Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    De reden dat ik maar 1kindje wil is omdat ik erg moeilijk jeugd heb gehad en ik wil mijn eigen kind alles kunnen geven vandaar dat ik liever bij 1 kindje hou maar goed me vriend wil er zowieso meer dan 2 haha dus er zullen idd ook wel meer gaan komen maar ben zo bang dat ik ze dan niet alles kan geven snappen jullie wat ik bedoel>?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik snap wel wat je bedoelt , maar vergeet niet dathet belangrijkste wat een kindje nodig heeft is jou liefde , verzorging ,toewijding , aandacht ......En al dat materiele is mooi als je ze alles kan geven , maar daar draait het niet om..........

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey Meisjes!!!

Natasch: kijk gewoon eerst hoe het met deze kleine gaat, ik weet zeker dat jij een hele lieve mama gaat worden. En voor kinderen is liefde veel belangrijker dan ze alles kunnen geven. Wij waren thuis met 4 kinderen. En ik heb altijd de kleding van mijn zus moeten dragen, we gingen met de vouwwagen op vakantie en heb nog nooit een nieuwe fiets gehad....Maar was ik gelukkig...JA. Ben blij met mijn zus, broer en zusje en natuurlijk mijn ouders....Voor mijn gevoel ben ik nooit iets tekort gekomen, we mochten heel veel thuis. Mijn moeder was (en is) er altijd voor ons. En nee met een kinderfeestje gingen wij niet zwemmen of naar een pretpark maar gewoon knutselen en spulletjes doen...Geeft helemaal niks....

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Zelf zou ik er wel 4 willen en niet te ver uit elkaar (weet wel dat dat niet perse hoeft te lukken, maar als ik daar niet aan hoef te denken), maar Erik wil dat echt niet....die zegt 2.....Nou ja eerst nummer 1 maar eens gezond op de wereld zetten en dan zien we wel weer verder....

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Idd zo ging het bij ons ook en dat is idd niet erg was allang blij dat ik kleren etc had ben zelf de oudste trouwens maar me moeder was niet egt van rekeningen betalen enz zijn dus paar keer uit ons huis gezet doordat we neit genoeg geld voor alles hadden vreselijk om dat mee te maken wil mijn kindjes dat niet aandoen

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    daar maak je ook een punt Natascha ,maar weet zeker dat het jullie gaat lukken om het niet zover te laten komen ...kknuuffsss

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wilde ongeveer het zelfde opschrijven als marjon....Dat gaan jullie echt niet doen...

Tommy tippie flessen wilde ik ook meer over weten...Dus kan je zelf niks over vertellen. Ga op de beurs ook even kijken bij hun stand....

8. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    :) mijn urine ruikt soms een beetje naar ammoniak, das toch niet normaal. weet iemand wat dit kan zijn? :)

Broertjes/Zusjes: Hou oud zijn de broertjes en zusjes als de kleine komen? JOrdy is 19 maanden als de kleine komt. Jordy loopt gelukkig ook al heel goed en klimt zelf de trap enz.

wegbrengen: Moet zeggen dat ik hem soms ook met tranen in mijn ogen achter laat. Lukt me jammer genoeg niet om er 7 dagen voor te zorgen. Voel me soms een slechte moeder dat dit niet lukt.

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Linnie, je bent echt geen slechte moeder als het je niet 7 dagen per week lukt in je eentje!!!!

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    thnx :D gelukkig hebbe we allebei een baan idd enzal me uiterste best doen goed voor onze kind(jes) te zorgen:D

Ik wil ook borstvoeding geven nog helemaal niet aan gedacht om flessen te kopen

Freshwear romper in melkpak koe - Baby-Slofje.nl#

Te sgattig deze site

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Oh en die ammoniak geur schijnt wel normaal te zijn. Sommige zwangeren hebben dat....Geen paniek dus.

12. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja ik wil ook BV gaan geven, maar zal misschien soms moeten kolven en ze zeggen dat de flessen van TT het meest op de borst lijken zodat die 2 goed gecombineerd kunnen worden...Maar ik weet er het fijne niet van hoor...

13. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Hallo meiden,
    Het is alweer een hele tijd sinds ik hier was (als jullie me nog herinneren). Te druk enzo. Ik hoop dat het goed gaat met jullie en jullie babietjes. Ik hoop dat ik er de komende weken wat vaker kan zijn.
    Hier alles goed. We verwachten een 2de kleine meid en die is erg bewegelijk (net als haar zusje indertijd). Ben ook al volop bezig met de voorbereidingen voor de geboortekaartjes + suikerbonen. Die maak ik allemaal zelf en daar heb ik best wel wat werk mee (en wil dat niet tot het allerlaatste houden). Maar het zal er goed uitzien :p.

Tommy Tippee flessen: geen idee. Wij hadden flesjes van Avent en daar zijn we heel tevreden van, dus die gaan we opnieuw gebruiken.

@Natasha: Jullie doen het vast heel goed! Maar ik begrijp wel wat je bedoeld. Gelukkig start je met 1 kindje en daarna zien jullie het nog wel ;)

14. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo Eekje...Moest inderdaad even denken wie je was....sorry...Maar volgens mij is het ook al wel even terug dat je hier bij ons was....

Hoe is het verder? Enne welkom terug hier.

15. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    maar ik voel me ook super schuldig dat ik hem 2 dagen wegbeng naar het kdv en 1 dag naar oma terwijl ik thuis ben. Hij is vandaag dus maar een dagje thuis gebleven, maar merk dat het toch niet echt lukt.

Gelukkig komt jeroen zo naar huis en kan hij de zorg overnemen

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    hier gebruiken we dr brown flessen.

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja maar Linnie, je doet het niet omdat je er geen zin in hebt. Het KAN nu gewoon even niet...Je moet nu ook even een goede moeder zijn oor de ongeboren uk....En je zelf!

Gekkkie!

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    tadaaa!!!

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    #1639 Springboon, 4 feb 2010
    Laatst bewerkt: 4 feb 2010
    Ze kunnen in flessenwarmers die vrij breed zijn.
    Prenatal is breed geloof ik.
    Zelf heb ik ze ook aangeschaft, en wil op de 9-maandenbeurs de kolfset erbij nemen (+ gratis flesje die je er ook bij krijgt als je wat koopt!)
    Heb er mee gewerkt, vindt het wel prettige flessen.. Liggen ook wel lekker in de hand

En ze lijken idd. op de moederborst ;)

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    en nog eentje...

Deel Deze Pagina