Erik is ook niet geduldig genoeg om te wachten tot hij iets voelt maar gisteren zag je m'n buik zo bewegen dat hij daar wel een paar seconden op wilde wachten...Nee als het langer duurt dan een halve minuut zegt hij: lui kindje he? Volgens mij doet hij niks....
Hahaha echt alle mannen zijn hetzelfde he, kan daar zo om lachen Vind het soms ook zo sneu, dan is de beeb onwijs druk bij mij en legt hij zijn hand op mijn buik en STIL Maar ach, ik weet uit ervaring hoe "erg" het nog gaat worden, aan het einde zie je (althans zag ik) hele voetjes uitsteken en een kont langs draaien Ik zit vol van de choctaart dus nee dank je haha En manlief is niet tuis, beetje jammer... Hij kan wel elk moment thuiskomen en ga dan denk maar even een uur onder de douche zitten..
Mij? denk ik.... En dat kontje hebben we gisteren echt al voorbij zien draaien...Jeetje wat een belachelijk gezicht....
echt kon je dat zien?? ik heb soms wel bepaalde delen van mijn buik die wat harder zijn, maar heb nog geen lichaamsdelen gezien
Hier komt ook vaak een kontje voorbij hahaha! Gelukkig heeft Marcel wel geduld, of hij is bang voor me (hormonster) dat hij net zolang wacht tot de baby wat doet. Al hoef je niet lang te wachten opzich, baby houd van aandacht! Ik lig lekker in m'n bedje met een kruik tegen m'n rug, verrek van de pijn. Truste meiden
Ja babe ik doe zeker rustig aan. Maar ben bang dat het darren ophaal avontuur me opgebroken heeft. Ben kapot! Hoef nu gelukkig ff nix meer! Morgen darren nog naar school brengen en dan is hij daarna tot zondag bij z'n vader. Dus kan ik helemaal tot rust komen xxxiess
No Thanks Marjand! Zo vanavond hebben we weer een sollicitatie gesprek voor een huishoudelijke hulp. Nu zitten we indubio, we vonden ze eigenlijk allebei even goed. Nog even een nachtje overslapen. Zucht, Sven zeurt dat ik mee moet naar bed, anders wordt hij wakker van mijn licht. Mannen, GRRRRRR
Taart: lekker hmmmmmmmmmmmmmm krijg echt trek van jullie. Zuid-holland: Ga ik van het weekeind heen. Mijn familie woont daar. In Dordrecht en Papendrecht. Ben zelf in Dordrecht geboren TInkerbel: Dus als we dan een taart nodig hebben kunnen we die bij jou bestellen?? Hoop dat je al wat minder harde buiken heb. Marjand: Kunnen we niet een keer een meeting bij jou doen?? Gelijk een curcus taart bakken Lekkers in zuiden: Het leven is goed in het brabantse land Carnaval: Ik hoop dat het me lukt om te gaan naar de optocht. Heb er helemaal zin in. Wil ook feestuhhhhhh. Hahhahaha terror jaap buik moest er wel om lachen toen ik dat zag. Dr papa:Klinkt best eng als je die naam zo leest. Maar gelukkig is het maar een echocopist hihih Buik. Heb ook wel eens geen honger doordat de kleine er tegen aan ligt of heel misselijk wordt. Bevallen: De vk zegt dat ik het ziekenhuis niet haal. Ik ehb dus geen keus waar ik wil bevallen en zal dus ook de trap af moeten als het niet goed gaat Yes: Jouw buik groeit ook goed. is een mooie zwangere buik aan het worden beebie voelen: Hier is de kleine ook rustig als Jeroen zijn hand op mijn buik legt en hij heeft net als de andere mannen geen geduld op te w88. Ook durft hij niet op mijn buik te drukke en mag ik de baby ook niet wakker schudden. Hij denkt dat ik de kleine dan pijn doe. Huishoudelijk hulp: Wil ik ook !!!! Ze zijn alleen super duur. Dus dan toch maar zelf doen. Werk: Vandaag Jordy weg wezen brengen, kwam mijn teamcoach naar me toe of het straks niet te zwaar is om 3 dagen te werken, dus ik vroeg hoe ze daar aan kwam. Zegt ze dat ze het goed bedoelt. Hoor ik daarna dat ze zelf meer uren wil in de dagopvan en probeert zo aan mijn uren te komen. Dacht het dus niet. GRRRRRRR
Dank je...Ben er eigenlijk ook wel mega trots op...Niet dat ik er nu nog in kan, maar ach dat is dan weer kleinigheidje he . Als ik me dan bedenk dat dat nog geen jaar geleden is...Echt vaag, er is dit jaar zoveel gebeurd. En over een kontje voorbij zien komen, ja ik zie al wel echt dingen uitsteken. Dus niet een vaag plopje maar echt een grote hobbel rechts en dan even daarna kleine hobbel links, dus een voetje of zo....Zo leuk. Ik maak de baby ook wel eens wakker en dan krijg ik ook van Erik op m'n kop die denkt ook dat dat zielig is....Nou de baby doet het ook wel eens bij mij hoor, is toch ook niet zielig. Ik zeg ook gewoon: hij/zij begon!!! Oh en goede morgen allemaal!!!!
hahaha!!! Ach ze moeten ook wel ergens tegen kunnen hè. Hihi. Ook goedenmorgen! Vandaag nog dagje werken??