twinny, nog gefeliciteerd dan!!! ik ga ff douchen, vriendin van me is net shampoo komen brengen, nadat ik half jankend op msn had uitgelegd dat ik dat niet meer had en niet naar de winkel kon... zoo lief!!
Patje en ik kennen elkaar al een jaar of 18 ( ik schrik er zelf van ).......Eerst elkaar tegengekomen en hadden we allebei nog een andere relatie ( nou ja relatie , verkering in die tijd ) en toen voor de gein tegen elkaar gezegd dat als we elkaartegenkomen en allebei vrijgezel zouden zijn dan konden we het weleens proberen , want het klikte wel erg goed ( voor mij een grapje op dat moment ) en toen we elkaar een tijd later tgenkwamen ware we allebei vrijgezel en patrick herrinerde mij aan onze afspraak en sindsdien zijn wij een stelletje ....(mei 1993) en 10 jr later op dezelfde datum als datwe wat kregen zijn we getrouwd ...
Wat een mooie verhalen allemaal over hoe iedereen bij elkaar is gekomen.... Ik had 11,5 jaar geleden een vriendje.... maar toen kwam er een jongen bij mij in de klas die ik toch wel erg leuk vond, de hunk van de school haha! Ik heb een briefje in de jas van mijn vriendje gedaan om het uit te maken en een week later had ik verkering met de andere... haha ik was toen 15! Nu bijna 12 jaar later zijn we nog steeds bij elkaar! High school love! Wij zijn niet getrouwd maar zullen dat nog wel een keer doen. Maar dan wil ik trouwen aan het strand ergens in Italie met onze kindjes (waarvan nu de eerste onderweg is) als bruidskindjes.... Vandaag weer 25 weken!! Wat gaat het eigenlijk snel he! Toen we begonnen te forummen was het allemaal nog zo onzeker bij iedereen.... halen we de 12 weken wel enzo... nu zijn sommige al half aan het bevallen.... al is dat ook nog niet de bedoeling! Ik ga eens lekker koken! Liefs,
Wat een leuke verhalen allemaal zeg! Vriendlief heb ik 7,5jaar geleden leren kennen op een verjaardag van een vriend van ons. Ik was toen gelijk al smooorverliefd op die leuke grappige knapperd! Even later hadden we ook iets, maar dat was van korte duur. Al snel kapte ik het af... Ik zat in een niet echt geweldige thuissituatie, zat toen erg met mezelf in de knoop, en hij was zelden in Terneuzen. (hij is op z'n 17de al gaan varen, veel in Frankrijk) Dus ik dacht dat het niets kon worden, hij z'n leven aan boord, ik aan de wal... Toen zelf in een andere relatie terecht gekomen, verhuisd naar de andere kant van Nederland, liep ook niet echt vlekkeloos... Ik heb hem toen bijna 2jaar niet gezien. Toen lag hij met z'n schip in de buurt, en stond hij onverwachts voor mn deur. Al die verliefde gevoelens waren gelijk terug!! Ik kreeg hem niet meer uit mn hoofd, ookal deed ik mn best om het weg te stoppen. Maar toen kwam hij ook al in m'n dromen... Echt de meest rare dromen gehad over hem.. Ik voelde me echt rot, ik had een relatie, woonde samen, en ik was zooooo erg verliefd op een ander... Ik heb er toch een punt achter gezet, ben terug naar Zeeland verhuisd om alles op een rijtje te zetten. En in die periode was hij ook vaker in Terneuzen, zagen we elkaar weer vaak, en konden er echt niet meer omheen. (hij kwam ook wel eens vanuit Frankrijk een weekendje met het openbaar vervoer, om elkaar toch nog even te zien!) Inmiddels zijn we ruim 3,5 jaar samen, wonen/varen we sinds mei2007 samen, en komt onze eerste kleine gup eraan!!
Ja kimonootje, dat dacht ik ook, al die lieve verhalen. Sven en ik zijn nu 10 jaar bij elkaar, wonen, 8,5 jaar samen en zijn 2,5 jaar getrouwd. Wij zijn een AH stelletje, hihi.Heel cliche op een bedijfsuitje. Hij was de bakker en ik het slagersmeisje, om het nog even aan te dikken We zaten in het tweede jaar van het HBO toen we daar kwamen te werken, hij was 18 en ik 19. Ja ja een jonge kerel. Dat vindt ik nu heel erg, nu ik 30 ben geworden, 2 weken geleden en hij is nog 28 Nog even over de luier, hoeden. Popje was rustig, te rustig. En toen bleek ze in het hoekje van de kamer te zitten en had een stapel luiers overal heen gesmeten en zat alle plaatjes van de pampers te bekijken. Sesamstraat staat er op. En toen deed ze er 1 op haar hoofd en ik die vast maken, wij lachen en ja toen moest mama ook. En wel die met Elmo! Helaas geen foto's kunnen maken, toestel ligt denk ik op zolder en daar ik wil ik nu niet komen, met de verbouwing die daar gaande is. Pip
Nou hoorde het net op het nieuws, verschikkelijk he. En het erge is nog dat ze nu wel gaan strooien. Als het kalf verdronken is, dempt men de put. Zoals het spreekwoord luid.
Zeker leuk om te lezen hoe iedereen elkaar heeft leren kennen. Pff ongeluk in erica. Echt erg om te horen. Die man zal zich ook heel zijn leven schuldig voelen.
Busje met schoolkinderen van brug af gereden of gegleden de snelweg op. Heb het nieuws even vlugtig opgevangen.
en het ergste is er is wel genoeg zout ,maar de bedrijven die nog zout hebben , zeggen normaal gesproken hoeven ze ook geen zout van ons , ze moeten maar zorgen dat ze hun zaakjes goed in orde hebben ..
zowiezo een rare dag vandaag... een vrouw van haar fiets geschoten!!?? en een man doodgeschoten omdat die een andere auto had klemgereden en daar op zat te schieten!??? zijn we wel helemaal lekker bezig?? heb hier net patatjes gebakken en vlammetjes gegeten... heb nu spijt van de vlammetjes... m'n hele slokdarm staat in de brand
ik denk dat ik voortaan maar binnenblijf , das het veiligste !! Hier net Lol Ik zit met de laptop op de bank en moest hem echt goed vasthouden , want beep was hem de hele tijd aan het wegschoppen ..
Nederland wordt steeds gekker. Je kan tegenwoordig niks meer zeggen. @MArjon: Hahhahha zie het al helemaal voor me.