Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ja appeltaart met slagroom, heeeeeeeeeeeeeeerlijk!
    Enhet liefst nog een bolletje kaneelijs "on the side"

Natascha wat een klotenieuws... Hopelijk valt het mee, maar wat vreselijk dat zo iemand voor de 2e keer in zo'n hel terechtkomt!

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje wat een rotnieuws Natascha ...klinkt niet goed ...knuufffff

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    jummie

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    babe; hier werd darren met 36 weken geboren, en als zijn lever goed had gewerkt hadden we gelijk naar huis gemogen.
    Ik had met 32 weken toen alles al klaar.
    Achteraf ben ik daar erg blij mee, want zelf kon ik in het ziekenhuis niet doen en mijn moeder was elke dag aan het werk en kwam daarna gelijk naar mij toe.
    Nu wil ik alles voor de 30 ste week klaar hebben.
    Meeste kleding is gewassen, bed gaat rond de 30 weken op klossen, stapt heerlijk in en uit bed met die dingen en zelfs m'n ziekenhuis tasje wil ik voor de 30ste week klaar hebben.

Nou denk ik zelf niet dat m'n baby tot de 40ste week blijft zitten, dus vandaar dat ik wat eerder klaar wil zijn.

Ik ga nu ff uurtje slapen en daarna darren van school halen!

Ciao!

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik wou eigenlijk ook zoveel mogelijk met 30 weken klaar hebben voor de zekerheid, maar de wasjes bewaar ik nog wel ff... lijkt me wel relaxed om dat te kunnen doen wanneer ik thuis ben aangezien ik verder dus fulltime werk... :(

Maar dat kan mijn moeder/smoeder dan eventueel altijd nog doen, die hebben daar ook wel tijd voor gelukkig :)

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!!

Hier ook een dagje vrij, lekker hoor want het is mooi weer.
    Nathan is weer beter, alleen stront eigenwijs *zucht*

Ik wil in de tuin bezig!! Heb ontzettende nesteldrang, maar ik kan helemaal NIKS doen. GRRRRR.

@ Pien, lekker relaxen thuis joh ;)

@ Marjan, lekkage? Oh dat is echt ruk, succes.

@ Natascha, sterkte :(

Wij hebben alles ook al klaar hoor, bed komt niet op klossen. We hebben een waterbed met wollen onderdeken. Maar het bed is 180 cm dus ik moet even kijken of ze daar ook een waterdichte molton voor hebben. Heb al wel 2 x een 1 persoons, was nog voor ons oude bed.
    Bij ons komt de kraamzorg 7 weken voor de uitgerekende datum langs, dat duurt dus nog wel even ;)

Hmmmm wat zal ik eens gaan doen, huis is helemaal aan kant. Moet alleen nog stofzuigen, Rein mag dweilen want ik krijg ontzettend veel last van mijn bekken als ik dat beide achter elkaar aan doe.

Oeh en mijn boxkleed + boxzak komt vandaag ook!!

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Voor iedereen die nog spulletjes moet kopen, bij prenatal is de hele week online alles met 15% korting !!!

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Dank voor jullie lieve reacties op de buik foto.

@Alpenmama Gefeliciteerd met jullie trouwen! Superlieve foto zeg! Ik wens jullie een lang en gelukkig leven toe samen!

@Marjan Jeetje wat een toestand. Veel sterkte daar met de schade

@Natascha Wat een naar nieuws. Veel sterkte en hopelijk is het operabel

@Bedrustclub Allemaal sterkte en doe het rustig aan. Het komt goed allemaal en op naar de 37 weken minimaal!!

Werk Ik werk gewoon mijn 32 uur en dat gaat prima. Ik heb wel een hele flexibele baan dus ik kan ook makkelijk even wat meer rust in bouwen (bijvoorbeeld wat later beginnen of eerder weg). Dat scheelt een heleboel

Kamertje Tja, ik kan pas na week 29 aan de slag... Daar baal ik wel van maar goed, we moeten eerst ons nieuwe huis bewoonbaar krijgen en dan is Truitje aan de beurt. Wel ligt er met 29 weken een nieuwe vloer in en zijn de wanden mooi glad gestuuct en dan gaat het natuurlijk snel.

