hmmmm, zie dat Mars gister nog wel online geweest is, maar haar krabbels zijn weg en haar fotoalbums ook.... hoop dat alles goed is, maar wel jammer dat ze niet even een klein berichtje heeft gepost ofzo en ze heeft ook geen buddy zag ik...
Dat is wel vreemd ja. Ben benieuwd of we nog wat van haar horen. Ben op Google aan het zoeken naar een huur scooter. Nu ik niet meer kan lopen en fietsen leek het me handig om 2 maanden een scooter te rijden. Maar kan nog nix vinden. Raar eigenlijk!
Goedemorgen! Yes anders koop je op marktplaats een brommer ? Ik verhuur mijn Vespa helaas niet, vind hem zoooo mooi Maar ik heb geen zin er met mijn zwangere pens op te gaan zitten!
Trouwens Yes kun je op marktplaats niet een oude brommer op de kop te tikken voor weinig geld? Scooter huren lijkt me prijzig...
Damesssssssss!!! Ik heb drie weken terug nog gepost dat ik geen internet heb en hebben besloten dit zo te houden tot na de bevalling zodat ik mezelf niet onnodig gek kan maken.. Hier gaat t even iets minder, vanaf zaterdag avond eigenlijk al wat weeen maar zonder enige regelmaat, dinsdag de VK gebeld en die zei het zelfde als anders doe maar een urine test is vast een blaasontsteking. Dit was het dus niet, en gister nogmaals gebeld want het werd alsmaar erger. En het waren wel ene soort van weeen, maar uit inwendig onderzoek is gebleken dat het geen ontsluiting heeft veroorzaakt.. Nu extra controle's en veel liggen.. Dametje moet van mij nog minstens 4 weken blijven zitten hoor!! verder voel ik me wel goed, ben ondanks alle shit lekker aant genieten HEERLIJK. Die gordels van hier werken toppie hihi.. Maar nogmaals ik had al doorgegeven dat ik geen internet had .. Jullie zijn echt hartstikke lief kom van de week weer ff kijken.. Dikke Kuss
Das een mooie scooter!! Ja heb ik wel naar gekeken hoor een brommer kopen op mp. Maar een beetje normale werkende brommen betaal je ook al gauw 400 euro voor. En op een scooter zit je net wat lekkerder dan op een brommer. Maar ik bedenk nog wel wat!
ach, na een paar weken vergeten we dat ook weer zwangerschapsdementie! In ieder geval bedankt voor de update! en rustig aan!
Bedankt voor je tekentje van leven Tante Mars ! Hou je rustig en ons wel een beetje Up to Date houden he !!!kknnuufffff
Morguh! Ik heb gisteren een stukje van generatie 2010 gezien... Die knul die bij de bevalling in het ziekenhuis was... ik kon 'm wel schieten! Hij had echt geen begrip voor z'n bevallende vriendin! Irritant mannetje. @Tink: rustig aan meis! Sterkte @Yess: gezien je financiële situatie lijkt het me niet zo handig om geld aan te geven aan huur of koop. Misschien kun je er één lenen? Vergeet niet: je moet verzekeren en er benzine in gooien! Sterkte @Potje... hier een kindje van bijna 18 maanden die aan het aangeven is dat hij geplast en / of gepoept heeft... Poeh, ik was eigenlijk nog niet van plan om aan de zindelijkheidtraining te beginnen... misschien dan maar aan de start van mijn verlof. Pfff... ga maar even TT opzetten.. vindt ie altijd zo leuk!
Cygnet, ik moet het idd ff allemaal op m'n gemakkie bekijken. Moet idd niet veel kosten, want daar hebben we het geld niet voor. Maar ik bedenk wel wat.. Tante mars, ook al rustig aan doen, sterkte ermee!!
Ik had in me pb's t nummer van MarjanD. Ik stuur haar af en toe wel een smsje over hoe het gaat als ik eens niet online kan komen haha.. Vind het wel heerlijk hoor zonder internet, soms wel irritant maar ach .. Oh onze trouwdatum is bekend 1 april, dus toch nog voor de beebie komt(hopen we op) .. Dames ik ga er vandoor want ben heel efkes op school (ff kop laten zien). Stage is eindelijk voorbij met een dikke voldoende hihi Lady's tot snel.. Dikke Knuf
Goedemorgen Dames. hoe gaat het hier? Yessica ik heb mijn scooter juist verkocht omdat ik er niet met me zwangere buik op wil zitten en zeker niet met dit weer hardstikke gevaarlijke die lompe scooters.
@Cygnet: ik had dat precies het zelfde, met die Micheal van Generatie 2010! Ik zei al tegen mijn man, als jij dat gaat doen, sla ik je!!