Van rechterboven been naar linkerzij.. Nog steeds niet af! vanaf mn 16de al mee bezig.. komen nog wat stukjes tribal bij, en daarna komen er allemaal vlindertjes doorheen voor iedereen die ik verloren ben
Wel mooie tattoo's yes. Hier alweer een ziek kindje. Wordt er gek van. Om de 2 weken krijgt Jordy koorts. Weet echt niet meer wat ik moet doen.
Man wat ouwehoeren jullie veel zeg, ken het effe niet aan. Moet nog zo'n 20 pagina's bijlezen. Vandaag 12,5 jaar samen Morgen klein feestje samen met mijn oma's verjaardag, ze is 80 geworden vandaag. Weet niet of ik kom kletsen vandaag, heb het een beetje druk, probeer wel even bij te lezen in de loop van vandaag / morgen. Tot later
@ Sureyya Gefeliciteerd zeg! Mooi jubileum. Wij zijn dit jaar 5 jaar bij elkaar (juni), waarvan 2 getrouwd (mei)
Gefeliciteerd Sureyya! Wij zijn eind van deze maand 12 jaar samen! En in mei reeds 5 jaar getrouwd! Gaat echt super snel.
ik ben al vanaf mijn 15e bij mijn vriend, dus wie weet halen we de 75 jaar bij elkaar wel haha, moet hij wel 96 worden...
Hallo..... Hier mijn laatste dagje werken erop zitten, lekker jankend weg gegaan daar....Nou daar gaat mijn stoere imago.... Las dat alles goed gaat met tante...dat is goed nieuws... Linnie: volgens mij ook goed nieuws als ik het goed onthouden heb. Tattoe: Vind het super mooi, maar weet voor mezelf dat ik na 4 weken een ander plaatje wil. En dat gaat het niet helemaal worden ben ik bang. Maar vind een mouwtje echt heel stoer.... Kilo erbij: zit nu op 8,5/9 kilo!!! Schrik mezelf steeds het leb lazerus op de weegschaal. Erik en ik zijn nu 11 jaar samen waarvan bijna 1 jaar getrouwd.... ( we wonen wel al 8 jaar samen) Ehhhh las iets over luier hoeden....Hmmm wil wel foto's zien eigenlijk....Zaten ze vol?
Gefeliciteerd Sureyya !!! Net naar gyneacoloog geweest , en moet daar blijven vanaf nu ..Om de 2 weken controle.En vanaf week 34 wekelijks ctg.En Beep moet rond de 38 a 39 weken geboren worden omdat insuline-kindjes eerder in problemen komen met de bevalling ............ Maandag weer diabetesverpleegkundige , had net alweer een uitschieter dus het zal nog beter aangepast moeten worden ..je bent gelijkzo moe na zo'n uitschieter ....En maandag ook naar longarts , deze beep houdt mama goed bezig ... En beep is in een stuit gaan liggen , gyneacoloogliet al vallen dat ze hoopte dat beep nog ging draaien ,omdat Thijme rond deze tijdook in stuit is gaan liggen en daar was geenbeweging meer in te krijgen ..Ik ond al dat de laatste dagen de beep anders bewoog ..
Dan zijn jullie snel getrouwd Yes! wij gaan nog laaaaaaaaang niet trouwen trouwens, sowieso veel getrouwde dames hier