Mei Mama's deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by marjon 2, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wil ik ook wel bij je eten Deedtje! :p

2. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    M'n schoonouders hun huis staat in Sint annaland, tholen.
    Het huis was eerst van m'n ex, maar ze hebben vorig jaar woning ruil gedaan.
    Heb daar heel wat uurtjes geklust in dat huis!!
    Nu mag ik er eindelijk heen zonder dat ik nog wat moet doen, alleen maar genieten!!

Disney kaartjes, kan je op poobies.nl niet kijken of je zelf iets moois kan maken??
    Ik had eerst een woezel en pip kaartje gemaakt, super schattig, maar hebben iets anders gekozen.

3. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Goed bezig Marjan! Hou je jezelf heel??

Marcel had rundertartaartjes gehaald, ik heb hem net gevraagd of dat hij dat doorbakken ooit had gegeten.. Hij was vergeten dat ik geen rood vlees mag.
    Gelukkig had ik nog lekker vis in de vriezer, heeft hij meer vlees straks!

4. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Volgens mij heeft poobies geen disney toch....

Wij doen het ook via poobies...Hoeveel kaartjes heb jij nodig Yes?

5. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja hoe me zelf redelijk heel...beetje blauw nu en stijf...Dom he...ach ja. Wordt met de dag lomper hier.

6. Deedtje

Deedtje Bekend lid

Oct 3, 2008
    505
    0
    16
    Sufferd, pas je wel een beetje op voordat je straks nog met een pootje het gips in kan! Dan ben je helemaal uitgeschakeld!

Burgh Haamstede is leuk! Wij komen er regelmatig, wandeling door bos of over het strand! Ahh...van mij mag de zomer ook wel beginnen hoor!

Nee denk dat zoonlief daar wel voor tekent als avond-eten een bord vol chocolade. Hij vind toch al dat ik niet kan koken...oma kan het beter :D

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    wij hebben ons kaartje uit de baby wishper collectie van www.kaartmix.nl, die vind ik zoooo leuk

8. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Er staan toch een paar flinke villa's in Burgh Haamstede als je richting de grote overgang rijdt...De achterste villa (waar altijd een provincie vlag uithangt) was van Erik z'n oom en tante...Dus zodoende kwamen wij daar al vaak. Nu zijn ze gescheiden en heeft zij hier het huis gehouden en hij het huis daar. Als we er nu heen gaan hebben we dus geen adresje meer om naar toe te gaan. Maar we komen er minimaal 3 / 4 keer per jaar...Vaak ook in het najaar, lekker met de hond het strand op. Heerlijk uitwaaien.

9. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    doe je een beetje voorzichtig Marjan! :p

10. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Lief Marjon.. die kaartjes zijn ook leuk. Niet echt voor ons maar vind ze wel heel lief.....

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    lief zijn ze zeker !!!

12. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou zal het hier dan maar heel eerlijk vertellen....:) Niet door vertellen aan Erik, want t' is best een blonde actie....

De nieuwe nachtlampjes waren net binnen gekomen, dus ik heel entousiast naar boven rennen met die dingen. Dat ging nog goed. Heb ze op de nachtkastjes gezet....Maar aan mijn kant van het bed staat nu even de wieg...dus toen ik weer van het bed af wilde klimmen bleef mijn een na kleinste teentje achter de wieg hangen waar door ik dus plat op mijn bek naast het bed lag. Met mijn voet vast in de wieg (hij is van riet ofzo dus met van die gaten erin...daar zat dus mijn voet in vast)

En nu doet alles aan de rechterkant zeer en ben ik een beetje blauw...:):):):)

Ja ga me maar uitlachen..

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik lach je niet uit, vind het zielig!! :( wel voorzichtig he!! mini schopt nog goed?!

14. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja die is boos nu geloof ik....Of in shock...nee die voel ik nog heel goed, net als m'n kont...

15. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Sorry ik lach wel ;) nee vind het echt lullig voor je, bind jezelf maar vast op de bank, weet je zeker dat er geen ongelukken meer gebeuren.

Bij poobies kan je ook zelf een foto of plaatje uploaden.. Dus als je zel een leuk Disney oid plaatje hebt kan je die ook gebruiken.

Deedtje; darren vind oma's eten ook lekkerder...
    Altijd leuk om te horen hè :( haha.

16. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Mag best lachen hoor...is beter dan huilen.

Weet bij poobie's nog niet hoeveel ik ga bestellen...We zitten net aan de 70 kaartjes die ik zo uit mijn hoofd weet...Dus dacht er dan 80 te bestellen, maar volgens mij kan ik er dan net zo goed 100 bestellen want dat is net zo duur...

17. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hier mensen bij de trias verzekerd??? Weet hoe je bijna 100 euro kan besparen per jaar op de zorg verzekering...

18. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

Mar 21, 2009
    1,195
    0
    0
    schipperin
    @babe, geen idee waarom ze uit de collectie zijn.. Zullen het wel TE druk hebben gehad;)
    Ik kan ook wel zelf een plaatje uitkiezen en daar een kaartje van laten maken, maar dan kan je in de knoei komen met die copyright... Althans, dat zei die gast van disneykaartjes.nl, heb ik vanmorgen even mee gebeld...
    @deedtje, ik kom uit Terneuzen!

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

Aug 26, 2009
    4,091
    93
    48
    ha meiden!
    Ik heb het weer eens druk op kantoor, dus heb net alles bijgelezen, maar... uiteraard alles weer vergeten dus ga maar ff niet reageren!
    Ik las wel dat Marjand gevallen was, en hoe... Maar ik lach niet hoor!!! Nou ja stiekem een beetje dan.. (...:D...)
    Babe jij blijft gewoon werken hè, straks ben ik nog de enige fulltime bikkel ! :D:D Ik heb wel tegen mijn baas gezegd dat ik misschien beter in de ziektewet kan gaan wegens verminderde ontoerekeningsvatbaarheid... ik schreef daarstraks drie keer op een formulier onze telefoonnummer op de plaats van het fax nummer en andersom.. toen getiepext... en daarna gewoon weer hetzelfde opschrijven!!! Mijn collega's zien wat af ik ben soms echt labiel :D:D:D

20. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik denk dat als jullie hier boven stonden jullie niet meer bij zouden komen van het lachen...Ik op de grond rechter been omhoog vast in de wieg. Nee heel charmant....

Share This Page