedereen dus 2 uur lang aan het zoeken geweest, was dus even goed schrikken, daarna stond heel het kamp hier voor de school om verhaal te halen hoe dit kon gebeuren. Dus was allemaal politie en al in de buurt. Maar gelukkgi is hij gevonden dat is het belangrijkst.
Op 12 weken geloof ik. Toen heb ik een week rust genomen en waren de bloedingen voorbij! hopelijk blijft dat tot het einde hé
Vreselijk zeg! Dat lijkt me echt het allerergste wat je kan overkomen als ouder, gelukkig hebben ze hem gevonden
Ffies heel wat anders las net een topic over dat de katten van een zwangere erg gemeen deden nu ze zwanger is hebben jullie ook gekke ervaringen met julile dieren? ik word continu achtervolgt door onze hond zo vreemd egt eng soms
Ik heb drie katten, en die willen juist bij mijn buik liggen, heel schattig. Ik ga off, nog even een serie kijken op de computer! Trusten! Pip
even geen zin om verder te reageren. Ga douchen en naar bed... voel me niet super vanavond maar.... 26 weken!
Wij hebben ook 3 katten willen ook graag op me bui liggen maar onze hond slaat egt alles overal waar ik ben is hij springt zelfs tegen me omhoog zit ik op de bang moet hij tegen me buik liggen jaagt zelf de poeze bij me weg.
Onze katten, en dan vooral 1, zijn alleen maar liever nu ik zwanger ben. Onze Bo is altijd al verliefd op mij geweest, als hij een mens was dan was hij met mij getrouwd volgens mij. Als ik naar de wc ga, gaat hij voor de deur zitten. Hij ligt altijd bij mij, in mijn haar te kroelen. Hij volgt me overal naartoe. Als ik langsloop dan moet hij even zijn pootje uitsteken. En nu ik zwanger ben is dat alleen maar erger geworden.
Hmm mijn vissen zijn nix verranderd geloof ik ik ga ook slapen, voel me klote, buik en rug pijn, en ben vergeten nieuwe maalox te halen, dus blijf bijna in m'n maagzuur. Truste meiden!!
goodevening, hier ook net 2 stroopwafels achter de kiezen Mooie buik cygnet!! Net weer naar Yoga geweest, dus weer helemaal zennnnnn, zo lekker slapen, tot morgen!!
Hey meiden, Hier weer wat...leek net wel watersnood in de schuur.....Er komt water tussen de buitenmuur en de betonnen vloer door omhoog...Net nu de buren hun schuur hebben afgebroken en een nood schuur hebben neer gezet, Gekke is wel dat je aan hun kant van de schutting niks ziet, en ze denken (of weten) dat ze ggen put hebben dicht gegooid. Nog gekker is wel dat vrijdag met die regen hadden we nergens last van, zaterdag hebben ze hun schuur afgebroken en nu hebben wij watersnood....Dus Erik en ik flink lopen banjeren net buiten in de regen, en een dompel-pomp in de put gezet om het water af te voeren...Morgen bij daglicht maar op onderzoek uit denk ik..... @alle lieve berichtjes....Dank jullie wel jullie zijn echt schatjes.... @huisdieren die raar doen, onze hond is normaal al wel een kroelerd maar nu ik wordt soms echt gek van haar....Ze besprinkt me gewoon bijna en moet bijna helemaal op schoot....Raar beest. @Sureyya mooie foto's hoor. Leuk! @Cygnet: Mooie buik weer....Dikkie dik...echt super. Ga hier nog ff snuffen op zp en dan maar proberen te slapen, maar zit nu zo vol adrenaline dat ik een beetje hyper ben. Door het gebeuren in en om de schuur... Truste!
Morning meisjes Nou mijn eerste dag "verlof", vind het nog steeds een raar idee. Wat zal ik eens gaan doen vandaag? Ben er wel gewoon vroeg uit gegaan met man en dochter, anders heb ik helemaal het idee dat ik amper leef haha Lig nu lekker bij te lezen hier, ga zo even douchen en dan iets in het huishouden denk... Of een boekje lezen, of een dvdtje kijken, of of of Morgen is Fenna een dagje thuis dus dan verveel ik me niet
De schade valt nog mee, maar we hopen nu dat het even droog blijft. We hebben gisteren de boel nog leeg gepompt en als het nu droog blijft kunnen we op onderzoek uit gaan waar het probleem ligt en wat we nu kunnen doen...Beetje jammer.
Ik ga vandaag en vrijdag nog naar mijn werk en vanaf volgende week blijf ik dus thuis, gewoon voor mijn eigen gevoel... Weet iemand hier hoe een bloedonderzoek formulier er uit ziet? Ik maak me een beetje zorgen om mijn vader...Hij heeft maandag long foto's moeten laten maken. En nu is hij gisteren door de assistent van de dokter gebeld en moet bloed gaan brengen. Ik vroeg net aan mijn moeder wat ze gaan onderzoeken, maar toen zei ze alleen maar dat de hele 1ste rij staat aangekruist...Maar wat staat daar? Ik wilde even gaan googlen maar zie het zo niet...Kenners hier? Nou ga me even aan kleden....Tot vanmiddag. XXX
Marjan, lekker dat je overstromingen hebt. Hoop dat t bij alleen gister blijft en dat jullie snel de oorzaak vinden. Wel beetje toevallig dat het na t afbreken van die andere schuur is. En dat bloedonderzoek weet ik helaas ook niet Miss ff je ha bellen, is toch niet geheim denk ik... Darren wordt vandaag naar school gebracht door opa, dus ik lig nu alweer in m'n bedje. Alleen weer last van m'n darmen, dus hoop dat de lactulose zo gaat werken!! Voor de werkende meiden; werkse! Voor de thuis zijnde meiden; verveelse!