haha, dat zijn onze "neplachen" whahaha, we zijn zo lekker gek op op de foto gaan... NOT maar ik vind ze ook wel aardig gelukt, ach ja, mijn moeder ook gelijk weer happy
dames: Ik ga mijn bedje opzoeken en morgen ochtend eerst naar de VK. Slaap lekker allmaal en hoop dat de kleintjes jullie ook echt laten slapen
Trouwens als je blijft twijfelen over je tattoo kan je beter een keer naar een goede shop gaan en vragen over welke grote het mooiste zou staan. Ze kunnen dan een soort voorbeeld in je nek maken zodat je gelijk ziet hoe het eruit komt te zien, dan weet je gelijk of je het moet doen of niet.
Kan ik inderdaad wel es gaan doen inderdaad! misschien wil ik straks ook wel juist iets anders, iets met de naam van de kleine ofzo, we wachten nog ff af trusten Linnie ik ga zo ook, zal nog ff bekertje warme melk maken, kan ik zooooooooo lekker op slapen
Ja ik zal eens kijken of ik foto's heb. @ Babe, ik ga naar de shop in Burgum. Echt een hele goede shop! Wellicht kan je daar ook eens heen gaan om te kijken, ideeën op te doen enzo?
Zo.... ben net terug van een speurtocht naar een softijsje met slagroom...... eerst naar de mac want vriendlief wilde een Franekerburger proberen, zegt ie moet jij niet een ijsje.. NEE want ik wil met slagroom! Daarna 10 km verder naar de friettent waar ze dat wel verkopen.... is de slagroom op! Ahhhhh daar kan ik zo woest om worden..... vind het meteen een ballentent!! Tattoo: Ik heb er zelf ook een een hele kleine van 2 bij 1,5 cm op mijn enkel een chinees tekentje.... heb er geen spijt van maar als ie morgen weg is vind ik het ook geen probleem. Vind die van Wendy van Dijk ook wel mooi, mooie plek en de betekenis ook. Ik vind zoiezo dat je er wel over na moet denken dat je als je wat ouder bent de tattoo ook nog mooi moet vinden.... en hou niet van grote prints en al helemaal niet als het allemaal verschillende stijlen zijn.... mijn vriendin heeft dat, verschrikkelijk! Maar das persoonlijk... bij mij in huis moet het ook allemaal kloppen... alle kaarsen moeten een kleur zijn, kandelaren hetzelfde... misschien ben ik gewoon een muts! Nou goed ga even zoeken naar iets anders lekkers te eten..... slaap ze allemaal!
Nog niets van Tante Mars gehoord?? * edit, lees net dat ze tijdelijk niet online komt.. Hoop dat alles in orde is..
Mogguh 8) Gisteravond weer zware krampen / lichte weeen gehad Maar weer pcm genomen en gaan douchen en toen ging het weer. Kost zoveel energie dat soort avonden, ben nu zo slap als een vaatdoek... Gister gewandeld van de parkeerplaats naar het restaurant (lees: Niet eens 100 meter) en daar doe ik een kwartier over.. Elke keer een harde buik tussendoor dus stoppen en stilstaan, my god... Zelfs boodschappen doen gaat ff niet! Vandaag dus maar weer heel rustig aan, vanavond eten bij mijn ouders
Nathalie; wat een sukkels dat ze geen slagroom hadden!! Ze kunnen toch wel rekening houden met de zwangere op deze wereld! Hahaha. Ik zal ook kwaad zijn geworden. Gelukkig heb ik tegenwoordig altijd ijs en slagroom in huis, voor het geval dat. Tink; dat klinkt niet fijn. Gelukkig hielp je pcm wel en heb je wel goed kunnen slapen. Super vermoeiend is dat ja, ik moet eigenlijk vanmiddag ergens heen, maar bel toch maar weer af, heb vanavond een verjaardag waar ik een uurtje heen wil, dus moet ik vanmiddag goed rusten.
Aszz, Rinto ben ik ook geweest inderdaad toen hij nog in Groningen zat, daar heb ik het idee toen ook op gedaan, en ik kom uit Burgum, dus als ik ga, ga ik daarheen! mijn moeder heeft ook een hele mooi laten zetten daar, een lieveheersbeestje! Loran, waar las je dat van Mars?? had haar vorige week ook ff opegzocht, en zag dat ze tot eind jan nog wel actief was, maar alleen niet op ons topic... Goedemrogen trouwens!!