Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik ben een expert member, ze kunnen beter zeggen , die lult teveel !!!

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nee vandaag vrij, morgen nog 1 keertje werken....

Nou nou VIP, je bent hier echt te vaak dan he......

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Oh dus voor hele moeilijke vragen moeten we bij jou zijn.....

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    niet te moeilijk he --------->

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    hihihi

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hahahaha!!
    Wou al vragen of VIP inhielt dat ik teveel aan het lullen was hier.
    Maar kan ik daar wat mee dan??
    Er veranderd toch niets nu ik VIP ben?

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    volgens mij veranderd er niks,iig noit iets gemerkt ....Hoe meer je lult , des te duurdere naam krijg je ..

Wat zal mijn volgende naam worden ?????

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Het is voor negenen, OMG, wat een gelul! hahaha

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    blablablabla

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    :d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Goede morgen.

Jullie kunnen al zeveren zo vroeg ik de morgen :p, ik moet nog wakker worden ;) hahhahahhaha

Uitslag van mijn urine is binnen. Ik heb geen blaasontsteking meer. jeeeeeeh,

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat goed Linnie !!!!!

13. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Morning :D

Pff wat interessant zo op de vroege ochtend allemaal, vips en experts 8)

Gister uiteindelijk 2 pcm genomen en toen zakte de harde buiken een beetje weg en ben ik in slaap gevallen, pff die hielden echt lang en regelmatig aan :$

Vandaag een dagje met Fenna thuis, merk wel dat dat echt pittig is pfff... Ze loopt nog niet supergoed dus veel tillen en bukken etc, echt een zware dag dus. Maar manlief zei al dat hij een rustige dag had dus ik kan hem altijd bellen, de lieverd :)

Nu ben ik hard aan het duimen ;) Hij heeft om 9 uur een belangrijk gesprek op kantoor over een nieuwe functie. Hij wil hem zo graag hebben en het scheelt ook zoveel geld, dus dat zou echt supernieuws zijn :D Ik ga vanaf juli 1 dag minder werken en als hij die nieuwe baan krijgt merken we dat niet eens in geld :D Dus nu maar duimen!

XXXX

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Tink dat zou wel super zijn als hij die baan krijgt.

En ach je moet ergens over ouwehoeren als het nog zo vroeg is hè ;)

ik ga ff darren aankleden, heb helaas nog niemand die hem naar school kan brengen, dus denk dat ik nog tot half 10 wacht en dan ga ik zelf.

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    He Linnie wat geweldig! Geen blaasontsteking!

Hoe oud is Fenna? (leuke naam trouwens) Maar ik kan kan me helemaal verplaatsen in jou gebukt en getil. Popje kan lopen maar wil niet altijd. Zegt gewoon keihard 'Nee' haha. Dat zijn echt vermoeiende dagen.

Ik heb geregeld dat in mijn verlof mijn man een dag thuis komt werken en de oppas elk een dag in de week. Dan ben ik maar 2 dagen alleen. Dat is nog wel te overzien.

Ik heb trouwens gisteren geregeld dat mijn ouderschapsverlof worden onderbroken tijdens mijn zwangerschapsverlof. Heb ik mooi 16 weken langer ouderschapsverlof (neem 1 dag in de week op) Het liep nog tot april 2011

Pip

16. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Yes: Heb je nog meer reacties gehad op je hyves oproep trouwens? Wel lief van die mensen :)

@ Pip: Fenna is denk ietsje ouder dan jouw prinses :D Ze is van 8 september 2008! Dus nu bijna 17 maanden ;) Ze kan wel lopen maar nog erg wiebelig, daardoor durft ze het nog niet zo goed. We oefenen heel veel want ik wil wel dat ze goed loopt als smurfje twee komt :)

Ja Fenna gaat ook gewoon 3 dagen naar de gastouder in mijn verlof, dan ben ik 2 dagen met haar. Soms gaat ze één van die dagen naar mijn schoonouders zodat ik meer rust heb. Voel jij je soms ook zo schuldig? Vind het echt moeilijk om haar weg te brengen als ik thuis ben, maar ja...

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Goedemorgen dames

jeetje wat schrijven jullie veel zeg pffff hou het echt niet bij hier.

Hier een beroerde nacht gehad *lees heel de nacht wakker geweest*

Gisteren pretecho gehad van onze babies was super mooi om te zien.. ze liggen als ying yang in de buik jongetje met zijn voetjes op mn blaas vandaar dat ik 10000000x per dag naar de wc moet dus.
    meisje ligt met haar voetjes onder mn ribben.
    was wel mooi om te zien dat het meisje tegen het hoofd van het jongetje schopt en het jongetje op zijn beurt knietjes geeft tegen haar hoofd..
    Onbegrijpelijk gewoon dat er zo'n dun vlies tussen zit die hun twee scheid van elkaar
    heel raar om te beseffen ook dat er gewoon echt 2 mensjes in je buik groeien meisje woog nu 483 gram en het jongetje 496 gram...
    maar ja ben 2 cd-roms met 86 foto's en een uitgebreide dvd rijker en 150 euro lichter :D

Ik ga zo maar eens teletubbies kijken met mn manneke en dan hopen nog even tegelijk met hem een dutje doen

dames een fijne dag vandaag

18. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames/
    pfft was er te vroeg uit zeg ze zijn douche al aan slopen kon me niet eens meer douche:( dus vandaag maar ffies naar me ouders daar ff douchen.

Verder bijgeleze volgens mij niet heel veel byzonders gemist of wel?

19. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Hier ook de telerubbies! Kraaien dat ze daar naar kan! Geweldig.

@Silvia: Geweldig gewicht hebben die kleintjes voor jou termijn!!!!

@Linnie: Popje is van 30 september: zij is zich ook erg bewust van haar wiebeligheid, daarom wil ze niet. Soms loopt ze de halve marathon, dan valt ze een keer, groot drama en dan wil ze een paar dagen niet meer. Maar als haar vriendje Gijs is langs geweest, wil ze altijd lopen, heel grappig (hij is 6 dagen jonger)

@Schuldgevoel, ja dat heb ik ook, maar gelukkig komen mijn ouders ook vaak hier of ik ga met hen mee. Ben ik toch bij haar maar hoef ik niets te doen.

Pip

20. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Doet Fenna ook van die acrobaten acties? Popje kruipt zelf de bank op en gaat dan los staan! iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii En dan heel trots kijken en ik rennen!!!!

Engerds

Deel Deze Pagina