Prenatal Hebben jullie ook die kortingstickers ontvangen van de Prenatal? Ik ga lekker shoppen dit weekend. We hebben natuurlijk niet veel meer nodig maar een paar dingen wel (we hebben nu namelijk een grote badkamer met bad dus...) Ook ga ik nieuwe flessen kopen (vind ik een prettig idee) en dan alles met 15% korting. Toch mooi meegenomen.

Echo Ik kijk enorm uit naar de pretecho volgende week! Lijkt me zo leuk om de kleine meid weer te zien!

Ik heb om 12 uur mijn jaargesprek met de baas.. ben benieuwd. Ik verwacht geen rare dingen maar altijd een beetje spannend.

Iedereen een fijne dag en tot snel

PS: ik ben vast heel belangrijke dingen vergeten en dikke excuses daarvoor. Het is helemaal niet mijn bedoeling om iemand voor het hoofd te stoten!!!

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    altijd spannend een functioneringsgesprek, succes!

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Thnx voor de reacties.
    oeeh ja functionerings gesprek altijd leuk hahaha.
    kraamzorg komt hier dinsdag voor een intake maar hoef nog niets in orde te hebbenwant daarvoor komt ze nog een keer langs maar voglens mij heb ik alles al maar weet ook niet zeker haha

11. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Zo ik heb HONGER :$ Dat is weer een nadeel van thuis zitten... Ik heb vanmorgen gewoon 2 boterhammen op en tussendoor een banaan plus een liter water, maar mijn maag knort echt niet te zuinig :) Nog een half uurtje en dan ga ik lunchen :p

Over de taart, ik zit te denken aan een lekkere chocoloade taart :D Nu nog een lekker recept vinden!

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    chocotaart... mmmmm, dat lusten we ook wel hier :)

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    lekker chocotaart !! Jammie jammie ...

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ga mezelf even lekker boterhammen met haring in tomatensaus maken :)

15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @Waternood: Hoop dat jullie snel de oorzal vinden

@ natascha: Sterkte

@Taart. het water loopt me al in de mond

@ Klossen: Heb net gebeld en ze komen ze volgende week donderdag leveren, mischien wordt het dan wat makkelijker om uit bed t ekomen.

Uhmmm en verder ben ik alles weer vergeten :S

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    "dement" ? :p

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Olá!!!

Natasch: Sterkte, wat een klote ziekte he....

Hier lijkt het water even weg te blijven dus we kijken vrijdag middag wel even want dan is Erik vrij....

En eigenlijk willen we va het weekend naar het vakantie huisje van mijn ouders...Even afwachten nu.

Klossen mag je hier ook maximaal een half jaar lenen, dus misschien dat ik ze over een week of 3 ga halen....

Intake kraamzorg...ik heb geen idee wanneer en of ze hier gaan komen. Heb er niks over gehoord....

Nog 1 dagje werken voor mij, alleen vrijdag nog. Collega's waren mega lief dus m'n gevoel erbij is al een stuk beter....

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Dement ben ik zeker :p. Ik vergeet echt alles.

Kraamzorg. Ben benieuwd of ze komen bij een 2e. Vorige keer kwamen ze rond de 34 weken volgens mij

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjand blij dat je je nu beter voelt.

Ik zit met dubbel gevoel ik werk nu bij de trans en er staat dus een vacature op internet dat ze invallers zoeken voor de activiteitenbegeleiding ik heb nu vaste baan op wonen voor 60% maar wil liever activiteiten begeleiding gaan doen dus wil hier graag op sollliciteren. Maar aangezien wij een huis hebben gekocht moet ik natuurlijk wel een goed inkomen hebben weet neit zo goed wat ik nu moet doen:(
    iemand advies of goede tips voor mij?

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    He Marjand, ben blij dat je gevoel al weer wat beter is over niet meer werken :)

Deel Deze Pagina