ik ben meer van de Muse, counting crows, red hot chili peppers, en most of all The Killers al vanaf het begin, dat is beetje mijn muziek zeg maar echte pinkpop muziek dus man, ik krijg die dag hier echt niet om....
Joehoe Zo, weekend Over die feesten, jaaaaaa 1 maart begint de voorverkoop van Awakenings Festival, can't wait En uiteraard weer Mysteryland dit jaar Ben 2 jaar geleden hoogzwanger naar Awakenings geweest, was toen 31 weken. Lekker op mijn kleedje gelegen en mensen gekeken, muziek geluisterd, bijgekletst, heerlijk 8) Vorig jar weer helemaal los gegaan en dit jaar dus weer Pinkpop: Hmm misschien ook wel leuk, zijn vaak ook best leuke bands en ik ben vooral gek op dat festival sfeertje Hier gisteren weer een beroerde avond gehad. Beetje te druk geweest overdag denk want lag 's avonds gestrekt op de badkamervloer met flinke krampen Weer een uur onder de douche gezeten en toen ging het weer, dus zal wel loslopen allemaal... Nu net gelunched met een tosti maar ik snak naar een frikandel FREAK! X
hier ook 2 tosit's achter de kiezen en zit er nu zwaar aan te denken om naar de appie trijden om IETS van chocola
Hallo!!!! Uitgewerkt en weekend!!!! jeeeee! Nu ff naar de verjaardag van mijn moeder..... Val ook niemand aan hoor vanmorgen iedereen mag gelukkig in NL een eigen mening hebben... Decibel en dat soort feesten ook niet aan mij besteed.....Doe mij ook maar iets van pinkpop. Of gewoon hier op het dorp de feesttent met foute artiesten met een grote groep vrienden aan de flugel.... Of gewoon een leuk concert van PINK!!!! Heerlijk wijf.... Maar goed even niks op de agenda helaas....Misschien de feesttent nog maar dat is rond koninginnendag. Dus dat is net wel of net niet...even afwachten... Sureyya: Goed nieuws meid!!! Doe maar relaxed en zorg dat de boel gesloten blijft...hihihi Hmmmm een frikadel heb ik ook wel zin in en een frietje pinda....(Ik hou me sterk en doe het niet (nog))
Nou hoofdpijn heb ik meestal wel een paar dagen, maar dat heeft een andere reden dan de muziek hahaha. Maar meeste last heb ik dan van spierpijn, zelfs op plekken waarvan je niet weet dat dat spieren zitten. Met 31 weken op een buiten festival in de zon chillen zou ik ook zeker wel doen! Heerlijk genieten! Vorig jaar decibel was volgens mij 35 graden in de zon, ik was erg blij dat ik mijn bikini aan had! Pinkpop is mijn ding niet, vind wel muziek als nirvana, red hot chilli peppers en metelica super gaaf!
Haai meisjes! Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen hier? Ik heb vandaag eindelijk mijn 20w echo gehad en we krijgen opnieuw een zoontje! Hartstikke leuk! Surreya had het wel mis geloof ik
gaaaaaaaaaaaap, hier ook rustige boel hoor, opt werk ook al pffffffffff, gaan vanavond lekker pizzaatje halen en nieuwe film, sherlock holmes kijken, nu al zin in !
Zo weer vrij van werk gesprek ging goed heb aangegeven dat ik ook wel graag avond weer wil werken en wat kwa verzorging wil gaan doen maar me unithoofd denkt dat geen goed idee is dus laat ze me naar bedrijfsarts gaan om te kijkn wat die zegt. SHoppen net nog ff 2 nieuwe leggings gekocht van die spijker dingen leuk jurkje en mega mooie schoenen van replay zijn makkelijk aan en uit te doen zeer belangrijk NU ff me tompoes eten daarna nog ff reep chocolade naar binnen werken
Ingeltje gefeliciteerd met de goede echo en het feit dat er weer een klein mannetje in aantocht is! chocola ik kan niet wachten om naar huis te gaan.. daar ligt nog cote d'or van mijn aanval van woensdag !! nattascha fijn dat je gesprek goed ging! gourmetten ook altijd heeeeeeeeeeeeerlijk.... hmmmmmmmm.... sherlock holmes is erg leuk, ik heb hem in de bios gezien!
Oh ja, en na de pizza vanavond staan er nog lekkere negerzoenen op me te wachten, en een halve zak paprikachips
Hier net even met de bus naar Zuidplein geweest, bus stopt voor de deur. Moest gewoon wat kopen. Beeb was supper acief, volgens mij is ze de kamer waar ze tijdelijk in woont aan het behangen en verven, jeetje zeg. En Süreyya onverwacht door de bocht (had niets zegt tegen haar), De baby is jou lekker aan het schoppen he. Ik zeg hoe weet jij dat, zegt ze ja dat zie ik gewoon, ik heb hele goede ogen. Nou geef dan maar weer antwoord. Nu zo Derya in bed om 18.00 uur, want die heeft niet veel geslapen vanmiddag. Süreyya gaat om 18.30 uur en en ik ga daar gelijk achteraan bankhangen, daar is namelijk niet zo veel van gekomen vandaag. Ingeltje: leuk weer een jongentje, gefeliciteerd. Jammer dat Süreyya er naast zat.
Hallo!!!! Hier ook net bij m'n moeder een tompouche op gegeten...hmmm lekker hoor. En net een frietje met frikadel....jammie, jammie.... Nu over volle buik....even laten zakken maar geloof ik. Mooie schoenen natasch...lekker hoor shoppen. Ingeltje: Gefeliciteerd met de goede echo en je zoon!!!! Leuk je hier weer eens te zien/horen....Verder alles goed met je? Ikke erg moe ga zo denk ik lekker chillen op de bank.....