Mei Mama's deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by marjon 2, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Grrr :x Ik pas mijn positiebroeken niet meer :( :$ :x Dat is knap, 27 weken en dan al een te dikke pens voor die broeken :D

Heb er wel de balen van want nu kan ik dus echt alleen nog maar rokjes en jurkjes aan.. Nu droeg ik die al heel veel maar ik vind een broek op zijn tijd toch wel lekker...

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    die van bij ons in de vriendengroep , die grote is gewoon van hout ,maar hij is echt groot ...Zo'n grote tot aan het dak ,bedoel je denk ik zo eentje met lucht ..Wel grappig ,maar heb je wel de hele dag en nacht zo'n motor opstaan en das niet zonder geluid ......

3. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Dus dat wordt weer shoppen tink

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Nou ik ga dekindjes wegbrengen en dan naar de gyneacoloog en hopelijk weer ff gluren .....Moet er heen omdat ik nu wel heel veel medicijnen heb en danwillen ze wat vaker controle ..dus ik mag naar vk en gyneacoloog ....tot l@ter !!!

5. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Succes Marjon!

6. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Marjon wat een leuk verhaal zeg:D

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tot later!
    zo'n luchtding lijkt mij ook niks nee ivm. dat lawaai!

8. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey meiden!
    zo weer even een gaatje gevonden om te zp-en
    al is het maar om een teken van leven te geven :D
    Hier alles goed maar mega druk....

@ tante mars : sterkte meis en ik ga duimen draaien dat het allemaal niet doorzet en de kleine nog een ruime 10 weken zal blijven zitten :D :D :D

@ scootmobiel.... haha wel makkelijk maar niet echt charming :D

verder ben ik het al kwijt wat er allemaal afgekwebbeld is....

Liefs van mij

9. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Euh.. Nee ik ga niet op een scoot mobiel..
    Hahaha dat zie ik mezelf pas doen als ik 80 jaar ben ofzo.
    Maar het is lief bedacht!!

Versiering: wij wonen op een flat, dus borden en popen gaan niet, kunnen wel aan de buitenkant van de overloop een vlag ophangen en de vader van een vriendin heeft een eigen ontwerp bedrijf. Die gaat voor ons een mooie sticker maken met baby's naam enzo.

Heb net generatie 2010 gekeken die eerste gozer zou ik echt voor z'n kop rammen!! Die man met die donkere vriendin vond ik echt cool tijdens de bevalling, hij luisterde goed naar haar hahaha.

Wil nu alweer volgende week zien!!

10. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goedemorgen..

Tante mars, doe je rustig aan??

@ Versiering voor het huis, wij hebben een wilgenboom(pje) voor in de tuin. En ga daar een ooievaarsnest opmaken. Als de baby er is, dan komt er een ei in te staan, die open gebroken is, met een kinderkopje daarbuiten..
    Is anders dan een gewone bord, en een ooievaar door de raam heb ik teveel gezien, tijdens mijn werk ;)

11. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    ik loop hier met een luier hoed op, samen met popje, echt zo lachen!

12. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Mijn vriend wil ook niets in de tuin hebben vind het allemaal onzin hahaha dus denk dat wij ook voor een raam sticker ofzoiets gaan en vlaggetjes in huis maar goed kan allemala pas na de geboorte aangezien we niet weten of we een zoontje of dochter krijgen

13. Deedtje

Deedtje Bekend lid

Oct 3, 2008
    505
    0
    16
    Morning..

Wij hoeven zelf de versiering niet te regelen, dat is een verassing die regelt mijn zusje, heeft ze bij onze oudste ook gedaan en wij bij mijn neefje!

@ Pien: ik heb hier ook al een zw.broek die ik niet meer pas :O

14. Pipelina

Pipelina VIP lid

Nov 11, 2007
    5,111
    2
    0
    Ik ga ff pitten, samen met popje, later!

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hmmm ik kan mijn gewone broeken zelfs nog aan...

Ik ga kibbelingen halen! Zo direct weer werken, zal wel weer super druk zijn.

16. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ik moet ook zo werken zo ffies eten en dan die kant oprijden over de gladde wegen hiervoor bah

17. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik pas mijn zw broeken nog prima, m'n gewone jeans al vanaf een week of 10 niet meer....

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@ Tink.. kan je je broeken niet meer aan? Hoe kan dat nou? Ik heb hier toch een aardige buik en ik kan alles nog gemakkelijk aan. Heb je wel de goeie broeken???

@Marjon/ All Wel leuk zulke spontane acties van vrienden maar niets voor ons. Geen bord in de tuin en ook geen ooievaar op het raam. Misschien een vlaggetjeslijn en ik wil graag een geboortevlag (beetje prijzig alleen)... moet manlief nog even overtuigen want dan zouden we er ook ééntje nog voor Kick moeten kopen...:)

@ Dreumes Hier een dreumes die eigenlijk dringend naar buiten moet om even energie kwijt te raken maar het regent en mama heeft echt geen zin! Het huis ziet eruit alsof er een bom ontploft is... pffff... Ik heb 'm even in de box geparkeerd.. rust!

@Aangekomen Ben vandaag maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Het valt me echt mee hoeveel ik ben aangekomen: 8 kilo tot nu toe... en dat met de hoeveelheid stroopwafels en chocolade die ik wegstouw...:)

19. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    babe, ik heb foto's gemaakt voor je....
    was nog een heel gedoe, maar het is me gelukt, dus hier komen ze!

20. YenD

YenD VIP lid

Aug 31, 2009
    6,343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    bovenste stuk van mn rug

Share This Page