Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Natas: Zoeken ze een invaller? Hoe moet ik dat zien, want dat klinkt niet als een vast aantal uren per maand of zeg ik nu iets doms :) Als het wel gaat om een vast aantal uren per maand kan je natuurlijk gewoon solliciteren! Zo niet, ja dan is het moeilijk ivm behoudt van je salaris etc (denkend aan jullie nieuwe huis). Je moet maar zo denken: Die zwangerschap (+verlof) duren nog maar eventjes, die baan heb je daarna weer voor heeeel lang.

@ Marjand: Fijn dat je je beter voelt. Doet je goed he zulke lieve collega's? Ik kreeg ook al lieve smsjes en mailtjes van ze, geeft me echt een gerust gevoel. En ik ben ook van plan om eens in de twee weken nog een keer te gaan lunchen daar, gewoon om het contact te behouden :)

@ De rest: De taart zit in de oven :p Iedereen wie wil mag ene stukje komen halen :D Ik ga nu lekker even op de bank met mijn boek 8)

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    waar wooon je????????????????????

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    misschien kunnnen we wel car-poolen ...

4. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ja ik kom jullie wel ophalen anders... woon in het zuiden

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ikke in het zuid-oosten !!!

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ikke in het Hoge noorden :(

7. Mannin

Mannin Actief lid

21 aug 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Natasha. Vreselijk bericht.

Heb vandaag de suikertest gehad...dat suikerdrankje is echt echt echt te goor om half negen 's ochtends op een nuchtere maag. Jek.
    Zijn er nog meer mensen die moeten?

8. Tinkerbel1984

@ Mannin: Nope niet gehad. Ik word elke keer zo naar van jouw naam en plaatje :) Hoe kom je op die naam? Ik heb echt het idee dat ik tegen één of andere vent praat nu :)

@ De rest: Hmm ik in Zuid Holland hahahaha :D

9. Mannin

Mannin Actief lid

21 aug 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
  10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    whahahaha, mannins naam had ik nog niets in gezien, maar het plaatje trekt me ook elke keer! :)

Heb die vent toen volgens mij bij OPrah gezien?

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    oh en zuid holland... hmmm, dan zou ik pas na het avond eten bij je aankomen, dan is alles vast al op :p

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mannin , ik heb gewon de bloedtest gehad , die was niet goed , gelijk dieet en nu sinds vandaag insuline

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik bewaar wel een stukje voor je !!

14. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    ok, dan ben ik dus als ik nu weg rijd rond 15.00 bij Marjon, en rond 17.00 bij Babe (kan ik je van je werk ophalen) zijn we rond 19.00 bij Tink...komt dat uit??

15. Mannin

Mannin Actief lid

21 aug 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marjon 2

O, wat gek.
    Bij mij werd m'n bloed getest een uur nadat ik dat suikerdrankje had gedronken. Had je al klachten soms?

Vind je insuline slikken/prikken een beetje te doen? En belangrijker nog; voel je je er beter door?

@Babebabe
    Google maar eens op 'the pregnant man'.. of niet.
    Tis een vreemd verhaal wel hoor hihi. Het is een vrouw die nu als man door het leven gaat, getrouwd is met veel oudere vrouw en nu dus ook nog een kindje heeft gekregen...

Valt mijn naam ineens best wel mee hè? ;)

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik ken het verhaal idd! Wat ik zei, heb het volgens mij bij Oprah gezien, zijn vrouw kon geen kinderen dragen, en hij was nog niet volledig getransformeerd dus toen is hij/zij zwanger geraakt, en na de zwangerschap ging hij volgens mij volledig over op man zijn...

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zou echt een moord doen voor wat chocola nu...:) komt door die taart van je Tink! :p

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Nee geen klachten ,maar risicogroep :

Vader heeft suiker , en 2x miskraam , 1x bbz , blijkbaar dan ook meer kans op suiker ..

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ehhh wat voor taart werd er gebakken....Lust ook wel een stukje.

woon in zuid-holland, pas ik er ook nog bij?

Ik moet ook weer eens mijn lekkere taart gaan bakken, chocolade-speculaastaart....hmmmm nu al zin in.

20. Tinkerbel1984

Komt precies uit, maar geen garantie dat die nog niet op is hoor :p Ik had het op hyves gezet en kreeg ineens 3 smsjes van vriendinnen hahahaha, willen allemaal ineens langskomen :D

@ Mannin, ja sorry het kwam waarschijnlijk een beetje rot mijn mond uit maar ik vraag me dan af hoe je erop komt om je onder zo'n naam in te schrijven? Of ben jij soms Kelly :p:D

Sorry ik word melig, teveel chocola denk *sorry babebabe* :)

Deel Deze Pagina